Mikä peli mahtaa olla kyseessä?

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Mikä peli mahtaa olla kyseessä?

Viesti Don 30 Elo 2010 18:19

Unohtu nyt yhden hauskan pelin nimi. Sanoisin että selainpeli. Paljoa en muista, mutta sen verran, että siinä kaksi territoriota taisteli keskenään ja sai luoda omat joukkueensa, nimetä ja sellaista. Vuoropohjainen tikku-ukkotappeli. Esim. kun oli lähellä, pystyi potkaisemaan... Hitto nyt ei muista mitään. :?
- I quit
Nähdään ehkä taas joskus hamassa tulevaisuudessa...
Käyttäjän avatar
Don

Viesti KaZ 02 Syys 2010 03:10

Sellainen peli missä on muistaakseni Aku Ankka ninjana ja pelissä esiintyy myös Jing Jang merkkejä muistaakseni. Jossain tehtävissä pitää nousta ylöspäin vettä karkuun vai laavaa, joka nousee kokaika. Yksi lempipeleistäni lapsena. Pelissä ei pysty liikkumaan muutenkuin vasen ja oikea eli liikkuminen on pelkästään vanhojen marioiden tyylistä. Nopeasti apuja, haluan pelata tätä klassikkoa.

Ohos 20 minuuttia etsin ja ei loytynyt googlella mutta nyt löytyi. Tässä on maailamn paras peli ja vie vain 2mb :D http://www.takegame.com/action/htm/donald.htm
KaZ

Viesti Arkkis 04 Syys 2010 21:00

KaZ kirjoitti:Sellainen peli missä on muistaakseni Aku Ankka ninjana ja pelissä esiintyy myös Jing Jang merkkejä muistaakseni. Jossain tehtävissä pitää nousta ylöspäin vettä karkuun vai laavaa, joka nousee kokaika. Yksi lempipeleistäni lapsena. Pelissä ei pysty liikkumaan muutenkuin vasen ja oikea eli liikkuminen on pelkästään vanhojen marioiden tyylistä. Nopeasti apuja, haluan pelata tätä klassikkoa.

Ohos 20 minuuttia etsin ja ei loytynyt googlella mutta nyt löytyi. Tässä on maailamn paras peli ja vie vain 2mb :D http://www.takegame.com/action/htm/donald.htm

Mulla on toi jollain levyllä missä on myös Toy Story peli : D Sen peli nimi on kyllä joku eri.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=1CG-LWI5XCw
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti KaZ 05 Syys 2010 01:16

TheArchitect kirjoitti:
KaZ kirjoitti:Sellainen peli missä on muistaakseni Aku Ankka ninjana ja pelissä esiintyy myös Jing Jang merkkejä muistaakseni. Jossain tehtävissä pitää nousta ylöspäin vettä karkuun vai laavaa, joka nousee kokaika. Yksi lempipeleistäni lapsena. Pelissä ei pysty liikkumaan muutenkuin vasen ja oikea eli liikkuminen on pelkästään vanhojen marioiden tyylistä. Nopeasti apuja, haluan pelata tätä klassikkoa.

Mulla on toi jollain levyllä missä on myös Toy Story peli : D Sen peli nimi on kyllä joku eri.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=1CG-LWI5XCw

Juu aivan tajuttoman loistava peli. Joissain kohdissa piti koettaa oikee montaki kertaa kun oli pirun vaikeaa. Onneksi nyt päästy läpi :))
KaZ

Viesti vitsinytkylläkusetat 06 Syys 2010 20:46

[ABILITY] kirjoitti:Unohtu nyt yhden hauskan pelin nimi. Sanoisin että selainpeli. Paljoa en muista, mutta sen verran, että siinä kaksi territoriota taisteli keskenään ja sai luoda omat joukkueensa, nimetä ja sellaista. Vuoropohjainen tikku-ukkotappeli. Esim. kun oli lähellä, pystyi potkaisemaan... Hitto nyt ei muista mitään. :?

Territory War! Hah! Muistinhan, ihan aivoni koppakuorella! On myös tullu uus Territory War, Territory War Online. Eli sama asia mutta netissä! Linkit:
http://armorgames.com/play/279/territory-war ja sitten online: http://www.xgenstudios.com/play/two
vitsinytkylläkusetat

Viesti Laatikko 12 Syys 2010 10:10

Olen pelannut joskus jotain semmosta tasohyppelyä, jossa voi 1, 2 ja 3 nappeja painamalla vaihtaa hahmon velhoksi, jousimieheksi ja taistelijaksi. Velholla voi taikoa kaikkia kuutioita, kolmioita ja jousimiehellä voi ampua esim. tulinuolia. Auttakaa! :)
Laatikko

Viesti ads 12 Syys 2010 13:07

Laatikko kirjoitti:Olen pelannut joskus jotain semmosta tasohyppelyä, jossa voi 1, 2 ja 3 nappeja painamalla vaihtaa hahmon velhoksi, jousimieheksi ja taistelijaksi. Velholla voi taikoa kaikkia kuutioita, kolmioita ja jousimiehellä voi ampua esim. tulinuolia. Auttakaa! :)

Trine?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Käyttäjän avatar
ads

Viesti vitsinytkylläkusetat 09 Loka 2010 22:01

joskus kauan sitten pelanu peliä jossa voidaan tehdä omat kentät, se oli 2d'nä nimi, alkoi varmaan(en oo varma) kirjaimella T ja siinä taistellaan pelaajia vastaan tai sitten jos laittaa semmosia luolia tai kenttiä mistä hirviöt tulee ulos niin,
sitten taistellaa örrimöykkyjä! en muista mittää! varmaan te ette kans muista!
tosi wanha peli, ehkä jopa 1999-luvulla tehty! pelasi mun isoveljen kaa! :|
vitsinytkylläkusetat

Viesti KirmiZ 31 Loka 2010 01:48

Pelissä pelataan Armadillolla jolla on aseena imukuppeja. Peli oli Doomin kaltainen peli ja kentät oli todella värikkäitä ja ne saivat joskus jopa pääsikipeäksi. Mikä peli siis kyseessä?
E:Löysinkin jo
Käyttäjän avatar
KirmiZ

Viesti Jopez 01 Joulu 2010 10:44

Moi.

Etsin vanhaa tietokonepeliä (nimeä), joka oli sivustapäin kuvattu. Siinä seikkailtiin pienellä miehellä/miehillä (kaksinpeli) ja olisko niiden värit ollu valkoinen ja sininen?
Vastustajina oli punasiin kaapuihin pukeutuneita miehiä, (kasvot eivät näkyneet?), jotka jahtasivat hahmoja tässä yhden kuvaruudun pelissä.

Kentistä muistan sen verran, että niissä oli eri maa tyyppejä; välillä oli ruohoa, mihin pystyin kaivamaan kuoppia vastustajille (hakulla?), jotka puhottuaan sinne kuolivat, kun kuoppa "kasvoi umpeen". Ja lisäksi oli betoni maapinta, johon ei pystynyt kaivamaan ja sitten joku tahmea maapinta, jossa hahmo mateli kun jalat jäivät kiinni. Lisäksi kentissä oli tikkaita ja joitain tankoja tai vastaavia, jota pitkin hahmot pystyivät kulkemaan maa-aukkojen ohi. Ja nämä kaikki saattoivat löytyä samasta kentästä.

Pelistä löytyi myös kiva kenttäeditori, millä pystyi suunnittelemaan ja tekemään omia hauskoja kenttiä.

Toivottavasti joku tunnistaisi tämän pelin, sillä tämä oli aikoinaan niin ykkönen! :)
Jopez

Viesti pirate 04 Joulu 2010 20:10

Olen kadottanut erään pelin, kyseinen peli on vanhahko enkä muista sen nimeä ja kyseinen peli tuli luultavasti jonkun tietokone aiheisen lehden mukana.

Tämä peli sijoittui vanhalle ritariaikakaudelle, peli oli ylhäältä kuvattu, ja pelissä piti valloittaa vihollis alueet samalla suojaten omia alueita.

http://www.riemurasia.net/peliapaja/play.php?id=158 Vähän tämän pelin tapaan mutta ilman noppia.

Pelissä oli aika sekava varmaan koska olin silloin 9- vuotias.
[piilotettu kuva] <<<Juu tän teki mun kamu. 200 viestiä 18 joulukuuta 2010
Käyttäjän avatar
pirate

Viesti salo1 13 Joulu 2010 16:17

super marjo
salo1

Viesti Migge 13 Joulu 2010 23:10

Jopez kirjoitti:Moi.

Etsin vanhaa tietokonepeliä (nimeä), joka oli sivustapäin kuvattu. Siinä seikkailtiin pienellä miehellä/miehillä (kaksinpeli) ja olisko niiden värit ollu valkoinen ja sininen?
Vastustajina oli punasiin kaapuihin pukeutuneita miehiä, (kasvot eivät näkyneet?), jotka jahtasivat hahmoja tässä yhden kuvaruudun pelissä.

Kentistä muistan sen verran, että niissä oli eri maa tyyppejä; välillä oli ruohoa, mihin pystyin kaivamaan kuoppia vastustajille (hakulla?), jotka puhottuaan sinne kuolivat, kun kuoppa "kasvoi umpeen". Ja lisäksi oli betoni maapinta, johon ei pystynyt kaivamaan ja sitten joku tahmea maapinta, jossa hahmo mateli kun jalat jäivät kiinni. Lisäksi kentissä oli tikkaita ja joitain tankoja tai vastaavia, jota pitkin hahmot pystyivät kulkemaan maa-aukkojen ohi. Ja nämä kaikki saattoivat löytyä samasta kentästä.

Pelistä löytyi myös kiva kenttäeditori, millä pystyi suunnittelemaan ja tekemään omia hauskoja kenttiä.

Toivottavasti joku tunnistaisi tämän pelin, sillä tämä oli aikoinaan niin ykkönen! :)

Joo ite muistan tän myös! Mikähän lie ollut... mulla oli se joskus vuonna kivi ja nakki jollain cd:llä mutta en tiedä että löydänkö kyseistä levyä... Eikös pelissä ollut myös jotain oranssia limaa, johon juutui aina kiinni kun pakenit niitä punaisia miehiä?
Käyttäjän avatar
Migge

Viesti Migge 13 Joulu 2010 23:19

Muistaakos kukaan sellaista stradegia peliä, jossa pelin alkaessa oli normaaliin tapaan tietyt resurssit ja tietty joukko omia sotilaita, autoja yms yms. Kun lähti tukikohdasta liikkeelle niin kartalta löysi erillaisia robottien palasia. kun sai palat kasaan, niin sai toimivan robotin, jonka teho tavan yksikköihin verrattuna todella suuri. Jos keräsi eri osia sai myös erillaisen robotin, tietysti eri ominaisuuksilla... ja peli on vanha, koska pelattiin sitä kaverin tietokoneella joskus kun olin 3-5 vuotta vanha, ja nytten olen 17... Kaverin kanssa pitkään mietitty että mikä se peli oli, sillä jälkeenpäin ajateltuna peli vaikuttaisi hyvältä... aika voi tietysti kullata muistot, enkä tietenkää kaikkea muista pelistä, mutta ne robottien palat jäi mieleen...
Käyttäjän avatar
Migge

Palaa alueelle PC-pelit