Oletko no life?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Oletko no life?

Viesti ♠♦☎◈づ∇∑■▶◎ 05 Elo 2009 14:23

Todellakin :) , harrastuksia ei löydy, kavereitten kanssa korkeintaan jossain mesessä, steamissa yms. Koulujen aluettua en ole niin no-life koska kavereita näkee pakosti koulussa ja ei ole aikaa olla koneella, kun pitää tehdä läksyjä ja lukea kokeisiin.
♠♦☎◈づ∇∑■▶◎

Viesti kjoki 05 Elo 2009 17:37

No jaa Harrastuksia löytyy jonkun verran ja kavereitakin näen aika paljon mutta yleensä menee jos ei ole menoja niin pelaaminen aamu 6/en mene nukkumaan ollenkaan.
Käyttäjän avatar
kjoki

Viesti isolohko 05 Elo 2009 20:30

No juu, pari vuotta sitten tuli istuttua ~10h päivässä koneella. Nyt semmonen 1-3h kouluaikana, kesäaikana semmonen 2-8h Ennen olin no-life, en enää ainakaan omasta mielestäni.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Suzuki PV -88
Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti Underwater 05 Elo 2009 21:04

En ole sentään no-life, vaikka olenkin silloin tällöin koneella. Kesällä tekemistä riittää paljon ulkona, joten koneella olen vähemmän. Talvella tulee nörtättyä vähän enemmän.
Teksticenter -Kuolemattomasti tekstipelien kannalla
http://www.pointshop.fi/oltsuh Help me, please!
Käyttäjän avatar
Underwater

Viesti CDS 10 Elo 2009 09:00

Riippuu päivästä. yleensä koulu aikoina olen 4-8h ja lomapäivisin se perus 10-12h.
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti Wyylok 10 Elo 2009 16:05

Yleensä kesäsin tulee olemaan liikaa koneella, mutta ei sentään nolifettämällä. Viime kesänä olin todella paljon koneella, mutta tänä kesänä en ole ollut niin paljon kun viime kesänä.
Lominahan tulee aina oltua koneella. Mutta en sanoisi itseäni nolifeksi.
Käyttäjän avatar
Wyylok

Viesti UnReaL 12 Elo 2009 09:52

No life on minun käsittääkseni henkilö, joka kuluttaa 24 tunnista suurimman osan pelaamisen eli 12+ tuntia.

Itse en ole no life, vaikka WoW:ia joskus pelailen ( WOW ?? Miten se liittyy no lifeen. Enemmän CS siihen minusta liittyyy :D:)
Ulkoilen,kalastan , uin ja softaan paljon.
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Vilpe 18 Elo 2009 15:43

en ole no life, kalastan aina kun mahdollista,pyöräilen päivittäin kun koulus käy ja koulun jälkee tekee mieli mennä keulii yms,skeittaan joskus viikonloppusin, pelaan fudista koulus ;D
Vilpe

Viesti hackneo4 18 Elo 2009 15:50

En pidä itseäni no lifenä mutta taidan kuitenkin olla.
LÖL
Käyttäjän avatar
hackneo4

Viesti Huawei 18 Elo 2009 15:55

Itseni mielestä en ole.Olen koneella säänölisesti.Jos totta puhutaan,kyllä olen koneella joskus 4 tuntia putkeen, jos pelaan ET:tä tai CS:ssää.
Loppujen lopuksi ainut mis vällität, on sinä itse.
Käyttäjän avatar
Huawei

Viesti minä_itse 19 Elo 2009 20:51

En ole no-life vaikka onkin oma kone
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
minä_itse

Palaa alueelle Yleinen keskustelu