Mitä soittimia omistat ja soitat?

Keskustelua musiikista.

Mitä soittimia omistat ja soitat?

Viesti Deathrash 26 Heinä 2007 11:55

Itse omistan vielä hetken aikaa Pulsen rumpusetin. Mutta on mulla, sähkökitara, koskettimet.. Tilasin juuri vähän aikaa sitten Millenium MPS-200 E-Drum Complete Setin (Sähkörummut). Hintaa tuli 518e (sisältää postimaksun).

Aktiivisesti soittelen: rumpuja ja kitaraa.

Entä sinä?
Viimeksi muokannut Deathrash päivämäärä 26 Heinä 2007 20:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Deathrash
Son of Satan

Viesti Jonze- 26 Heinä 2007 12:16

Meillä on yksi yamahan piano vaihdetaan yamahan/kawain mini flyygeliin, 3sähkökitaraa, 1 vai 2 akustista, 1 sähkö basso, yhdet sähkö rummut, 4 sähköpianoa 1 koskettimet, yksi iso bongo, 2 pientä, ja jotain muuta pientä sälää.

aktiivisesti soitan: 4 vuotta soitin pianoa, en enään. Nyt soitan bassoa ja sähkökitaraa.
Miksi ilmoitettiin??
[piilotettu kuva]
Tsekkaa mun galtsu kuvat! http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^=Jonne=^^ Ja ii2.
Käyttäjän avatar
Jonze-

Viesti Pezondus 26 Heinä 2007 12:26

Itse soitan tällä hetkellä Rumpuja ja Kitaraa. Kitaraa ei vielä ole, mutta rummut löytyy.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pezondus

Viesti Moonstone 26 Heinä 2007 12:58

Tällä hetkellä on vaan kosketinsoittimet, mutta olis ihan mukava saada sähkökitara. Sitä vois sit soitella kun on vähän tylsää.
Peace of Cake.
Käyttäjän avatar
Moonstone

Viesti N-Joy 26 Heinä 2007 16:04

Kotona on ESP M-50 kitara ja Voxin 5 watin vahvistin. Soittaa en vielä oikein osaa kun ostin paketin vähän aikaa sitten. Meiltä löytyy myös n. 8 vuotta vanha Casion sähköurut, joita soittelin aktiivisesti viimeksi ala-asteella. Koulussa soitan bassoa, kaverin luona rumpuja.
Käyttäjän avatar
N-Joy

Viesti Leuka 26 Heinä 2007 16:34

Kohta olen 2 vuotta kitaraa hakannut. Kotoa löytyy luultavasti siskon kaverin valmiista osista rakentama Stratocaster-kopio, jonka lavassa lukee Applause.
Muita skittoja on LTD EC-50 ja Alliancen elektro-akustinen. Vahvarina on MicroCube.

Heti kun on rahaa ostan Cube-30 vahvarin, Ibanez RG350EX-skitan ja BOSS MT-2 pedaalin.
Käyttäjän avatar
Leuka

Viesti Hemuli92 26 Heinä 2007 17:49

Ite soitan rumpuja, mut meilt löytyy myös 1 sähkökitara, 2 akustista kitaraa, 1 puol akustinen, 1 sähkäbasso ja koskettimet.
Hemuli92

Viesti Fonzie 26 Heinä 2007 17:49

Omistan kaksi akustista kitaraa, ja niillä jonnin verran soittelen. En tosin ole kovin taitava.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti ToxicRone 02 Elo 2007 18:59

Itse soittelen sähkö- ja akustistakin kitaraa. Sähkökitarana Ibanez rg1570 mrr prestige ja vahvarina peavey 6505 212 combo ja akustinen oli vissii joku yamaha :D en kovin ole siihen perehtynyt
Käyttäjän avatar
ToxicRone

Viesti Seneca 02 Elo 2007 20:18

Omistan syntikan, huilun, huuliharpun, viulun ja mandoliinin, mutta mitään nuista en osaa kunnolla soittaa. Syntikalla osaan kyllä soittaa korvakuulolla joululauluja, mutta ei siitä sen enempää. ;3
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti Fixed 02 Elo 2007 20:21

Himassa on 2 sähköbassoa, sähköskitta, 2 akustista sähköpiano ja piano,

Ite soitan vaan kitaroita ja bassoa.
Mitä nyt välillä pitää fiilistellä Van Halenin Jumpin introa. ^^
Käyttäjän avatar
Fixed

Viesti Matso 02 Elo 2007 21:58

iPod nano soittimen sekä monia soittimia tietokoneella, kuten foobar2000, WMP, VLC, JetAudio, MPC ym.

En soita yhtäkään, vaan kuuntelen.
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; KaLinks
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti Veli Joosef 02 Elo 2007 22:45

Ei ole soitinta, mutta jos halvalla saisin soittimen ja opetusta, niin ottaisin hanurin.
Käyttäjän avatar
Veli Joosef

Viesti Mac 02 Elo 2007 22:46

Matso kirjoitti:iPod nano soittimen sekä monia soittimia tietokoneella, kuten foobar2000, WMP, VLC, JetAudio, MPC ym.

En soita yhtäkään, vaan kuuntelen.
Omk nolifedatis xD

Soittimia, mitä ekassa viestissäkin kai tarkoitetaan...... meillä on sähkö piano, sähkö-urut, 2 akustista kitaraa, yks sähkökitara ja pari haitaria.

Nyt kesällä en ole soittanut yhtään mitään. Muuten pianoa enimmäkseen. Haitariakin voin kyllä sanoa osaavani soittaa.
Käyttäjän avatar
Mac

Viesti Klooni 02 Elo 2007 22:53

Ostin vähän aikaa sitten ensimmäisen sähkökitarani - Harley Benton MS-11WH.
Sitä, yritän ainakin, alkaa soittamaan. : )
Klooni

Palaa alueelle Musiikki