Slipknot ja Linkin Park, ihme teinien kikkelipelleilyä, varsinkin nuo Slipknotin maskit.
Ari Koivunen yhtyeineen ei ole heviä, pikemminkin POPPIA.
Heimdallr kirjoitti:Tekeehän se bändistä paskan kyseisen henkilön mielestä ja sitä haetaan tässä topicissa, herra hevari. Eikä soitto- ja laulutaidolla ole sinänsä merkitystä, kunhan vaan musiikki kuullostaa hyvältä.ToxicRone kirjoitti:Vaikka Cannibal Corpse ei olisi sinun lempimusiikkiasi niin ei se tee bändistä paskaa. Sitä paitsi bändillä on erittäin taitajat soittajat joilla on tekniikka hallussa ja ei ihan joka jätkä pysty vetään nui matalalta kuin George Fisher (siitä credittii hänelle) joten vaikka et tykkää niin et voi sitä paskimmaksi sanoa.
Tjuuh, kyllähän se soittotaito on bonusta. Mutta pointtini oli (ainakin yritti olla), että: p´Paska bändi, jolta soittotaitoa löytyy ei saa sitä samaa arvostusta soittotaidon puolesta kuin bändi, josta pidät ja se osaa soittaa. Tuossapa lainauksessa sanottiinkin, että: "Yngwien soitto kuullostaa paskalta ja sen fledakin näyttää tyhmältä." Eikä bändin sanominen paskaksi ole yleistystä, vaan mielipiteensä kertomista.ToxicRone kirjoitti:Yleensä muusikot arvostaa enemmän bändejä joilla löytyy soittotaitoa ja tekniikka ja itse juuri kuulun niihin. Ja olen edelleenkin eri mieltä, sama asia ku sanoo vaik et Yngwie Malmsteen on paska kitaristi sen takia kun sillä ei ole juuri sellaiset hiukset niinkuin toivoin. Joo mutta vaikka olisi omaasta mielipiteestä kyse niin ei sitä tarvitse yleistää, sehän se minua ärsyttikin.

Eikä bändin sanominen paskaksi ole yleistystä, vaan mielipiteensä kertomista.
Turhaa pilkunnussimista. Puhuttaessa kummatkin tarkoittavat samaa.ToxicRone kirjoitti:Minun mielestäni Cannibal Corpse on paska bändi.
Cannibal Corpse on paska bändi.
Kaksi täysin eri asiaa! Alemmassa yleistetään että aivan kuin kirjoittaja tietäisi että juuri Cannibal Corpse sattuu olemaan "epäsuosituin" death-metal yhtye.

Foorumeille kirjoitetaan usein kuten puhutaan. Jos jonkun bändin sanominen paskaksi ilman "Imo" -mainintaa loukkaa syvästi, niin raksi on tuolla noin, ylhäällä maagisena nappulana, jos taas tarkoituksenasi on pelkästään päteä noiden virkkeiden eroista, niin se on turhaa.ToxicRone kirjoitti:Ehkä mutta satuin juuri näkemään saman kirjoitetussa muodossa.

Foorumeille kirjoitetaan usein kuten puhutaan. Jos jonkun bändin sanominen paskaksi ilman "Imo" -mainintaa loukkaa syvästi, niin raksi on tuolla noin, ylhäällä maagisena nappulana, jos taas tarkoituksenasi on pelkästään päteä noiden virkkeiden eroista, niin se on turhaa.
Tuossapa lainauksessa sanottiinkin, että: "Yngwien soitto kuullostaa paskalta ja sen fledakin näyttää tyhmältä."
Eikä soitto- ja laulutaidolla ole sinänsä merkitystä, kunhan vaan musiikki kuullostaa hyvältä.
ToxicRone kirjoitti:Vaikka Cannibal Corpse ei olisi sinun lempimusiikkiasi niin ei se tee bändistä paskaa.
Sitä paitsi bändillä on erittäin taitajat soittajat joilla on tekniikka hallussa
ei ihan joka jätkä pysty vetään nui matalalta kuin George Fisher (siitä credittii hänelle) joten vaikka et tykkää niin et voi sitä paskimmaksi sanoa.
Eli minun pitäisi siis tykätä Berzerkeristäkin, koska rumpali on taitava soittamaan nopeasti? En tykkää Bodomistakaan, vaikka Laiho onkin taitava kepittelijä. Laulaahan se ei osaa.
ToxicRone kirjoitti: Siis eli vaikka et pidä berzerker nii ei se ole paska bändi!
ToxicRone kirjoitti: Cannibal Corpse on paska bändi.

Muuten hyvä, mutten missään vaiheessa sanonut Berzerkeriä paskaksi. Jos en satu tykkäämään jostain artistista, ei meinaa että pitäisin sitä paskana. Makuasioita. En vain oikein innostu örinämusiikista, enemmän tykkään puhtaasti lauletusta musiikista.ToxicRone kirjoitti:En väittäny että että sun pitäs berzerkeristä tykätä, siis jos et pidä tyylii black-, death-metal nii älä kuuntele mutta et voi sanoa bändiä sinäkään huonoksi sillä soittajilla on tekniikka huippuu luokkaa jne siis et vain pidä musiikista mutta et pidä sitä paskanakaan kun et vain pidä siitä.
Esim Sonatasta itse en pidä mutta en pidä paskanakaan koska Liimataisella ja sillä keyboardarill (joku Mikko tai Henri vissii) niin on aivan uskomaton soittotekniikka, tosin liimatainen on aloittanut soittonsa 1-luokalla.