Sumppikuppila

Sitä vakavaa keskustelua. Kirjoitusoikeudet.

Sumppikuppila

Viesti Mahlainen jarruton 29 Heinä 2007 01:38

Paljon on puhuttu Kahvihuoneen ahdingosta. Minut valittiin hiljattain ylläpitäjäksi, ja päätin pistää heti asian suhteen tuulemaan. Ratkaisu on Sumppikuppila, foorumieliitin temmellyskenttä. Vanhan kahvihuoneen aiheet jäävät omalle alueelleen, Vanhaan kahvihuoneeseen jonne avatatut uudet aiheet suljetaan välittömästi. Seuraavakssa Sumppikuppilan UKK, ilmoitustaulu. Tähän ketjuun saa pistää alueeseen liittyviä kysymyksiä, ja keskustelun sana on nyt toki vapaa. Viestiä käyttäjäpalautteeseen Sumppihuonetta koskien allekirjoittaneelle, kiitos.

Miten minä pääsen Sumppihuoneeseen?
Ainoa ja varmin keino on kirjoitella foorumilla aktiivisesti ja asiallisesti. Sumppihuoneen jäsenistö voi ehdottaa tässä ketjussa alueelle uusia jäseniä, joista minä valitsen uudet jäsenet.
Onko Sumppihuoneen jäsenmäärälle yläraja?
Ei ole, mutta jäsenmäärä pyritään pitämään kohtuuden rajoissa. Todella epäaktiiviset saatetaan jopa väliaikaisesti ilmoituksen jälkeen erottaa.
Miksi minä en ole Sumppihuoneessa?
Olen saattanut yksinkertaisesti unohtaa sinut vahingossa. Jos epäilet sinun sopivan Sumppihuoneen jäsenistöön niin lähetä minulle viestiä käyttäjäpalautteeseen.
Miten tämä eroaa Kahvihuoneesta?
Tiukempi ja karsivampi valintamenetelmä, hallittu demokratia ja pyrkimys asialliseen keskusteluun. Toivon kaikilta tänne valituilta aktiivisuutta - te olette etuoikeutettuja!
Päättääkö Mahlainen yksin jäsenvalinnoista?
Useimmissa tapauksissa kyllä, mutta välillä saatan kysyä apua tai vinkkejä muilta käyttäjiltä. Joissain tapauksissa lisään käyttäjien ehdottamia nimiä ryhmään.
Koska Sumppikuppila aloitti toimintansa?
Lauantai-iltana 28.7.2007. Jäsenvalinnat lyötiin lukkoon sunnuntaiyön aikana.

Keskustelemaan siitä!

MJ
Käyttäjän avatar
Mahlainen jarruton

Viesti Vincent 29 Heinä 2007 01:46

Hienoa että saimme vähän sivistyneemmän alueen tännekkin. Varmaan yksi parhaista ideoista joka moderaattoreilta/ylläpitäjiltä on tullut.

Gj.
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Suomalainen 29 Heinä 2007 01:48

Todella hyvin keksitty! Ja kiitos että pääsin tänne :)
<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Kateus se on joka puhuu ;)

PARAS VÄITTELIÄ 2007!
PARAS VÄITTELIÄ 2008!
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Bladize 29 Heinä 2007 01:49

Jooh, todella hyvä idea tämä "karsitumpi" sumppihuone sumppikahvila whatever onkaan.

Mutta, toivotan tässä onnea Jiille ja Mahlaiselle ylläpitäjä -tittelin johdosta ja toivottavasti saamme tänne kasaan vähän parempaakin keskustelua. :)
Käyttäjän avatar
Bladize

Viesti EveningStar 29 Heinä 2007 01:51

Hieno juttu, viimeinkin tämä toteutui! Kyllä tätä listaa olin silloin aikoinaan "ideoimassa", joten eipä ollut mitään yllätyksiä matkan varrella. :)

Toivotaan että saamme tänne aikaan oikein kunnon keskustelua!
[piilotettu kuva]
Jokelan ampumavälikohtauksen uhrien muistolle
Se on ohi nyt minun osaltani.
Käyttäjän avatar
EveningStar

Viesti MJM 29 Heinä 2007 01:58

Loistavaa, että tälläinenkin toteutui, ekaksi hieman kauhistuin, että mitä helvettiä täällä tapahtui, mutta sitten ymmärsin, että maailma paranee ajan mittaan. Kiitoksia ns. "kutsusta" 1337-joukkoon. Pitääpä kai sitten ruveta kirjoittelemaan täällä, kun tuo kutsukin on tullut. No, nähdään sitten tulevaisuudessa, miten minä kirjoittelen täällä. Elikkä Sumppikuppila FTW.
U know wat? Blueshit is dickhead. And all of u sux.
MJM

Viesti Äijä 29 Heinä 2007 02:10

Olisiko mitenkään mahdollista antaa tälle alueelle edes vähän järkevämpi nimi?
Tässä voisi olla sinun mainoksesi.

Mainostilaa myynnissä.
Käyttäjän avatar
Äijä

Viesti Stealthy 29 Heinä 2007 09:37

Äijä kirjoitti:Olisiko mitenkään mahdollista antaa tälle alueelle edes vähän järkevämpi nimi?

Äijä, mikä tässä nimessä on vikana? Ja tämä onkin vähän parempi ettei ole mitään huutoäänestystä. Hieno ajatus!

Gj. (Sori Vincent) :)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Stealthy

Viesti Fonzie 29 Heinä 2007 10:36

Hee, onkos täällä uudet sohvat? Njoo, tollaset perusvehkeet. Kahvikone upouusi, mutta en tiedä toimiiko siltikään.. :( Örlör, pääsin tänne. Ihme. Hyvä idëä ylläpitäjiltä.
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti Idiota 29 Heinä 2007 11:13

Fonzie kirjoitti:Hee, onkos täällä uudet sohvat? Njoo, tollaset perusvehkeet. Kahvikone upouusi, mutta en tiedä toimiiko siltikään.. :( Örlör, pääsin tänne. Ihme. Hyvä idëä ylläpitäjiltä.

Jep, ja takka on muurattu umpeen.

Kiitoksia Mahlaiselle ja Jiille että peruskorjasivat kaffilan ja eritoten Mahlaiselle koska päästi minut tänne.
Kosket ruokaani, turpaan tulee
eelut naaprut, inaakour teksoK
Käyttäjän avatar
Idiota

Viesti Sephiroth 29 Heinä 2007 11:21

On näköjään tullut uudistuksia, joista en tiennyt. No, ainakin menemme parempaan suuntaan. Hyvä oivallus. Niin, ja onnea tittelin johdosta, MJ sekä Jii.

Asiasta kolmanteen. Tämä on viimeinen päiväni Suomessa, joten todennäköisesti en seuraavaan viikkoon voi käydä foorumeilla lainkaan, koska joudun laittamaan uuden asuntoni asumiskuntoon.
All your brains are belong to us!
Pidensin taas aikaa. Katsoo nyt, jos joskus jaksaa takaisin vaihtaa.
Käyttäjän avatar
Sephiroth

Viesti Uusis 29 Heinä 2007 11:25

Kiitän pääsystä tänne. Vaikken sitä IHAN suoraan pyytänytkään. ^^)
- Tuli ei polta Uusista. Uusis polttaa tulen.
- Uusis syö hiekkaa ja paskantaa graniittia.
- Suomen ensimmäinen vittuilu on löydetty kalliomaalauksena vuodelta 600 eKr.
Käyttäjän avatar
Uusis

Viesti Fineday 29 Heinä 2007 12:05

Ohoo, foorumihan uudistuu pitkästä aikaa. Ja hyvä uudistus onkin, kunhan vain porukka avaa sanaisen arkkunsa.

Kiitän, että minutkin valittiin tänne vaikken tiennyt koko alueesta.
Ilmainen kahveekierros kaikille.

Niin ja onnea uudelle ylläpitäjälle.
-ex-DeathClaw-

Which one of these words don't you understand?
Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti Amadeus 29 Heinä 2007 12:51

Olen osittain samaa mieltä Äijän kanssa, nimeä voisi todellakin harkita uudelleen. :E

Hieno idea jokatapauksessa. Mitä ilmeisimmin saamme tänne hieman edistyneempää keskustelua kuin ent. kahvihuoneeseen.
Viikon kappale: Avenged Sevenfold - Blinded in Chains
Paras moderaattori @ Syksy 2007
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Amadeus

Viesti Anal Satan 29 Heinä 2007 12:59

Odotan innolla Espressohuonetta ja sen seuraajaa, Kahvihuone II:sta.
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Palaa alueelle Sumppikuppila