Keitä haluaisitte tänne?

Sitä vakavaa keskustelua. Kirjoitusoikeudet.

Viesti Usopp 30 Heinä 2007 17:28

En ole mielestäni foorumieliittiä, olen perustason käyttäjä, eikä minua haittaa, jos en ole tässä ryhmässä.
Kyllä, täällä tosiaan on käyttäjiä, jotka eivät tosiaankaan ole foorumieliittejä.
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti Rammstein fan 30 Heinä 2007 18:00

Luotan MJ:n kykyyn valita tänne parhaat ja aktiivisimma kirjoittajat, joten en pahemmin tänne ketään halua.

Onko keskustelu mennyt siihen, että ketä tänne ei haluta/halutaan ulos? Vai olenko ymmärtänyt jotenkin väärin.

Joo minä myös kaipaan väittelyitä, ja saatan siihen joskus itsekin sortua. Nyt jos rupeaisi vähän enemmän topiceja seurailemaan ja ehkä sitämyötä myös yrittää ruveta pistämään ihmisille luita kurkkuun vähän enemmän.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Rammstein fan

Viesti EveningStar 30 Heinä 2007 19:10

Nike kirjoitti:Väitteleminen ja tappeleminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Foorumiväittelyt, erityisesti tällä foorumilla tuntuvat väkisten menevän tappeluksi, mutta _väittelyt_ ovat keskustelun ohella keskustelufoorumien pääomainen tarkoitus. Tämän vuoksi muunnat Dexterin virkkeen sellaiseksi, jota se ei oikeasti ole.

Ainakin tällä foorumilla käsite "väittely" on jotain ihan muuta, kuin mitä sen pitäisi olla. Minä en ainakaan arvostele kirjoittelijaa sen mukaan millaisia provoja hän osaa kirjoitella. Jatkuvasti riidanhakuiset käyttäjät ovat yleensä niitä, jotka EIVÄT pyri keskustelemaan, vaan voittamaan tappelun ja saamaan sitä kautta kovan jätkän maineen. He eivät etsi keskustelustaan mitään antoisaa, he tavoittelevat ainoastaan tunnetta vastapuolensa voittamisesta. Itse olen lukenut tällä foorumilla kaksi viestiketjua, jotka todella ansaitsevat väittelyn maineen, muut ovat olleet lähinnä provoilua ja toisten halventamista tämän mielipiteen johdosta. Ja kyllä, väittely ja tappelu ovat kaksi eri asiaa, tällä foorumilla 99% on tappelua.

Ja tuosta väitteestä: En ole muuntanut sitä yhtään miksikään, tuo on siitä kohtuullisen helposti luettavissa.

Ja Eveningstar, yleensä jos ei ole koskaan väitellyt ei ole kovin usein kertonut omaa mielipidettäänkään suoraan, sillä aina joku on erimieltä.

Eriävän mielipiteen omaavaa käyttäjää voi myös kunnioittaa, ei aina tarvitse hakea jonkin sortin voittoa omalleen. Se, ettei ole osallistunut "väittelyihin" tarkoittaa siis sitä, ettei käyttäjä kelpaa eliittiin? No siinä tapauksessa minä en todellakaan kuulu. Toki olen tapellut useammankin henkilön kanssa, mutta väittelyyn en ole täällä osallistunut.
[piilotettu kuva]
Jokelan ampumavälikohtauksen uhrien muistolle
Se on ohi nyt minun osaltani.
Käyttäjän avatar
EveningStar

Viesti Zacha 31 Heinä 2007 21:10

Nyt mä älysin sen: miksei Allu666 ole täällä? Allu666 pitää ehdottomasti saada tänne.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Jupi 01 Elo 2007 12:47

Vilkkulakin kuuluisi tänne
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja
Sakarin villapaitapeli :F

"Sä oot tyhmin mode minkä oon kohannut"-Drakka :')
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti J0nez 04 Elo 2007 18:53

Halloween/Migo olisi hyvä lisätä kahvilaan.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Palaa alueelle Sumppikuppila