Yleinen Diablo II Expansion Set keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Diablo II Expansion Set keskustelu

Viesti Anoterauk 12 Heinä 2008 08:58

Totta, Diablo III on nyt valmistumassa.

Mutta asiaan. Aloitin (taas) kerran Diablon, ja nyt kasassa on lvl 83 (Vanhalta akolta) pala, lvl 79 (vanhalta akolta) soso, sitten nyt sain yhesssä päivässä lvl 36 Summon-Necro, lvl 20 Bowazon, Lvl 34 Trappasin.

Nuo ei ole charojeni nimet (Summon-Necro, Bowazon Trappasin) vaan, Luunkatkoja, Wisper-Bow ja vikaa en muista 8D.

Kaveri vippasi ihan omaks mage sen armon, 1 all skills, Wizardspike, Jade Talon (Bartucit parempii IMO), 2 Frost Raven Ringiä, sitten Battle Traveler buutsit.

Diablossa jos peliseuraa haluaa, pelaan non-ladderilla, Wisperer akolla. Joten kirjotappa diablossa vaan /f a Wisperer (Lisää mut frendiksi), ja kerro kuka olet :).

Ainiin, Bowazonin skilleihin laitan Magic Arrowiin, Guided Arrowiin ja Strifeen.

Jos täällä on joku tosi hyvä Bowazon pelaaja, voisi kertoa vähän strategioita :).
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Viesti JonuZi 12 Heinä 2008 23:14

luffy kirjoitti:pian tulee diablo 3 lukekaa vaikka netistä

"Pian"
Aikaisintaan varmasti ensi vuonna tulossa. Blizzardilla lienee tarpeeksi hommia wowin lisäosan kanssa jo tälle vuodelle.
JonuZi

Viesti Anoterauk 18 Heinä 2008 11:08

Nojoo, nytten on lvl 66 soso mikä tekee dmg meteoriitilla 13k (13000), fireballilla n. 5 k.

Equippina liikkuu shako, quehegan, oculus, lidless, magefist, 2 fire skills amu, manald heal ring, sandstorm, dwarf star ring, sitten jtn sälää.

Eli 13 k damagea meteorilla :P.

Nyt olen hellin act 2, eilen jäi buusti kesken kun piti mennä.
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Viesti Anoterauk 24 Heinä 2008 09:15

Noh, nyt soso on lvl 73 ja tekee meteor dmg n. 20k.

Piti tehdä _taas_ uus acco kun vanha on täynnä. /f a Turhapuro.

Nyt on tollane lvl 47 amazon, vedin sillä 30 lvl yksin @ norm baal :). Sillä öö... titannsit, enigma, stormshield odottaa, nyt käytössä lidless, battle travelerit, valkyrie wing helm sitten jotain paskaa.
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Viesti Suomalainen 24 Heinä 2008 12:40

Paljonkohan tyrael maksaa nykyään?
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!

PARAS VÄITTELIJÄ 2007!
PARAS VÄITTELIJÄ 2008!
TOISEKSI PARAS VÄITTELIJÄ 2009!

Kansallinen Korppipuolue
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Anoterauk 29 Heinä 2008 20:40

Soso lvl 80, full tal rashan sain <3. Maksoin amusta vaan ss skillerin :D.

Dmg 30 k meteor 15 k fireball. Tal rashat on tosi hyvii mf ni nyt on 3 tal rasha asetta :D
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Viesti Crazy_Satan 19 Elo 2008 20:22

Pelailen itsekkin vielä satunnaisesti, 89lvl (Tavoite 90.) Hammerdin. 11k dmg. Acon nimi CkF_88, whispailkaa NL:län pelaajat, saattaa buustiakin irrota jos kauniisti pyytää, jonnelaisille ei maksa mitn. :)
AMD Athlon64 X2 5600+ @ 3,0GHz || 6Gb DDR2 800MHz || 250Gb S-ATA || 250Gb USB || Nvidia GF8800 GTS 640Mb ||
[piilotettu kuva]
Crazy_Satan

Viesti Deathmight 03 Syys 2008 18:47

Paras hahmoni on lvl 80 Sorca, blizzballer. En ole pelannut vähään aikaan. Olen kyllä aika surkea tavallaan, en tiedä paljon yhtään hyvistä buildeista ja "hyviä kamoja" olen todella surkea hankkimaan. :oops:
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]

"You mess with the best, you die like the rest!"
Käyttäjän avatar
Deathmight

Viesti JonuZi 03 Syys 2008 20:50

Stealthy kirjoitti:Soso lvl 80, full tal rashan sain <3. Maksoin amusta vaan ss skillerin :D.

Dmg 30 k meteor 15 k fireball. Tal rashat on tosi hyvii mf ni nyt on 3 tal rasha asetta :D

Jotka ei ole minkään arvosia :lol:
JonuZi

Viesti Opteron 07 Syys 2008 19:21

Olen aloitellut Diabloa taas pitkästä aikaa. Chara on 77 levunen crybaba. /w *Arde jos haluutte peliseuraa tai jtn.
Opteron

Viesti Mansikka jugurtti 28 Syys 2008 19:08

Onkos teillä ongelmia käyttäkän kanssa?? Pääsen acolleni, mutta ukkojani en näe enkä pääse pelaamaan. Sanoo, että "your internet connection is working propebly and/or you firewall has port 6112 opened". Samaa väittää myös kaverin peli.
Huoh.
Käyttäjän avatar
Mansikka jugurtti

Viesti Oulumamma79 16 Loka 2008 14:26

HELP!

Mulla on jo useampaan otteeseen käynyt semmoinen juttu Diablo 2 Expansion Settiä pelatessani, että pelin alkuvalmistelut menee ihan ok ja kaikki menee niinkuin pitää, mutta loadingin jälkeen peliruutu näyttää nousevan ylöspäin ja alle jää ainakin kymmenen sentitä mustaa ruutua. Vähän hankalahkoa pelata.. Osaisko joku neuvoa? Harmittaa kun ei pääse pelaamaan lempipeliään loppuun. Asiaan ei vaikuta pelin uudelleen lataaminen. Kokeiltu on. Mulla on litteä Belinea -merkkinen näyttö. (Tai tuon n-kirjaimen päällä on tuommoinen piste.. Belnea tai Belinea).

Kiitokset etukäteen!
Oulumamma79

Viesti Korhonki 22 Marras 2008 13:26

Jos joku peliseuraa kaipaa, niin pelaan ladderissa accountilla kortonki.
Alotin pelaamaan taas tässä muutama viikko sitten. Vähän fiilistelyä diablo kolmosta varten.
Tällä hetkellä omistan vain yhden hahmon, joka on 57-59lvl Zeal paladin, jolla on aivan paskat kamat.
Olen yleensä paikalla arkisin klo 21-23 ja viikonloppuisin 21-02. Riippuu tietenkin aina siitä, että onko mulla jotain muuta tekemistä.
Että näin.
Intel E6750 2,6Ghz || 2Gb DDR2 800MHz || 1x 160gb ja 1x 320gb s-ata || Nvidia GeForce8800 GTS 512Mb(G92) ||22' tft ||
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Korhonki

Viesti Madlax 22 Joulu 2008 15:57

Alotin yksinpelin tässä hiljattain ja on level 21 Assu jolla yritän mukiloida Durielin. En kuitenkaan tätä bossia saa hengiltä vaikka mulla pitäs olla ihan koht hyvät haarniskat niin tää Duriel tirvasee kahesti ja kuolen!
>=( Huijauskoodeja ja trainereita en tahtoisi käyttää mutta mitä heikkouksia tällä Durielilla on koska alkaa kyrsii mennä se jösseksen Tombi et pääsee ja sit henki pois! Apua kiitos
Käyttäjän avatar
Madlax

Viesti Zilejiko 08 Tammi 2009 17:12

Mikä olis Barbarianille base str sitte ku on 50 ?
[piilotettu kuva] Kiitos make_mk_
Zilejiko

Palaa alueelle PC-pelit