Poweriser hyppykengät

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Poweriser hyppykengät

Viesti Okali 16 Heinä 2007 16:14

Niin, löytyykös joltakin tällaiset kengät. Itse olen miettinyt ostamista mutta hinnat vaihtelevat sivuilla kovasti eli tietääkö joku mistä kannattaisi hakea? Kotimaasta en ole kylläkään vielä yhtään kauppaa löytänyt jossa myytäisiin..
Eli neuvoja ja muuta keskustelua aiheesta tänne!

http://www.powerisers.de/
Okali

Viesti Super gt 16 Heinä 2007 16:47

Täällä niitä myydään.
P.S:Tästä on jo aihe. Etsi ensi kerralla paremmin. Älkää nyt tuosta bannatko
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Sata viestiä!!
Käyttäjän avatar
Super gt

Viesti Timbeeer! 16 Heinä 2007 17:26

No onkos noi nyt hintansa väärti. Näyttää siistiltä
KYLLÄ! olen taas mukana Jwebissä muutaman kk:n tauon jälkeen.
Käyttäjän avatar
Timbeeer!

Mistä löytää 6t'mmöset

Viesti VEIKKAUS 24 Heinä 2007 22:28

Mullahan on tommoset ostettu RANSKASTA!!Hinta oli aika kallis mut kyllä on kiva ollaki niillä :) :lol
Käyttäjän avatar
VEIKKAUS

Viesti Sliph 24 Heinä 2007 22:50

Aika veikeän näköiset :) Mutta entäs, jos tuollaisilla kaatuu, lentää niskoilleen?
...
Käyttäjän avatar
Sliph

Viesti Cobra 25 Heinä 2007 10:43

Luin ekaksi että powerlife hyppy kenkät olis nuo upeat varmaan.
Cobra

Viesti HENRIIKKA 25 Heinä 2007 23:09

VEIKKAUS en ihan usko että sulla on tommoset ei noita oo ainakaan näkynyt kaupoissa,ja kuinka ne olis johonkin Ranskaan eksynyt!!Mut kyllä olisi siistit mut tuskin meillä olisi edes varaa tommosiin!!HAAVEITA voi olla vaikka sata mut ne ei toteudu vaitsi jotku!!
Käyttäjän avatar
HENRIIKKA

Viesti Moonstone 29 Heinä 2007 15:17

Hyppiikö niillä oikeasti? Siinäpä kysymys, vai onko pelkkää rahastusta. Haluan tietää !
Peace of Cake.
Käyttäjän avatar
Moonstone

Viesti hartsa94 30 Heinä 2007 22:40

Gamez kirjoitti:Hyppiikö niillä oikeasti? Siinäpä kysymys, vai onko pelkkää rahastusta. Haluan tietää !

Tos on vastaus
Käyttäjän avatar
hartsa94

Viesti The cr 31 Heinä 2007 00:08

Mitä tapahtuu jos vetää voltin ja tulee selälteen asvaltille? Eiköhän kuule ole liian vaarallista puuhaa minun makuun.
The cr

Viesti Pulla 31 Heinä 2007 09:30

HENRIIKKA kirjoitti:VEIKKAUS en ihan usko että sulla on tommoset ei noita oo ainakaan näkynyt kaupoissa,ja kuinka ne olis johonkin Ranskaan eksynyt!!Mut kyllä olisi siistit mut tuskin meillä olisi edes varaa tommosiin!!HAAVEITA voi olla vaikka sata mut ne ei toteudu vaitsi jotku!!

Ja mitä epäuskottavaa tässä on? Onhan minun serkullanikin tuollaiseet, mutta ei enää paljon hypi, kun jalka venähti.
[piilotettu kuva]
╔╗╔╗╔╗╗╔╔╗
╠╝║║║╗║║╠
╝╚╚╝╚╝╚╝╚╝...
Pulla

Viesti Regalis 31 Heinä 2007 16:43

HENRIIKKA kirjoitti:VEIKKAUS en ihan usko että sulla on tommoset ei noita oo ainakaan näkynyt kaupoissa

Puljun kautta saa ostettua.

HENRIIKKA kirjoitti:Mut kyllä olisi siistit mut tuskin meillä olisi edes varaa tommosiin!!

Kaikki eivät ole yhtä köyhiä kuin sinä. Minulla riittäisi rahat tuollaisiin, mutta en tarvitse sellaisia mihinkään.
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti ErakkoPapu 31 Heinä 2007 18:28

Mulla on noi kengät! Ne on tosi häröt ku pystyy hyppii 2 mertin korkeudelle. Kokeilin volttia mut ei onnaa kaajuin ja satutin itteni tosi pahasti :( . Mut tosi huiput!
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti Titan 31 Heinä 2007 18:37

Aika hintavat. Eikä taitaisi muutenkaan nuo kengät minulle sopia, tuskin tasapaino pitäisi yhtä pomppua enempää.. Mutta kyseisten kenkien koittaminen voisi olla hupaisaa, pitää kokeilla jos joskus tulee vastaan.
Ugh, liikaa
Käyttäjän avatar
Titan

Viesti Laddy 02 Elo 2007 00:03

Tulee noista ihan mieleen 'entisaikojen' kengurutossut :D
http://www.riemurasia.net/jylppy/albumit/m14526/kangaro.bmp
-
Kai nuo ihan mukavat olisi, mutta extreme-Eskoilu saa jäädä minun puolesta extreme-Eskoille.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Laddy

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset

Samankaltaisia viestiketjuja