Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Demyx kirjoitti:Cannibal Corpse, kauheeta paskaa sairailla sanotuksilla.
Asterix_ kirjoitti:Demyx kirjoitti:Cannibal Corpse, kauheeta paskaa sairailla sanotuksilla.
Kohtalaisia biisejä, mutta laulaja on huono :?.
Kysyttiinkö tässä muuten paskinta heavy metal, vai yleensäkin metallia soittavia bändejä?
Myntse kirjoitti:Asterix_ kirjoitti:Demyx kirjoitti:Cannibal Corpse, kauheeta paskaa sairailla sanotuksilla.
Kohtalaisia biisejä, mutta laulaja on huono.
Kysyttiinkö tässä muuten paskinta heavy metal, vai yleensäkin metallia soittavia bändejä?
"En tykkää laulusta niin iha paska!!!11" Ja Cannibal Corpsen laulaja ei ole huono.
Thunderfire kirjoitti:Minusta Ari Koivunen on huonoin, koska hän ei tee itse kappaleitaan (olen kuullut näin), hänellä ei ole 'asennetta' ja en pidä hänen äänestään.
toli77 kirjoitti:Thunderfire kirjoitti:Minusta Ari Koivunen on huonoin, koska hän ei tee itse kappaleitaan (olen kuullut näin), hänellä ei ole 'asennetta' ja en pidä hänen äänestään.
Hei! Nyt puhuttii hevistä, vitun pälli. Mee puhuu siit sun ihanast homopoppipaska-arista sitte muualle ja jätä tää järkevä aihe vaa vittuu, sä hometat täällä!
Ps. te ootte nössöjä jos blockaatte mut tän shitin takii! Jos blockaatte nii haistakaa kuule vittu vaa!
Demyx kirjoitti:Cannibal Corpse, kauheeta paskaa sairailla sanotuksilla.
Myntse kirjoitti:Ja vielä paskimpia on mainstream bändit.
Hemuli92 kirjoitti:Myntse kirjoitti:Ja vielä paskimpia on mainstream bändit.
Mitä toi mainstream on? Sori, saattaa olla tyhmä kysymys, mut haluun tietää :D
jyrmes kirjoitti:Pistitpä pahan... Omasta mielestäni children of bodom, iron maiden, teräsbetoni, sturm und drang tai ari koivunen... on kai niitä enemmänki mutta ei tuu mielee