Rhapsody Of Fire - Triumph Or Agony
Kappaleet: 1. "Dar-Kunor – 3:13
2. "Triumph or Agony" – 5:02
3. "Heart of the Darklands" – 4:10
4. "Old Age of Wonders" – 4:35
5. "The Myth of the Holy Sword" – 5:03
6. "Il Canto del Vento" – 3:54
7. "Silent Dream" – 3:50
8. "Bloody Red Dungeons" – 5:10
9. "Son of Pain" – 4:43
10. "The Mystic Prophecy of the Demon Knight" – 16:26
11. "Dark Reign of Fire – 6:26
Bonus biisit: 1. "Defenders of Gaia" – 4:35
2. "A New Saga Begins (Radio edit)" – 4:20
3. "Son of Pain (Italian version)" – 4:47
Ajattelin tehdä levyarvostelun tästä, sillä ROF sattuu olemaan yksi minun lempibändeistäni. Mutta aloitetaan.
Triumph Or Agony aloittaa ei niin upeasti biisillä
Dar-Kunor. Mielestäni biisi on pelkkää epäselvää huutoa, mutta onhan siinä melodiaakin, sanoisin tälle biisille arvosanan:
2,5/5Seuraavaksi tulee biisi
Triumph Or Agony joka kantaa levynsä nimeä, ja on todella hyvä! Pidän sanoista, melodiasta. Koko biisi on loistava, tätä tulee aina laulettua mukana. Biisin arvosana:
5/5Kolmas biisi on nimeltään
Heart Of Darklands. Tämäkin biisi on todella hyvä, pidän sanoista, kitarasta, mutta silti tästä puuttuu jotain, en vain osaa sanoa mitä. Biisin arvosana:
3/5.Neljäs biisi on nimeltään
Old Age Of Wonders. Tämä on todella rauhallinen biisi, mutta siltikään ei huono. Biisi on samaan aikaan surullinen, mutta myös iloinen. Tämäkin on Rhapsodyn aatelistoa. Mielestäni tämä kuvaa Rhapsody of firen herkkää puolta, eli sitä että laulajat osaavat olla myös herkkiä samaan aikaan kun he soittavat rankempaa musiikkia! Kaikkien ROF-fanien tulisi kuunnella tämä biisi! Arvosana:
5/5.
Viides biisi
The Myth Of The Holy Sword, tässä biisissä on ROF:in mahtipontinen osuus! Tätä kuunnellessa tuntuu, että elät, ainakin minulla! Vaikka sinulla menisi kuinka huonosti! Kertosäe on todella mahtava ja sanatkin ovat hyvät. Tätä biisiä et voi haukkua, suosittelen kuuntelemaan tämän biisin kun sinulle menee huonosti! Arvosana:
4,5/5Kuudes biisi, myöskin toinen italiankielisistä biiseistä
Il Canto Del Vento, on todella koskettava biisi. Silti tässä biisissä on silti se iloinen kohta, nimittäin kertosäe. Myönnän, että kun kuuntelen tätä biisiä minulla tulee kyynel silmään, on tämä sen verran koskettava biisi, melodia ja soittimet ovat juuri oikein tehty, tätäkin laulelen mukana. Arvosana:
4/5Seitsemäs biisi, joka oli myös ennen käyttäjätunnukseni galleriassa
Silent Dream. Sanat ovat todella hyvät, ja myöskin tämän biisin seurassa voit bilettää, nimittäin tämäkin on todella hyvä. Minun mielestäni ROF:in top3-luokkaa! Kuunnelkaa itse niin tiedätte

Ainiin, kuuntelin kerran koko päivän tätä biisiä, tähän ei kyllästy! Arvosana:
5/5Kahdeksas biisi
Bloody Red Dungeons. Tämä biisi on hiljainen alussa, mutta loppuun kohden tulee paljon parempi kohta. Alkua en silti sano huonoksi, vaan keskikohtaa\loppua sanon mahtavaksi. Melodia, kitara, rummut, kaikki ovat mahtavaa! o/ Rhapsodyn top10-luokkaa o/ Arvosana:
4,5/5Yhdeksäs biisi
Son Of Pain, joka löytyy bonus biiseistä italiankielisenä. Tämä on taas tällainen ROF:in heikkous, minä en ainakaan pitänyt tästä biisistä, mutta kaikillahan on oma maku. Arvosana:
2/5Kymmenes biisi, joka on mielestäni tämän levyn paras biisi, mutta myöskin pisin
The Mystic Propechy Of The Demonknight. Tämä on todella hyvä, jotkut saattavat luulla, että koska tämä on pitkä niin tämä on huono, mutta ei! Tämä on todella hyvä. Varsinkin kun biisi on ROF:in sagaan liittyvää, tämä on täydellinen mestariteos, hyväksi tämän tekevät mm. Christopher Lee:n vuoro kun hän aloittaa "Fleeing through the..." tämä kannattaa kuunnella! Arvosana:
5/5Viimeinen biisi, ellei bonus biisejä lasketa on
Dark Reign Of Fire. Tämä biisi on jatkoa The Mystic Propechy Of The Demonknightille, eli tämä jatkuu suoraan siitä mihin se loppuu. Jos kuuntelet levyltä luulet, että ne ovat yksi ja sama biisi, mutta eivät nämä silti ole. Tämä on rauhallinen, mutta hyvä. Arvosana:
4/5Bonus biisejä en ala arvostelemaan.
Levyarvosana:
4,5/5Suosittelen ostamaan!