Ylikansoitus

Entinen sumppikuppila.

Viesti Jonas 08 Heinä 2007 23:54

praKKA kirjoitti:Jos asuisin jossain Namibiassa tms. jossa asiat ovat huonosti ja ruokaa yms. ei saa kunnolla niin ainakin minä voisin siinä tapauksessa heittää veivini yhteiskunnan hyväksi, jos siitä jotain hyötyä olisi.

Namibialaisena kuitenkaan et jattelisnoin, veikkaan am.
Sori jos typoja, laskujhumalan piikkiin.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Jonas

Viesti Omenainen 09 Heinä 2007 02:07

Eli köyhät mahdollisimman nopeasti pois maailmasta? Kaikkea tekin ajattelettekin, ennemmin karsitaan rikkaimpia pois, ei heitä tarvita kun istuskelevat ja pyörittävät peukaloitaan ja ansaitsevat miljoonia joka pyöräytyksellä. Köyhät jopa tekevät rahansa eteen jotain.

Tokihan tämä ylikansoitus on ikävää, mutta mielestäni taloja voi aina rakentaa lisää ja tarpeen tullen tungetaan kaikki loput ihmiset jonnekin keskelle saharaa. Tai sitten vain keksittäisiin jotain muuta, mutta tappaminen ei auta ketään.

Suomalainen kirjoitti:
Eikait täsä muita auta syyttää ku kinuja ja intialaisia.

He eivät ole tehneet mitään pahaa muuta kun sen että ovat sattuneet syntymään sinun tietoosi, miksi syytät aina ulkomaalaisia, varsinkin tummaihoisia kaikesta? Emme me suomalaisetkaan mitään parhaita mallikansalaisia olla.
[piilotettu kuva] Thx mu1ku1la1 sigistä.
Käyttäjän avatar
Omenainen

Viesti Zacha 09 Heinä 2007 11:55

Serfix kirjoitti:Eli köyhät mahdollisimman nopeasti pois maailmasta? Kaikkea tekin ajattelettekin, ennemmin karsitaan rikkaimpia pois, ei heitä tarvita kun istuskelevat ja pyörittävät peukaloitaan ja ansaitsevat miljoonia joka pyöräytyksellä. Köyhät jopa tekevät rahansa eteen jotain.

Euroopassa ylikansoitus on myös melko suuri. USA:ssa ihmiset kasautuvat yhteen paikkaan ja saastuttavat siellä, joten sinne olisi kätevä iskeä (WTC oli kohtuullinen esimerkki) Humanismi nyt vain ei suosi maailman selviytymistä. Ihmisten pitää kuolla, että tulevat sukupolvet selviytyisivät.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Blueshit 10 Heinä 2007 14:22

Kiinakin on pinta-alaltaan niin pieni maa väkilukuunsa nähden, että sinne ku napauttas pari pommia,
niin olis sekin kansa entinen. Toki ongelmaksi muodustuu se, että jos Suomi tällaisen tampun tekisi (kyllä, se on Suomen PUOLUSTUSvoimat) niin sen jälkeen olisi puoli maapalloa Suomen kimpussa.

Toisaalta jotkut köyhistä voisivat olla melko viisaita, ja kehittää uusia tapoja selviytyä ilmastonmuutoksesta, mutta eikös yksi tapa olisi tappaa suurin osa ihmisistä? Syntyvyys kielto vuoteen 2035 asti, joha alkais ihmiset vähenemään. Kaiken kruunaisi muutama pommi USA:han.
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti Jonas 10 Heinä 2007 16:59

Oisko teistä sitte mukavaa jos teidän koko suku teilattas sen takia ettei maailma ylikansoitu? :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Jonas

Viesti Zacha 10 Heinä 2007 17:24

Jonas kirjoitti:Oisko teistä sitte mukavaa jos teidän koko suku teilattas sen takia ettei maailma ylikansoitu? :D

Ei, mutta kaiken ei pidä aina olla niin mukavaa.
"
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
kuolin isänmaan puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Metro 10 Heinä 2007 17:26

Kehitysavut pois ja sähköaidat Afrikan ja muun mailman välille niin johan alkaa tapahtua. Se olisi minun ratkaisu. Afrikassa asuu nyt sen verran hyödyttömiä ihmisiä joista kukaan ei pidä, tuskimpa se olisi kovin suuri menetys jos parituhatta Humalaistanin kansalaista kuolisi. Ei sitä Afrikkaa enää meidän aikana kuntoon saada, joten paras se on rikkoa pois.
Käyttäjän avatar
Metro

Viesti Marakatti? Jep. 11 Heinä 2007 13:14

mutta mielestäni taloja voi aina rakentaa lisää
Ei, kyllä ne pitää rakentaa korkeammiksi. Mutta sitten tulee asumistilan puuttaan lisäksi muitakin, kuten vaikkapa; "Mistäs näille hommataan ruuat? Raivataan toi sademetsä riisipelloks!" "Aaargh, happi on lop..."

Anarkia peliin, kyllä saattaisi väkiluku laskea :twisted:
http://www.sotahuuto.fi/
Jos eläisimme elitistisessä yhteiskunnassa olisin kiistaton yksinvaltias.

~Uuuk~
Käyttäjän avatar
Marakatti? Jep.

Viesti Zacha 11 Heinä 2007 14:14

Metro kirjoitti:Kehitysavut pois ja sähköaidat Afrikan ja muun mailman välille niin johan alkaa tapahtua. Se olisi minun ratkaisu. Afrikassa asuu nyt sen verran hyödyttömiä ihmisiä joista kukaan ei pidä, tuskimpa se olisi kovin suuri menetys jos parituhatta Humalaistanin kansalaista kuolisi. Ei sitä Afrikkaa enää meidän aikana kuntoon saada, joten paras se on rikkoa pois.

Surkea ja idioottimainen ratkaisu. Sinne pitää nimen omaan istuttaa puiden taimia ja jakaa ehkäisyvälineitä. Rajavalvontaa voidaan tiukentaa, mutta tuollainen ei johda mihinkään ratkaisevaan.
"
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
kuolin isänmaan puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Omenainen 11 Heinä 2007 14:56

Metro kirjoitti:Kehitysavut pois ja sähköaidat Afrikan ja muun mailman välille niin johan alkaa tapahtua. Se olisi minun ratkaisu. Afrikassa asuu nyt sen verran hyödyttömiä ihmisiä joista kukaan ei pidä, tuskimpa se olisi kovin suuri menetys jos parituhatta Humalaistanin kansalaista kuolisi. Ei sitä Afrikkaa enää meidän aikana kuntoon saada, joten paras se on rikkoa pois.

Hyödyttömiä? Miten he ovat hyödyttömiä, itse olet enemmän hyödytön sillä sinä et taida edes tehdä töitä. Kuitenkin aika moni afrikan asukkaista tekee töitä joista on hyötyä yhdyskunnalle, ja kaikki nämä auttajat jotka vievät ruokaa afrikkaan ovat mielestäsi hyödyttömiä koska he asuvat siellä? Miten asuinpaikka vaikuttaa siihen kuinka hyödyllinen ihminen on? Afrikka pitäisi tuhota? Miksi ihmeessä, saatko sinä siitä mielihyvää vai mikä on syynä. Afrikka on pieni verrattuna muuhun maailmaan joten tuhotaan ensin sitten vaikka venäjä sekä kiina.
[piilotettu kuva] Thx mu1ku1la1 sigistä.
Käyttäjän avatar
Omenainen

Palaa alueelle Vanha kahvihuone