Impossible Creatures.kjoki kirjoitti:Etsisin semmosta peliä en muista kuinka vanha mutta se oli vähän kuin Red alert mutta siinä oli joku että sai ne ukkelit sekottaa esim. oli marakatin pää ja koiran jalat ja seepran häntä suunilleen.
Rats!Kuunarpi kirjoitti:Eli, kyseisessä pelissä oli todella paljon hiiriä, ja ne piti tuhota käyttämällä joitain, joita en nyt muista. Saattoi olla myrkkykaasuja ja sellaisia. Lisäksi ne hiiret pystyivät myös kulkemaan jossain tunneleissa. Pelin iästä ei ole mitään tietoa/muistikuvaa, ja se oli ylhäältäpäin kuvattu.
Sattuisiko kukaan muistamaan?

Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

'Peuroman kirjoitti:Mikä peli tuo on?

Peuroman kirjoitti:Mikä peli tuo on?
Samppu kirjoitti:Moi, olis semmonen kysymys, että mikä ihme on tämä vanha ja retro lumipallopeli, jota pystyi pelaamaan jopa kaksi pelaajaa? Pelissä pystyi rakentaa katapultteja ja suojia, ja sitten piti aina tappaa vihuja kun niitä tuli. Pelissä oli myös mummoja, jotka olivat ihan hulluja, ja lumitraktoreita, jotka jyräsivät esteet.
Pelin nimi oli joku snow fight, snowball fight tjsp. MISTÄ LÖYTYY?
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

|NorthStar| kirjoitti:Semmonen peli pitäisi löytää missä on varmaan neljä(?) ukkoa ja jokaisella on erillaiset tavarat esim. yhdessä kohdassa piti mennä joen yli ja joessa kulki vartiointi laiva ja se ei saanut huomata niin yhdellä ukolla oli kumivene johon mahtui kolme ukkoa ja yhden piti sukeltaa toiselle puolelle.Toivottavasti saa selvää. Ai niin peli oli ylhäältä/viistosta kuvattu.
|NorthStar| kirjoitti:Semmonen peli pitäisi löytää missä on varmaan neljä(?) ukkoa ja jokaisella on erillaiset tavarat esim. yhdessä kohdassa piti mennä joen yli ja joessa kulki vartiointi laiva ja se ei saanut huomata niin yhdellä ukolla oli kumivene johon mahtui kolme ukkoa ja yhden piti sukeltaa toiselle puolelle.Toivottavasti saa selvää. Ai niin peli oli ylhäältä/viistosta kuvattu.