Yleinen Diablo II Expansion Set keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Diablo II Expansion Set keskustelu

Viesti geforce 02 Helmi 2008 13:39

Olisiko peli seuraa Diabloon? Oman tyypien nickit on GeForce, GeForceFIN, MetalWrath.
Elä paremman elämän toivossa.
Käyttäjän avatar
geforce

Viesti van 03 Helmi 2008 09:44

geforce kirjoitti:Olisiko peli seuraa Diabloon? Oman tyypien nickit on GeForce, GeForceFIN, MetalWrath.

Tässä olis nickinä ThanhVan
Battleon, Lf2R ja muita opas
viewforum.php?f=32
Olen siirtynyt http://www.d2jsp.com Foorumin acco on ThanhVan
Käyttäjän avatar
van

Viesti ruutimurska 10 Helmi 2008 22:06

Mikä mahtaa olla kun classic toimii täydellisesti, mut expansion pätkii PALJON. Battlefield 2 toimii pätkimättä, joten ei johdu koneen tehoista ainakaan? (käyttiksenä toimii vista)
ruutimurska

Viesti Banana 26 Helmi 2008 20:31

Joops.. Löytyiskö peliseuraa normaalii diablo2:see? Pelaan ladderissa ja charani nicki on littlebird, acco badbirdd. Ottakaa täällä yhteyttä jos haluatte peliseuraa :). Lvl on 57.. Pelaan normal ja hell tasoa..
Banana

Viesti Banana 02 Maalis 2008 10:53

Jaah.. Nyt toimii. Tein sorcun mutta en tiedä mitä pitäisi laittaa skill pointteihin ja stats pointteihi, että voisko joku neuvoa vähän ja tulla vaikka boostimaan=D? Ja jos on hyviä kamoja myynnissä niin voin ostaa jos oon saanu hommattuu rahaa yms..
Banana

Viesti Fineday 03 Maalis 2008 21:39

Aloin pitkästä aikaa taas pelaamaan kyseistä klassikkoa.. en ainakaan vielä kyllästynyt. Tuli aikoinaan pelattua pää puhki d2:sta.

Mutta kuitenkin, ajattelin tehdä Berzerkeri-Barbaran. Luin joltain foorumilta, ettei life/mana steali toimi kun kyseistä skilliä käyttää, pitääkö paikkaansa? Ja toimiiko elemental damaget, vai muuttuuko nekin magiciksi? Eli jos on se 1-200 lightning damage aseessa, niin muuttuuko sekin magiciksi vai pysyykö ennallaan?

Epäilisin, että jää ennalleen mutta jos joku expertti vahvistaisi, niin olisi kiva.
-ex-DeathClaw-

Which one of these words don't you understand?
Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti van 07 Maalis 2008 15:44

Fineday kirjoitti:Aloin pitkästä aikaa taas pelaamaan kyseistä klassikkoa.. en ainakaan vielä kyllästynyt. Tuli aikoinaan pelattua pää puhki d2:sta.

Mutta kuitenkin, ajattelin tehdä Berzerkeri-Barbaran. Luin joltain foorumilta, ettei life/mana steali toimi kun kyseistä skilliä käyttää, pitääkö paikkaansa? Ja toimiiko elemental damaget, vai muuttuuko nekin magiciksi? Eli jos on se 1-200 lightning damage aseessa, niin muuttuuko sekin magiciksi vai pysyykö ennallaan?

Epäilisin, että jää ennalleen mutta jos joku expertti vahvistaisi, niin olisi kiva.

vain fyysinen muuttuu 100% magiciksi. Muut elementit pysyy samana ja Life/mana steal ei toimi Berzerkerillä.
viewforum.php?f=32
Käyttäjän avatar
van

Viesti Fineday 07 Maalis 2008 20:44

van kirjoitti:vain fyysinen muuttuu 100% magiciksi. Muut elementit pysyy samana ja Life/mana steal ei toimi Berzerkerillä.

Kiitän vahvistuksesta. Life steal olis kyllä kiva, mutta kaikkea ei voi kai saada.

Tunnut olevan aika kova diablottaja, niin että viitsisitkö vihjaista jotain kovaa gearia shield/sword berzerkerille? (:
Lähinnä PvP:tä ajatellen. PvM:ään sotken varmaan hahmon täyteen magic findia vain, niinkuin oon tottunu tekemään.
-ex-DeathClaw-

Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti van 08 Maalis 2008 12:43

Fineday kirjoitti:
van kirjoitti:vain fyysinen muuttuu 100% magiciksi. Muut elementit pysyy samana ja Life/mana steal ei toimi Berzerkerillä.

Kiitän vahvistuksesta. Life steal olis kyllä kiva, mutta kaikkea ei voi kai saada.

Berzerkel käytetään yleensä fyysinen immmuttia vastaan ja iron maiden kirous (act4)

[quote]Tunnut olevan aika kova diablottaja, niin että viitsisitkö vihjaista jotain kovaa gearia shield/sword berzerkerille? (:
Lähinnä PvP:tä ajatellen. PvM:ään sotken varmaan hahmon täyteen magic findia vain, niinkuin oon tottunu tekemään/quote]
Diablo 2 classic tai lod? Olen tottunut Lodiin kun se on paljon mukavampi pelata :/

shield/sword berzerker on luotu pvm.

ja minulla ei ole omaa kokemuksia miekka/kilpi baballa. Yleensä kun näen sellaisen 80+ level duelissa niin nauran hänelle :/

Moni käyttää miekkaan duelia varten Grief-runewordi ja pvm only aseena breath of the dying.
ja armorina Fortitude saadakseen 300% enchated damage ja Enigma että teleportti taidon jotta sais vihollisen kiini.

en osaa opastaa sinua miekka dueliin. valitan. Ne on parempi pvm varten
viewforum.php?f=32
Käyttäjän avatar
van

Viesti Fineday 08 Maalis 2008 23:21

van kirjoitti:en osaa opastaa sinua miekka dueliin. valitan. Ne on parempi pvm varten

No voi perse. Itse kaavailin jotain muuta mutta kaipa totuus on taas ajatuksia karumpi.

Saako shieldibarbarasta mitenkään pvp-kykyistä? Concentrate tms?
-ex-DeathClaw-

Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti van 09 Maalis 2008 14:11

Fineday kirjoitti:
van kirjoitti:en osaa opastaa sinua miekka dueliin. valitan. Ne on parempi pvm varten

No voi perse. Itse kaavailin jotain muuta mutta kaipa totuus on taas ajatuksia karumpi.

Voit käyttää berserker dueliin jos haluat. Kyllä ne ownaa jonkun jos on tarpeen hullu kama kuhan menet Low-level duel servuun.

Muuten jos käytät kilpee ja blockaat 75%. Jos juokset ja saat osuman niin blockkisi pienenee yksikolmas osaksi %. Seisominen ja käveleminen pysyy samana eli ei muutoksia.

Saako shieldibarbarasta mitenkään pvp-kykyistä? Concentrate tms?

Näen tosi harvoin Bererker ja Concentrate duelissa paitsi low level duel servulla kun ei voi teleportaila ellei ole sorkeress.

En ole koskaan saanut köniin barbaari jolla on kilpi :/

Moni barbaari käyttää Whirlwind iskua. Sille häviän aika usein kun en ole varovainen.

Olen aina käyttänyt Whirlwind-barbaaria se käyttää myös 1 level Concentrate sillä Battle Orders skilli lisää 10% Damage Concentratelle(Ei tavaran skill level). Kilpeä en ole ikinä käyttänyt kun on mana/life leech ansiosta sitä ei ikinä tarvita :/

Jos kilpeä haluat. Noh riippuu tyylistä.
Stormshield unikki kilpi = max block ja Damage Reduced By 35%
Dream runeword = 15 Level sholy shock aura ja vähän res
Spirit runeword = nopeampi teletointi
viewforum.php?f=32
Käyttäjän avatar
van

Viesti Stealthy 02 Touko 2008 18:01

Alotin eilen alusta Acolla Super-Saiyan, nytten jo lvl 49 Paladin. Sillä on Gris armo jossa 3 soc 1 vasta laitettu (Perf. Topaz).

E: Lvl 80, kaikki sockit grisissa ja tyyppi on hellillä.
Viimeksi muokannut Stealthy päivämäärä 03 Touko 2008 15:02, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Stealthy

Viesti DoubleV 02 Touko 2008 18:20

Minäkin tässä vähän aikaa sitten aloittelin uudestaan ja pelailen berzerker666 acolla.
Tein Fury druidin joka on 80-85lvl en muista tarkalleen, sillä on jalal's mane, buriza, goblin toe bootsit ym. sälää ja joskus pelaililen 86 lvl light sorculla. Tartteis dr00dille vaan torchin ja shaftstop armorin tai jos jotenkin saisi enigman niin olisi vielä parempi.
[piilotettu kuva]
Put me back together
Or separate the skin from bone
Leave me all the Pieces, then you can leave me
alone
Tell me the reality is better than the dream
But I found out the hard way,
Nothing is what it seems!
DoubleV

Viesti Stealthy 05 Touko 2008 16:08

Noniin, nyt taas uus tyyppi :D.

Lvl 77 ice sorceress dmg 3.9 k blizzardilla, shako, viper, spiritit, jne.

Levutan ja käytän mf.. Onko ice sorc hyvä mf?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Stealthy

Viesti van 06 Touko 2008 05:35

Hallowed kirjoitti:Noniin, nyt taas uus tyyppi :D.

Lvl 77 ice sorceress dmg 3.9 k blizzardilla, shako, viper, spiritit, jne.

Levutan ja käytän mf.. Onko ice sorc hyvä mf?

on se ihan hyvä bossi mf:täjä.
viewforum.php?f=32
Käyttäjän avatar
van

Palaa alueelle PC-pelit