Huonoin hevibändi

Keskustelua musiikista.

Viesti PowerLife 02 Elo 2007 19:03

Slipknot ja Linkin Park, ihme teinien kikkelipelleilyä, varsinkin nuo Slipknotin maskit.

Ari Koivunen yhtyeineen ei ole heviä, pikemminkin POPPIA.
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti ToxicRone 02 Elo 2007 19:09

Heimdallr kirjoitti:
ToxicRone kirjoitti:Vaikka Cannibal Corpse ei olisi sinun lempimusiikkiasi niin ei se tee bändistä paskaa. Sitä paitsi bändillä on erittäin taitajat soittajat joilla on tekniikka hallussa ja ei ihan joka jätkä pysty vetään nui matalalta kuin George Fisher (siitä credittii hänelle) joten vaikka et tykkää niin et voi sitä paskimmaksi sanoa.
Tekeehän se bändistä paskan kyseisen henkilön mielestä ja sitä haetaan tässä topicissa, herra hevari. Eikä soitto- ja laulutaidolla ole sinänsä merkitystä, kunhan vaan musiikki kuullostaa hyvältä.

Yleensä muusikot arvostaa enemmän bändejä joilla löytyy soittotaitoa ja tekniikka ja itse juuri kuulun niihin. Ja olen edelleenkin eri mieltä, sama asia ku sanoo vaik et Yngwie Malmsteen on paska kitaristi sen takia kun sillä ei ole juuri sellaiset hiukset niinkuin toivoin. Joo mutta vaikka olisi omaasta mielipiteestä kyse niin ei sitä tarvitse yleistää, sehän se minua ärsyttikin.
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti Anal Satan 02 Elo 2007 19:19

ToxicRone kirjoitti:Yleensä muusikot arvostaa enemmän bändejä joilla löytyy soittotaitoa ja tekniikka ja itse juuri kuulun niihin. Ja olen edelleenkin eri mieltä, sama asia ku sanoo vaik et Yngwie Malmsteen on paska kitaristi sen takia kun sillä ei ole juuri sellaiset hiukset niinkuin toivoin. Joo mutta vaikka olisi omaasta mielipiteestä kyse niin ei sitä tarvitse yleistää, sehän se minua ärsyttikin.
Tjuuh, kyllähän se soittotaito on bonusta. Mutta pointtini oli (ainakin yritti olla), että: p´Paska bändi, jolta soittotaitoa löytyy ei saa sitä samaa arvostusta soittotaidon puolesta kuin bändi, josta pidät ja se osaa soittaa. Tuossapa lainauksessa sanottiinkin, että: "Yngwien soitto kuullostaa paskalta ja sen fledakin näyttää tyhmältä." Eikä bändin sanominen paskaksi ole yleistystä, vaan mielipiteensä kertomista.
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Viesti ToxicRone 02 Elo 2007 19:22

Eikä bändin sanominen paskaksi ole yleistystä, vaan mielipiteensä kertomista.

Minun mielestäni Cannibal Corpse on paska bändi.
Cannibal Corpse on paska bändi.
Kaksi täysin eri asiaa! Alemmassa yleistetään että aivan kuin kirjoittaja tietäisi että juuri Cannibal Corpse sattuu olemaan "epäsuosituin" death-metal yhtye.
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti Anal Satan 02 Elo 2007 19:25

ToxicRone kirjoitti:Minun mielestäni Cannibal Corpse on paska bändi.
Cannibal Corpse on paska bändi.
Kaksi täysin eri asiaa! Alemmassa yleistetään että aivan kuin kirjoittaja tietäisi että juuri Cannibal Corpse sattuu olemaan "epäsuosituin" death-metal yhtye.
Turhaa pilkunnussimista. Puhuttaessa kummatkin tarkoittavat samaa.
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Viesti ToxicRone 02 Elo 2007 19:27

Turhaa pilkunnussimista. Puhuttaessa kummatkin tarkoittavat samaa.

Ehkä mutta satuin juuri näkemään saman kirjoitetussa muodossa. Ja ihan muistutukseksi että sitä varten olen itselleni nickin laittanut että kutsuisit minua herra hevarin sijaan ToxicRone.
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti Anal Satan 02 Elo 2007 19:33

ToxicRone kirjoitti:Ehkä mutta satuin juuri näkemään saman kirjoitetussa muodossa.
Foorumeille kirjoitetaan usein kuten puhutaan. Jos jonkun bändin sanominen paskaksi ilman "Imo" -mainintaa loukkaa syvästi, niin raksi on tuolla noin, ylhäällä maagisena nappulana, jos taas tarkoituksenasi on pelkästään päteä noiden virkkeiden eroista, niin se on turhaa.
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Viesti ToxicRone 02 Elo 2007 19:40

Foorumeille kirjoitetaan usein kuten puhutaan. Jos jonkun bändin sanominen paskaksi ilman "Imo" -mainintaa loukkaa syvästi, niin raksi on tuolla noin, ylhäällä maagisena nappulana, jos taas tarkoituksenasi on pelkästään päteä noiden virkkeiden eroista, niin se on turhaa.

En ole väittänyt että loukkaa syvästi. Kerroin vain oman mielipiteeni aivan niinkuin jotkut muutkin mutta ei se riitä perusteluksi ettei pidä bändistä. Esimerkiksi niin kuin joku tuossa sanoinkin että Ari Koivunen on huonoin sen perusteella ettei tee itse kappaleitaan. Ja olen huomannut tuon ruksin tuolla ennenkin joten ei tarvitse alkaa pilkkua nussimaan.
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti ToxicRone 02 Elo 2007 19:42

Ari Koivunen yhtyeineen ei ole heviä, pikemminkin POPPIA.

Itse asiassa power-metallia
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti ToxicRone 02 Elo 2007 19:46

Tuossapa lainauksessa sanottiinkin, että: "Yngwien soitto kuullostaa paskalta ja sen fledakin näyttää tyhmältä."

En ole sanonut että Yngwien Malmsteenin soitto kuulostaa paskalta. Se oli vain esimerkki noihin edellisiin mielipiteisiin että on paska sen perusteella kun
ei ole sellainen letti niinkuin olin toivonut.
Eikä soitto- ja laulutaidolla ole sinänsä merkitystä, kunhan vaan musiikki kuullostaa hyvältä.

No juuri niitä pitääkin olla jotta soitto kuulostaisi hyvältä, huoh!
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti Shelley 02 Elo 2007 23:15

ToxicRone kirjoitti:Vaikka Cannibal Corpse ei olisi sinun lempimusiikkiasi niin ei se tee bändistä paskaa.

Öö. Jos tässä nyt kysytään sitä omaa mielipidettä, niin miksi en saisi sanoa että CC on mielestäni paskaa?

Sitä paitsi bändillä on erittäin taitajat soittajat joilla on tekniikka hallussa

Eli minun pitäisi siis tykätä Berzerkeristäkin, koska rumpali on taitava soittamaan nopeasti? En tykkää Bodomistakaan, vaikka Laiho onkin taitava kepittelijä. Laulaahan se ei osaa.

ei ihan joka jätkä pysty vetään nui matalalta kuin George Fisher (siitä credittii hänelle) joten vaikka et tykkää niin et voi sitä paskimmaksi sanoa.

Vetäköön kuinka matalalta tahansa, korvani eivät siltikään lämpene hänen laululleen.
Viimeksi muokannut Shelley päivämäärä 02 Elo 2007 23:38, muokattu yhteensä 1 kerran
"Jumala rakastaa eniten niitä, jotka kuolee nuorena"
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti Nordheim 02 Elo 2007 23:37

IMO Laiho on suhteellisen paska kitaristi mailman tasolla ja suomenkin tasolla vain kohtuullinen. (ja nyt vasta argumentiksi soita ite paremmin, toisaalta toivon ettei tähän mitään edes kommentoida koska on sen verran loppuun kaluttu asia.)

Children of Bodom ja Northern on tässä listan kärjessä, koska mielestäni bändit kuulostavat paskalta ja lähes identtisiltä. ja muutenkin nykyään kaikki pitää (no aika vahva yleistys, mutta olkoot) Laihoa jonain god-like ikonina joka on alkanut jo pikku hiljaa vituttamaan. Norther sitten taas on vain tylsä bändi joka ei herätä minkäänlaista mieleenkiintoa.

Ja kolmantena (jumbona koska listasta en pitempää jaksa tehdä) on Teräsbetoni suurin osa biiseistä on lähes suoraan käännetty Manowarilta ja kaikki muukin on (lähes) Manowarilta apinoitua. Ainoa poikkeus taitaa olla suomenkieli.
[piilotettu kuva]
Nordheim

Viesti ToxicRone 03 Elo 2007 01:51

Eli minun pitäisi siis tykätä Berzerkeristäkin, koska rumpali on taitava soittamaan nopeasti? En tykkää Bodomistakaan, vaikka Laiho onkin taitava kepittelijä. Laulaahan se ei osaa.

En väittäny että että sun pitäs berzerkeristä tykätä, siis jos et pidä tyylii black-, death-metal nii älä kuuntele mutta et voi sanoa bändiä sinäkään huonoksi sillä soittajilla on tekniikka huippuu luokkaa jne siis et vain pidä musiikista mutta et pidä sitä paskanakaan kun et vain pidä siitä. Esim Sonatasta itse en pidä mutta en pidä paskanakaan koska Liimataisella ja sillä keyboardarill (joku Mikko tai Henri vissii) niin on aivan uskomaton soittotekniikka, tosin liimatainen on aloittanut soittonsa 1-luokalla. Ja onhan liimataisellakin oma nimikkomallinsa ibanezilla. Kuinka sitä rautalankaa pitää vääntää. Tämä on varmaan jo neljäs rautalanka menossa stna. Siis eli vaikka et pidä berzerker nii ei se ole paska bändi!
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti Lehtipuhallin 03 Elo 2007 13:13

ToxicRone kirjoitti: Siis eli vaikka et pidä berzerker nii ei se ole paska bändi!

Et itsekään tiedä, mistä puhut. Hieman ristiriitaista tekstiä, eikö?
ToxicRone kirjoitti: Cannibal Corpse on paska bändi.
Mulla ei oo naista, onneks on laajakaista.
__..__ Ystäväkirjain.
Teiniprinsessan Panopupu<3
Käyttäjän avatar
Lehtipuhallin

Viesti Shelley 04 Elo 2007 00:52

ToxicRone kirjoitti:En väittäny että että sun pitäs berzerkeristä tykätä, siis jos et pidä tyylii black-, death-metal nii älä kuuntele mutta et voi sanoa bändiä sinäkään huonoksi sillä soittajilla on tekniikka huippuu luokkaa jne siis et vain pidä musiikista mutta et pidä sitä paskanakaan kun et vain pidä siitä.
Muuten hyvä, mutten missään vaiheessa sanonut Berzerkeriä paskaksi. Jos en satu tykkäämään jostain artistista, ei meinaa että pitäisin sitä paskana. Makuasioita. En vain oikein innostu örinämusiikista, enemmän tykkään puhtaasti lauletusta musiikista.

Esim Sonatasta itse en pidä mutta en pidä paskanakaan koska Liimataisella ja sillä keyboardarill (joku Mikko tai Henri vissii) niin on aivan uskomaton soittotekniikka, tosin liimatainen on aloittanut soittonsa 1-luokalla.

Olkoon soittajat vaikka kuinka hyviä missä tahansa bändissä, se ei muuta mielipidettäni siitä että onko musiikki paskaa vai ei.
"Jumala rakastaa eniten niitä, jotka kuolee nuorena"
Käyttäjän avatar
Shelley

Palaa alueelle Musiikki