RE4 Wii edition vs. Zelda: Twilight princess

Keskustelua Nintendon konsoleista.

RE4 Wii edition vs. Zelda: Twilight princess

Viesti Hurric@ne 26 Heinä 2007 19:45

Päätinpä tehdä tälläisen topicin, jossa mittelevät kaksi ehkäpä Wiin parasta peliä. Ja ne "ei noita voi verrata toisiinsa" -viestit voidaan jättää lähettämättä.
Itse ainakin osaisin verrata näitä pelejä keskenään.

Eli kyseessähän on pelit

Resident Evil 4 Wii edition
sekä
The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Myös viestit, kuten "wii on paska osta pleke 3", "resident evil on paras zelda on paska", tai muut aiheeseen liittymättömät viestit jätetään pois. Eli muistakaa perustella vastauksenne.
Hampoturen kirjoitti:Mitä intoa lyödä nahkakiekkoa verkkoon jäällä?
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Pulla 26 Heinä 2007 20:24

Zelda on mielestäni paljon parempi kuin Residentti.
[piilotettu kuva]
╔╗╔╗╔╗╗╔╔╗
╠╝║║║╗║║╠
╝╚╚╝╚╝╚╝╚╝...
Pulla

Viesti Hurric@ne 26 Heinä 2007 20:26

Pulla kirjoitti:Zelda on mielestäni paljon parempi kuin Residentti.

Perustele!
Hampoturen kirjoitti:Mitä intoa lyödä nahkakiekkoa verkkoon jäällä?
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Silence 26 Heinä 2007 20:35

Valitsen nyt ehkä kuitenkin Re4WiiEditionin, koska olen ollut pelisarjan fani alusta asti. Myönnän, että olen hieman puolueellinen nyt, mutta en ole pitänyt Zeldasta ikinä, peli ei vain kerta kaikkiaan sovi minulle. Re4 pidän juuri aseiden, vihollisten ja alueen vuoksi. En nyt oikein osaa vertailla. Anteeksi.
Gigantin työntekijän palkkakuitin teksti: On se vaan niin tyhmää maksaa liikaa.
Silence

Viesti Patris 26 Heinä 2007 22:22

Benizakura kirjoitti:Valitsen nyt ehkä kuitenkin Re4WiiEditionin, koska olen ollut pelisarjan fani alusta asti. Myönnän, että olen hieman puolueellinen nyt, mutta en ole pitänyt Zeldasta ikinä, peli ei vain kerta kaikkiaan sovi minulle. Re4 pidän juuri aseiden, vihollisten ja alueen vuoksi. En nyt oikein osaa vertailla. Anteeksi.

Resident Evil 4, koska kunnon toiminta ja räiskintä on kuumaa tavaraa. Zeldakin on hyvä, mutta jotkut luolastot on todella tylsiä, vastukset ja päävastukset todella helppoja.

PS: Näitä pelejä on todella hankala verrata keskenään ja vertailu on loppuen lopuksi aika turhaa.
Niin eri tyylisiä nämä pelit ovat.
Sopisi paremmin esim. Zelda vs God of War...
Käyttäjän avatar
Patris

Viesti Pulla 27 Heinä 2007 10:29

Hurric@ne kirjoitti:
Pulla kirjoitti:Zelda on mielestäni paljon parempi kuin Residentti.

Perustele!

Olen aina pitänyt Zeldoista, ne ovat vetäneet minuun, pidän myös hausoista ja erikoisista vempaimista, mitä Link käyttää matkansa varrella, Zeldan musiikit ovat Koji Kondon parhaimmistoa <3 RE4 en pidä pelästymisjutuista, ja "Les Plagas mutanttimiehistä"
[piilotettu kuva]
╔╗╔╗╔╗╗╔╔╗
╠╝║║║╗║║╠
╝╚╚╝╚╝╚╝╚╝...
Pulla

Viesti G-Toni 27 Heinä 2007 17:00

Itse pidän Resident evil 4: Wii editionista paljon enemmän kuin The legend of Zelda: Twilight princessistä. Pidän nimittäin enemmän toiminnasta kuin hieman tylsähköstä Zeldan tapaisesta seikkailusta. Resident evil 4: Wii editionissa liikkeentunnistus toimii paremmin kuin TP:ssä ja pelin uudelleenpeluuarvo on paljon korkeampi.
- So, u are a philosopher?
- Yes, i think very deeply.

http://www.padi.urli.net -Pelifoorumi, liittykää!
G-Toni

Palaa alueelle Nintendo

Samankaltaisia viestiketjuja