Nike kirjoitti:Väitteleminen ja tappeleminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Foorumiväittelyt, erityisesti tällä foorumilla tuntuvat väkisten menevän tappeluksi, mutta _väittelyt_ ovat keskustelun ohella keskustelufoorumien pääomainen tarkoitus. Tämän vuoksi muunnat Dexterin virkkeen sellaiseksi, jota se ei oikeasti ole.
Ainakin tällä foorumilla käsite "väittely" on jotain ihan muuta, kuin mitä sen pitäisi olla. Minä en ainakaan arvostele kirjoittelijaa sen mukaan millaisia provoja hän osaa kirjoitella. Jatkuvasti riidanhakuiset käyttäjät ovat yleensä niitä, jotka EIVÄT pyri keskustelemaan, vaan voittamaan tappelun ja saamaan sitä kautta kovan jätkän maineen. He eivät etsi keskustelustaan mitään antoisaa, he tavoittelevat ainoastaan tunnetta vastapuolensa voittamisesta. Itse olen lukenut tällä foorumilla kaksi viestiketjua, jotka todella ansaitsevat väittelyn maineen, muut ovat olleet lähinnä provoilua ja toisten halventamista tämän mielipiteen johdosta. Ja kyllä, väittely ja tappelu ovat kaksi eri asiaa, tällä foorumilla 99% on tappelua.
Ja tuosta väitteestä: En ole muuntanut sitä yhtään miksikään, tuo on siitä kohtuullisen helposti luettavissa.
Ja Eveningstar, yleensä jos ei ole koskaan väitellyt ei ole kovin usein kertonut omaa mielipidettäänkään suoraan, sillä aina joku on erimieltä.
Eriävän mielipiteen omaavaa käyttäjää voi myös kunnioittaa, ei aina tarvitse hakea jonkin sortin voittoa omalleen. Se, ettei ole osallistunut "väittelyihin" tarkoittaa siis sitä, ettei käyttäjä kelpaa eliittiin? No siinä tapauksessa minä en todellakaan kuulu. Toki olen tapellut useammankin henkilön kanssa, mutta väittelyyn en ole täällä osallistunut.