Yleinen Harry Potter keskustelu

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Re: Yleinen Harry Potter keskustelu

Viesti Feodora 29 Maalis 2008 15:05

DaSant kirjoitti:KYSYMYS:

Paljon Harry Potter kirjat maksaa ku on kaikki luettuna ja aattelin myydä ne ni pitäs tietää paljon pyytää niistä...

Jotain parin kympin luokkaa uutena mutta et sä käytetyistä niin paljoa saa. Riippuu tottakai kirjojen kunnosta ja kenelle/missä tilanteessa myy.
Yksi sormus löytää heidät, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Feodora

Viesti Lerva 08 Huhti 2008 20:12

Siinnä uusimmassa
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
kuolee Fred ja Dobby ja Vauhkomieli jaja sitten vielä se Valdemar!
:)
Viimeksi muokannut Anzee päivämäärä 08 Huhti 2008 20:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Moi.
Käyttäjän avatar
Lerva

Viesti 5s5 08 Huhti 2008 20:37

Perkele kun Harry kuoli. Mutta jes kun se heräs henkiin! 8) Harmi kans et Doppy kuoli, se oli niin sympaattinen, ja se kuoli vielä Malfoitten linnassa! :o
Viimeksi muokannut Anzee päivämäärä 08 Huhti 2008 20:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Spoiler-tagit.
()()))
( | | )
| == ----- () () ()
| |----|
| |---|
| |
5s5

Viesti Fizer 14 Huhti 2008 14:47

En pidä enkä lue Harry Pottereitä.

On tehty testi jonka mukaan Harry Petter kirjat on kuin huume, se kaikki suuret ihailiat eivät voi lopettaa sen lukemista. :lol:
McDonalds,pepsi,coka cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
Runescape on mielisairaus, jota suurin osa maailman no lifet pelaavat 23,9 tuntia päivässä.
Käyttäjän avatar
Fizer

Viesti Mr. Brownstone 26 Huhti 2008 15:49

Kyllä vain, olen kaikki lukenut. Viimeisen kirjan luettuani aloitin kaikki seitsemän kirjaa alusta, ja niiden lukemiseen ei mennyt kuin kuukausi.
[piilotettu kuva]
PowerLife for ysinelonen kirjoitti:Onnea tuskaiseen, köyhään ja hitaaseen kuolemaan toivottaa PowerLife & kumppanit.
Käyttäjän avatar
Mr. Brownstone

Viesti Soulja 30 Huhti 2008 18:48

Kaikki Harry Potterit olen lukenut. Juuri sain viimeisenkin luettua ja totesin, että oli koko sarjan paras.
Jännityksessä odotin sitä kirjaa, että mitä tapahtuu kun hirnyrkit on tuhottu ja miten se tehdään. Huhuja kuulin ennen julkaisua, että Dumbledore kuolisi ja näin myös tapahtui.

Lopussa oli hyvä se "19 vuotta myöhemmin" kohta, jossa kerrottiin Harryn, Ginnyn, Ronin ja Hermionen tulevaisuudesta hieman. Esimerkiksi Harry ja Ginny olivat saaneet kaksi lasta ja menneet naimisiin. Samoin olivat tehneet myös Ron ja Hermione.

Ikävää kuitenkin, että tekeminen on jo lopetettu. Loppujen lopuksi oli kuitenkin aivan täydellinen kirjasarja!
| Vuoden tulokas 2008 |
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Jupi 02 Touko 2008 21:46

Soulja kirjoitti:Kaikki Harry Potterit olen lukenut. Juuri sain viimeisenkin luettua ja totesin, että oli koko sarjan paras.

Itse olen eri mieltä, viimeinen kirja ei sytyttänyt minua Potterfanina ollenkaan. hirnyrkit sivuutettiin minusta aivan liian köykäisesti, ja tarina painottui muutenkin liikaa maisemien ja henkilöiden kuvailuun kuin tutuun toimintapainotteiseen nopeatempoiseen tekstiin. Lisäksi olin erittäin pettynyt tapaan jolla
Voldemort
kuoli. Olisihan hänen nyt pitänyt saada arvokkaampi ja maatavärisyttävämpi tapa kohdata loppunsa.

"19 vuotta myöhemmin" oli ihan kiva piristysruiske kirjan loppuun, mutta minusta siinä kaikki oli liian hyvin.
Rakkaat löysivät toisensa, Nevillellä meni hyvin ja jopa Malfoykin näytti aikuistuneen.

simerkiksi Harry ja Ginny olivat saaneet kaksi lasta ja menneet naimisiin. Samoin olivat tehneet myös Ron ja Hermione.

En tiedä tmmärsinkö tämän väärin, sillä luin kirjan loppuun puoli kolmelta yöllä, vai oliko Harrylllä jo neljä lasta?
Viimeksi muokannut Anzee päivämäärä 03 Touko 2008 00:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Lisäilin spoilereita.
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Soulja 05 Touko 2008 17:00

Jupi kirjoitti:Olisihan hänen nyt pitänyt saada arvokkaampi ja maatavärisyttävämpi tapa kohdata loppunsa.

Kuten? Hirnyrkkien tuhoaminen oli jo puolivälissä ennen uusinta Potteria. Kuinka tarinaa olisi voinut tai pitänyt muuttaa?
| Vuoden tulokas 2008 |
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti JonuZi 25 Touko 2008 00:41

Jupi kirjoitti:Itse olen eri mieltä, viimeinen kirja ei sytyttänyt minua Potterfanina ollenkaan. hirnyrkit sivuutettiin minusta aivan liian köykäisesti, ja tarina painottui muutenkin liikaa maisemien ja henkilöiden kuvailuun kuin tutuun toimintapainotteiseen nopeatempoiseen tekstiin. Lisäksi olin erittäin pettynyt tapaan jolla
Voldemort
kuoli. Olisihan hänen nyt pitänyt saada arvokkaampi ja maatavärisyttävämpi tapa kohdata loppunsa.

"19 vuotta myöhemmin" oli ihan kiva piristysruiske kirjan loppuun, mutta minusta siinä kaikki oli liian hyvin.
Rakkaat löysivät toisensa, Nevillellä meni hyvin ja jopa Malfoykin näytti aikuistuneen.

simerkiksi Harry ja Ginny olivat saaneet kaksi lasta ja menneet naimisiin. Samoin olivat tehneet myös Ron ja Hermione.

En tiedä tmmärsinkö tämän väärin, sillä luin kirjan loppuun puoli kolmelta yöllä, vai oliko Harrylllä jo neljä lasta?

Ite sain just luettua kirjan aamulla loppuun ja ihan hyvä oli.
Itekkin petyin kyllä tohon
Voldemortin
kuolemaan...

Ja siis Harryllähän oli 3 lasta kirjan lopussa, James, Albus ja Lily. Jostain serkusta siinä puhuttiin myös, tuli varmaan toi sun neljäs siitä?
JonuZi

Viesti NekBone 25 Touko 2008 21:49

Eilen luin viimeisen Potterin, kolmanneksi paras kirja. Ei lähellekkään yhtä hyvä kuin Puoliverinen Prinssi tai Feeniksin Kilta.

Kaikki kirjat olen lukenut paitsi ensimmäisen (olin nähnyt leffan jo useita kertoja niin ei sitten jaksanut kirjaa lukea).
Käyttäjän avatar
NekBone

Viesti •,• 27 Touko 2008 15:52

Ihan luettava.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti hhhhhh 17 Elo 2008 22:03

Pirun hyvä kirjasarja, olen lukenut kaikki viidesti läpi.
hhhhhh

Palaa alueelle Kirjat