Yleinen Harry Potter keskustelu

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Re: Yleinen Harry Potter keskustelu

Viesti Hampoturen 13 Heinä 2009 22:04

isolohko kirjoitti:Mä luulin, että elokuvat tehdään ennen kirjaa :D No nyt tiedän tämänkin,kiitos. Tietysti se kirja on ennen elokuvaa, kun tarkemmin ajattelee.

Mitä vittua? :D Joku on elänyt kiven alla.

Tuosta tulikin mieleeni, kun eräs oikeasti täysidiootti ala-asteella sanoi että LOTReja pitäisi tehdä enemmän kuin kolme. Ugh
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti ObviousTroll 14 Heinä 2009 15:54

Hampoturen kirjoitti:
isolohko kirjoitti:Mä luulin, että elokuvat tehdään ennen kirjaa :D No nyt tiedän tämänkin,kiitos. Tietysti se kirja on ennen elokuvaa, kun tarkemmin ajattelee.

Mitä vittua? :D Joku on elänyt kiven alla.

Tuosta tulikin mieleeni, kun eräs oikeasti täysidiootti ala-asteella sanoi että LOTReja pitäisi tehdä enemmän kuin kolme. Ugh

LOTReja tehdään enemmän kuin kolme.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Tai no ne jotka on nyt tulossa niin on siitä helvetin Hobittikirjasta joka ei oikeastaan ole LOTR mutta on kuitenkin.

Harry Potter on kielletty yli 13 vuotiailta.
Et uskalla painaa tästä tarkistamatta ensin sen osoitetta.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti Sipuli14 24 Heinä 2009 18:44

1-4 kirjat on luettu kaikki joku 3-6 kertaa, vitonen 2 kertaa ja 6-7 yhen kerran. Nyt luen just nelosta uudelleen ja aion lukee myös 5-7. Jotkut leffat harry potterista on ihan hyviä. Peleistä taas ainaki ykkönen, kakkonen ja vitonen on hyviä. Vitosessa mul tosin on aika suuri ongelma :D.

E: Niin, ja oon lukenut myös Siuntio Silosäkeen tarinat ja huispaus kautta aikojen.
Sipuli14

Viesti isolohko 25 Heinä 2009 18:02

Sipuli14 kirjoitti:1-4 kirjat on luettu kaikki joku 3-6 kertaa, vitonen 2 kertaa ja 6-7 yhen kerran. Nyt luen just nelosta uudelleen ja aion lukee myös 5-7. Jotkut leffat harry potterista on ihan hyviä. Peleistä taas ainaki ykkönen, kakkonen ja vitonen on hyviä. Vitosessa mul tosin on aika suuri ongelma :D.

E: Niin, ja oon lukenut myös Siuntio Silosäkeen tarinat ja huispaus kautta aikojen.

Taidat olla kiinnostunut lukemaan,mikäs siinä :D Harry Potterit on parhaita!
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Suzuki PV -88
Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti Kenopää 30 Heinä 2009 22:59

En ole enää, kiinnostus lopahti Azkabanin Vanki kirjaan, oli sen verran heikko. Sen jälkeen en ole katsonut enkä lukenut.
Uskallatkos haastaa bruteni?
TheBux.info
[19:36] <@Duracell> tuntuu että ruoka kiehuu hellalle jos en oo keittiössä
[19:36] <@Duracell> sit kun oon keittiössä, tuntuu että irkki leviää pöydälle
Käyttäjän avatar
Kenopää

Re:

Viesti JuiC. 01 Marras 2009 21:21

Jupi kirjoitti:Vaikuttaa egoon, jos kieltäytyy Potterista.

Itse olen lukenut kaikki kirjat väh. 2 kertaa, mutta elokuvista olen katsonut vain 2 ekaa, pelejä ei ole tullut pelattua kuin hieman. Tämä interaktiivinen krääsä on täyttä soopaa kirjoihin verrattuna.

Juuso Perhana! En tiennykkää et sää oot Potteri-Fani :DD
Jonnewebishan saa tietää kaikkea mielenkiintosta. (en kyl tiiä et onko toi mielenkiintonen tieto :D)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JuiC.

Palaa alueelle Kirjat