Ylikansoitus

Entinen sumppikuppila.

Ylikansoitus

Viesti Zacha 05 Heinä 2007 18:25

Ylikansoitus on yksi maailman pahimmista ekologiaa uhkaavista asioista. Kyseisessä tapauksessa väestön määrä kasvaa, aiheuttaen ekologisen katastrofin.

Crhis Benoit osoitti juuri hyvää esimerkkiä tappaessaan itsensä lisäksi samalla kaksi ihmistä. Jos jokainen toimisi USA:n kaupungeissa näin (itsemurhan tehdessään) laskisi väestön määrä.
Viimeksi muokannut Zacha päivämäärä 05 Heinä 2007 20:19, muokattu yhteensä 1 kerran
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti StoneCarl 05 Heinä 2007 19:47

Zacha kirjoitti:Mies osoitti kyllä hyvää esimerkkiä tappaessaan samalla kaksi ihmistä. Jos jokainen toimisi USA:n kaupungeissa näin (itsemurhan tehdessään) laskisi väestön määrä.

Jokainen valtiohan voisi alkaa tukea köyhien itsemurhia, ei kenelläkään enää olisi kurjaa :).
StoneCarl

Viesti Zacha 05 Heinä 2007 20:06

Jesus Hitler kirjoitti:
Jokainen valtiohan voisi alkaa tukea köyhien itsemurhia, ei kenelläkään enää olisi kurjaa :).

Ei, kyllä neutronipommeilla käyty ydinsota olisi varmin ratkaisu, jos suunnattaisiin alueihin, missä ylikansoitus on suurinta.
"
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
kuolin isänmaan puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Rammstein fan 05 Heinä 2007 21:19

Mielestäni paras vaihtoehto olisi lopettaa ruoka-avustukset kehitysmaihin. Ja tietenkin pistää niiden rajat tarkkaan syyniin, ei armoa rajanylittäjille. Jonkin ajan kuluttua kehitysmaissa ihmisten määrä vähenisi ja jäljelle jäisi "huippu yksilöt" jotka voisivat laittaa valtionsa parempaan kuntoon.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Rammstein fan

Viesti Zacha 05 Heinä 2007 21:21

Rammstein fan kirjoitti:Mielestäni paras vaihtoehto olisi lopettaa ruoka-avustukset kehitysmaihin. Ja tietenkin pistää niiden rajat tarkkaan syyniin, ei armoa rajanylittäjille. Jonkin ajan kuluttua kehitysmaissa ihmisten määrä vähenisi ja jäljelle jäisi "huippu yksilöt" jotka voisivat laittaa valtionsa parempaan kuntoon.

Juuri näin, mutta tälläinen tapahtuma ei onnistu esim. USA:ssa, jossa ihmiset patoutuvat yhteen kohtaan ja jäävät sinne tuhoamaan ympäristöään.
"
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
kuolin isänmaan puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti SMusta 05 Heinä 2007 21:23

Just näin. Taas näitä fiksuja aiheita ja vieläpä moderaattorilta. Aivan varmasti jos joku tavan käyttäjä olisi tämän aloittanut niin ihan salettiin tulisi bannia ja aihe menisi lukkoon ja äkkiä. Eka kappale oli ihan fiksu, mutta tyhmäksi meni heti toisessa kappaleessa.

Olipa oikeasti tyhmä idea. Sinun mielestäsi siis on hyvä asia kun jotkut hullut tappaa ihmisiä ihan muutenvaan? Helpota liikakansoitusta ja tapa itsesi. Eipähän tartte enää huolehtia liikakansoituksesta eikä mistään muustakaan. Liikakansoitus on ongelma, mutta eipä se tuolla Benoitin tavalla ratkea.
SMusta

Viesti Zacha 05 Heinä 2007 21:26

SMusta kirjoitti:
Olipa oikeasti tyhmä idea. Sinun mielestäsi siis on hyvä asia kun jotkut hullut tappaa ihmisiä ihan muutenvaan? Helpota liikakansoitusta ja tapa itsesi. Eipähän tartte enää huolehtia liikakansoituksesta eikä mistään muustakaan. Liikakansoitus on ongelma, mutta eipä se tuolla Benoitin tavalla ratkea.

Suomessa ylikansoitus ei ole ongelma, mutta maapallon kannalta nyt vain on pakko, että suuri määrä ihmisiä kuolee, mutta samalla kun luonto yeirrää selviytyä, ihmiset pilaavat sen tavoitteet.
"
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
kuolin isänmaan puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Rammstein fan 05 Heinä 2007 21:32

Taas tuli mieleen uusi hieno keino ehkäistä ylikansoitusta.

Entäpä jos kasa tiedemiehiä laitettaisiin kehittämään kemikaalia, joka olisi ilmasta sumutettava ja sterilisoisi. Sittenpähän eivät enää lisääntyisi keskenään.

Mielestäni tämä aihe on ihan hyvä, että ei tarvitse valittaa SMusta. Uskon että keskustelu pysyää asiallisena täällä kahvihuoneen puolella.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Rammstein fan

Viesti Shatraug 05 Heinä 2007 21:38

Rammstein fan kirjoitti:Mielestäni paras vaihtoehto olisi lopettaa ruoka-avustukset kehitysmaihin. Ja tietenkin pistää niiden rajat tarkkaan syyniin, ei armoa rajanylittäjille. Jonkin ajan kuluttua kehitysmaissa ihmisten määrä vähenisi ja jäljelle jäisi "huippu yksilöt" jotka voisivat laittaa valtionsa parempaan kuntoon.

Lopetataan sitten saman tien kaikki ruoan myyminen ja tuottaminen täällä Suomessakin. Ai niin mutta eihän näin voi tehdä, täällähän on vain arjalaisia laatuihmisiä jokainen. Kehitysmaissa asuu sitten vissiin ne huonot ihmiset.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Zacha 05 Heinä 2007 21:47

Ihsahn kirjoitti:Lopetataan sitten saman tien kaikki ruoan myyminen ja tuottaminen täällä Suomessakin. Ai niin mutta eihän näin voi tehdä, täällähän on vain arjalaisia laatuihmisiä jokainen. Kehitysmaissa asuu sitten vissiin ne huonot ihmiset.

Tälläinen ajattelutapa ei ole Natsismia, vaan realistista naturalismia.
"
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
kuolin isänmaan puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Shatraug 05 Heinä 2007 21:57

Zacha kirjoitti:
Ihsahn kirjoitti:Lopetataan sitten saman tien kaikki ruoan myyminen ja tuottaminen täällä Suomessakin. Ai niin mutta eihän näin voi tehdä, täällähän on vain arjalaisia laatuihmisiä jokainen. Kehitysmaissa asuu sitten vissiin ne huonot ihmiset.

Tälläinen ajattelutapa ei ole Natsismia, vaan realistista naturalismia.

Ei olekkaan, mutta vihjaa ikävästi suomalaisten "uus-natsien" asenteeseen kehitysmaita kohtaan.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Zacha 05 Heinä 2007 22:00

Ihsahn kirjoitti:
Ei olekkaan, mutta vihjaa ikävästi suomalaisten "uus-natsien" asenteeseen kehitysmaita kohtaan.

Uusnatseja on myös mm. euroopassa, missä pitäisi ruveta samanlaisiin toimiin.

Kuva
Tuossa näet, kuinka paha tilanne on euroopassa.
"
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
kuolin isänmaan puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Shatraug 05 Heinä 2007 22:07

Zacha kirjoitti:
Ihsahn kirjoitti:

Uusnatseja on myös mm. euroopassa, missä pitäisi ruveta samanlaisiin toimiin.

Kuva
Tuossa näet, kuinka paha tilanne on euroopassa.

Ikävältä kyllä näyttää muualla Euroopassa, mutta juuri sen takia heitin tuon uus-natsit lainausmerkkeihin "" suomesta puhuttaessa. Vaikka harva Suomessa näyttävästi uus-natsiksi tunnustautuu, voi ajattelumaailma olla hyvinkin lähellä uus-natsismia sekä Hitlerin rotuoppi voi olla hyvinkin lähellä omaa näkemystä muista kansoista.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Lupin 06 Heinä 2007 16:31

hmmh...

Ylikansoitus on vakava ongelma, metsät häviää ja kaikkea muuta pahaa irtoaa.

voitaisiin kerätä köyhiä yhteen ja ja sanoa, että he saavat syödä kyllikseen, mutta ensin he pääsevät suihkuun...

muhaha,,,

Ja sitten päästettäisiin Zyklon b:tä "suihkuihin".
Käyttäjän avatar
Lupin

Viesti Jonas 07 Heinä 2007 02:11

Lupin kirjoitti:hmmh...

Ylikansoitus on vakava ongelma, metsät häviää ja kaikkea muuta pahaa irtoaa.

voitaisiin kerätä köyhiä yhteen ja ja sanoa, että he saavat syödä kyllikseen, mutta ensin he pääsevät suihkuun...

muhaha,,,

Ja sitten päästettäisiin Zyklon b:tä "suihkuihin".

Nonii, sarjassamme helvetin hyviä ideoita / huonoja läppiä. Saattas nimittäin hyökätä parit ihmisoikeusjärjestöt niskaan jo tuollaista suunnitellessa. 8)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Jonas

Palaa alueelle Vanha kahvihuone