MomC kirjoitti:Kukaan tietäisi ladderissa tuon Tomb Reaverin (2 Socketed) arvoa? Joku sanoi, että se olisi paras Polearm -classin ase mitä löytyy ja, että se olisi umin arvoinen, mutta ajattelin täältä vielä kysyä.
Silence kirjoitti:Apuva, en saa tapettua Bushiroshia!1!
No ei. Ongelmani on paljon isompi. Pääsin juuri Act 2 loppariin, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia voittaa sitä lvl 22 Barbarianilla. Olen kerran päässyt Pomon läpi, lvl 24 Barbarianilla jolla oli paljon parempi ase. Silloinkin enkkua kului monen tonnin edestä ja teleportteja kymppitonnin edestä. Nyt aseeni on melko heikko, koska isken Bashilla vain jotain 20-74. Defenseni on 361. En ehdi koskaan tehdä juuri mitään, kun pomo jäädyttää minut ja laittaa kolmella kunnon iskulla energiani pikkusummiin, Ja kun olen jäädytetty, ja isken bashilla, en osu k´juuri koskaan. Apuja tähän?
Stealthy kirjoitti:Silence kirjoitti:Apuva, en saa tapettua Bushiroshia!1!
No ei. Ongelmani on paljon isompi. Pääsin juuri Act 2 loppariin, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia voittaa sitä lvl 22 Barbarianilla. Olen kerran päässyt Pomon läpi, lvl 24 Barbarianilla jolla oli paljon parempi ase. Silloinkin enkkua kului monen tonnin edestä ja teleportteja kymppitonnin edestä. Nyt aseeni on melko heikko, koska isken Bashilla vain jotain 20-74. Defenseni on 361. En ehdi koskaan tehdä juuri mitään, kun pomo jäädyttää minut ja laittaa kolmella kunnon iskulla energiani pikkusummiin, Ja kun olen jäädytetty, ja isken bashilla, en osu k´juuri koskaan. Apuja tähän?
Hit and run. Suosittelen hankkimaan bossia varten nopean aseen. Ja sitten vaan lyöt ja juokset.
Nazgûl kirjoitti:Onko netissä paljon pelaajia ja miten nettipeli toimii?
Silence kirjoitti:Stealthy kirjoitti:Silence kirjoitti:Apuva, en saa tapettua Bushiroshia!1!
Hit and run. Suosittelen hankkimaan bossia varten nopean aseen. Ja sitten vaan lyöt ja juokset.
Minulla on joku Kultakirjaimin koristeltu scimitar. Löysin tuossa Necrolla pelatessani kultaisella kirjoitetun daggerin, josa yksi ominaisuus on: 100% better change to get magic items. Et ihan kiva.
Silence kirjoitti:Siis nytpä selitän barbarianini paremmin ja siitä daggerista josta kerroin aiemmin:
lvl 22 Barbarian:
Stats: STR: 86
DEX: 62
VIT: 63
ENE:10(LOLOLOLOLOLOLOLOLOLO)
Kamat:
Skewer of Krintiz Sabre(kuuvassa näyttää ihan Scimitarilta):
Damage: 7 - 19 + adds 3 - 7 Damage, 7 Mana Stolen Per Hit(eli kokoajan voi mäiskiä Bashilla)
Cruel Shield Tower Shield:
Defensse 31, Change to Block: 69%
Sturdy Platemail Of Health:
Defense 162
Strong Great Helm Of Balance:
Defense 48
Strong Heavy Belt Of Equilibrium:
Defense 9
Strong Light Gauntlets Of Strength:
Defense 16
Sturdy Light Plated Boots:
Defense 13
Viridian Ring Of Change(?)
Ring Of Greed: 38% enemmän rahaa vihollisilta
Amulet Of Regeneration: (jotain tekstiä) +7
Sitten se Dagger:
Gull Dagger:
Damage 2-19 + adds 1 - 16 Damage, -6 To Mana, 100% Better Change To Get Magic Items
Eli tuolla Barbarianilla pitäisi pärjätä.
Stealthy kirjoitti:Silence kirjoitti:Siis nytpä selitän barbarianini paremmin ja siitä daggerista josta kerroin aiemmin:
lvl 22 Barbarian:
Stats: STR: 86
DEX: 62
VIT: 63
ENE:10(LOLOLOLOLOLOLOLOLOLO)
Kamat:
Skewer of Krintiz Sabre(kuuvassa näyttää ihan Scimitarilta):
Damage: 7 - 19 + adds 3 - 7 Damage, 7 Mana Stolen Per Hit(eli kokoajan voi mäiskiä Bashilla)
Cruel Shield Tower Shield:
Defensse 31, Change to Block: 69%
Sturdy Platemail Of Health:
Defense 162
Strong Great Helm Of Balance:
Defense 48
Strong Heavy Belt Of Equilibrium:
Defense 9
Strong Light Gauntlets Of Strength:
Defense 16
Sturdy Light Plated Boots:
Defense 13
Viridian Ring Of Change(?)
Ring Of Greed: 38% enemmän rahaa vihollisilta
Amulet Of Regeneration: (jotain tekstiä) +7
Sitten se Dagger:
Gull Dagger:
Damage 2-19 + adds 1 - 16 Damage, -6 To Mana, 100% Better Change To Get Magic Items
Eli tuolla Barbarianilla pitäisi pärjätä.
Äsh... Onkos tuo sun maini? Jos on niin suoraan sanottuna aika paska :S.
Ainii, ja mulla ei oo Expansionii. Ja mistä sais keltasii/kultasii armoreita ja aseita?
Hanki ensin kaikki kamat keltasiks/uniikeiks (ns. kultaisiksi).
Pistä hiiri(viisastelijat; Fuck off) taian päälle ja paina jotain nappia, mikse sen haluat bindata.Nazgûl kirjoitti:Saako noita skillejä vaihdettua nopeasti? Esim. Mouse 1 on normaali isku, Mouse 2 on joq skill ja se pitäisi keskellä taistelua nopeasti vaihtaa toiseen. Onko noihin mitään pikanäppäimiä?
ZEtON kirjoitti:GrandiBoy kirjoitti:Hylsyjä saa???
Laittaa suuhun.