Paljon on puhuttu Kahvihuoneen ahdingosta. Minut valittiin hiljattain ylläpitäjäksi, ja päätin pistää heti asian suhteen tuulemaan. Ratkaisu on Sumppikuppila, foorumieliitin temmellyskenttä. Vanhan kahvihuoneen aiheet jäävät omalle alueelleen, Vanhaan kahvihuoneeseen jonne avatatut uudet aiheet suljetaan välittömästi. Seuraavakssa Sumppikuppilan UKK, ilmoitustaulu. Tähän ketjuun saa pistää alueeseen liittyviä kysymyksiä, ja keskustelun sana on nyt toki vapaa. Viestiä käyttäjäpalautteeseen Sumppihuonetta koskien allekirjoittaneelle, kiitos.
Miten minä pääsen Sumppihuoneeseen?
Ainoa ja varmin keino on kirjoitella foorumilla aktiivisesti ja asiallisesti. Sumppihuoneen jäsenistö voi ehdottaa tässä ketjussa alueelle uusia jäseniä, joista minä valitsen uudet jäsenet.
Onko Sumppihuoneen jäsenmäärälle yläraja?
Ei ole, mutta jäsenmäärä pyritään pitämään kohtuuden rajoissa. Todella epäaktiiviset saatetaan jopa väliaikaisesti ilmoituksen jälkeen erottaa.
Miksi minä en ole Sumppihuoneessa?
Olen saattanut yksinkertaisesti unohtaa sinut vahingossa. Jos epäilet sinun sopivan Sumppihuoneen jäsenistöön niin lähetä minulle viestiä käyttäjäpalautteeseen.
Miten tämä eroaa Kahvihuoneesta?
Tiukempi ja karsivampi valintamenetelmä, hallittu demokratia ja pyrkimys asialliseen keskusteluun. Toivon kaikilta tänne valituilta aktiivisuutta - te olette etuoikeutettuja!
Päättääkö Mahlainen yksin jäsenvalinnoista?
Useimmissa tapauksissa kyllä, mutta välillä saatan kysyä apua tai vinkkejä muilta käyttäjiltä. Joissain tapauksissa lisään käyttäjien ehdottamia nimiä ryhmään.
Koska Sumppikuppila aloitti toimintansa?
Lauantai-iltana 28.7.2007. Jäsenvalinnat lyötiin lukkoon sunnuntaiyön aikana.
Keskustelemaan siitä!
MJ