xboxsille hyviä dinosaurus pelejä

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

xboxsille hyviä dinosaurus pelejä

Viesti pienivihreämies 06 Heinä 2007 11:49

Olisko mitään uutta hyvä grafiikkaista dinosaurus peliä semmosta jossa pelataan ihmisellä ja ammutaan dinoja ja dinot yrittää tappaa pitäs ollä raaka.
Koulu on perseestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ´´jos olet samaa mieltä kopioi tämä allekirjoitukseesi´´
pienivihreämies

Viesti Ripper 06 Heinä 2007 11:57

-,- Peter jackson's King kong?
Mopot 80 km/h
+Jos painat tästä ja kehität itsesi lvl 15 kyseisessä pelissä, niin autat minua hieman.
Käyttäjän avatar
Ripper

Viesti .Mikke-96. 06 Heinä 2007 12:01

King Kong on yks peli mis saa tappaa dinosauruksii mutta äly vaikee peli...kannattaa koittaa oon koittanut! :lol:
.Mikke-96.

Viesti sensure 06 Heinä 2007 12:09

prrkl... mulla oli sillon joskus yks mutten muista nimeä... se oli juuri tuohonkuvaukseen luotu...
sensure

Viesti pienivihreämies 06 Heinä 2007 12:12

Ripper kirjoitti:-,- Peter jackson's King kong?
No ehkä mutta ei ole raaka.
Koulu on perseestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ´´jos olet samaa mieltä kopioi tämä allekirjoitukseesi´´
pienivihreämies

Viesti |NorthStar| 06 Heinä 2007 12:15

No kuis ois Turok? Se on joku melko vanha, mutta kuitenki kuvauksia vastaava.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Timbeeer! 06 Heinä 2007 12:30

Sellasia ei oo paljoo. Turok tai Alien vs. predator. Jompikumpi
KYLLÄ! olen taas mukana Jwebissä muutaman kk:n tauon jälkeen.
Käyttäjän avatar
Timbeeer!

Viesti Sakado 08 Elo 2007 20:52

playboy mansion semmone peli missä mennää dinosauruksilla tulevaisuuteen ja siellä ollaan strippi klubilla! täydellistä sit se dino voi alkaa syödä niitä strippareita ja kasvaa suureksi kuin muurahainen!!!
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Ei tämä ei ollut käyttäjämoderoitia..tämä oli vittuilun ja avunannon yhdistemä :wink:
ErakkoPapu kirjoitti:Aivan oikein! Saat kymmenen pistettä ja virtuaali keksin! :D
Saanko minäkin?
Sieldaren kirjoitti: Suomalainen nyt onkin tyhmä kuin saapas ja sillä on triviaalit huvit
Onko näin?
Käyttäjän avatar
Sakado

Re: xboxsille hyviä dinosaurus pelejä

Viesti Hullued 08 Heinä 2008 18:50

No jos King Kong peli on hyvä, maksaa vaa tääl 10€ vois ostaakki. Mut jos on liian vaikee..
Hullued

Palaa alueelle Xbox