Moderaattoripalaute

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Moderaattoripalaute

Viesti Mahlainen jarruton 13 Kesä 2007 22:47

Kärrrrr, comrade - teroittakaa hampaanne, sillä nyt pääsette luvallisesti palstan eliittijoukkojen kimppuun. Veitset ja rynnäkkökiväärit valmiina, omatunto heitetty nurkkaan? Hyvä, sillä nyt kritiikki on sallittua ja jopa toivottua.

Ideana on antaa palautetta moderaattoreille. Se saa olla positiivista, negatiivista, vihaista, iloista - toivon, että edes jollain olisi hyvää sanottavaa. Pyrkikää kuitenkin kirjoittelemaan hyvän maun rajoissa. Jos homma menee ilkeämieliseksi piruiluksi, kostamiseksi ja kiroiluksi niin aihe menee välittömästi lukkoon ja moderaattoritiimi arpoo lisärangaistukset.

MJ
<BeeStone> oot sie mahlainen kyllä tyhmä jätkä
<BeeStone> sulla on kaikkee, mutta jätät silti koko foorumin
Käyttäjän avatar
Mahlainen jarruton

Viesti Lupin 13 Kesä 2007 22:48

Anteeksi offtopic.

EDIT: sanopa se Iccolbille... Jo on lapsellista menoa hänelläkin.

EDIT2:ette pysty liittämään "valitus Iccolbista" aihetta tähän? olisi hienoa kun pystyisitte.
Käyttäjän avatar
Lupin

Viesti Anzee 13 Kesä 2007 23:14

Lupinin bannit? Ihan asiallista keskustelua moderaattoreista tuntui olevan tuolla Halutaan: Moderaattoreita, osa 2 -topicissa. Voisiko joku moderaattoreista selventää bannien syyt tarkemmin?
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti Omenainen 14 Kesä 2007 00:15

Itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa kenestäkään moderaattorista, siis vielä, moderaattorit ovat tehneet hyvin työnsä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta joita en tässä nyt jaksa mainita.

Toivon että uudetkin moderaattorit tekevät työnsä hyvin ja huolella.
[piilotettu kuva] Thx mu1ku1la1 sigistä.
Käyttäjän avatar
Omenainen

Viesti Peltzi 14 Kesä 2007 10:22

Anzee kirjoitti:Lupinin bannit? Ihan asiallista keskustelua moderaattoreista tuntui olevan tuolla Halutaan: Moderaattoreita, osa 2 -topicissa. Voisiko joku moderaattoreista selventää bannien syyt tarkemmin?

Luultavammin tuo bannien syyssä mainittu haukkuminen poistettiin, joten et ehkä nähnyt sitä.
Käyttäjän avatar
Peltzi

Viesti PowerLife 14 Kesä 2007 12:18

Toistuvaa offtopicia ja käyttäjien haukumista on Lupinien bannien syynä.
Tässä toinen pilkkaava viesti:
ymmärrän että sulla on kaunoja minua vastaan mutta toi menee jo yli. Eli toisinsanoen, painu nurkkaan kyyristelemään ja pidä turpasi kiinni, tai lopeta tuo ääliömäinen mode oikeuksien väärinkäyttö.

http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic.php?p=450908#450908

Ja tässä toinen offtopic viesti jolla vain loukattiin toista käyttäjää:
kuten sinä siis? katsot jalkapallon kokoisia munia ja haukut minua henkisesti 9.vksi? oikeasti...

osta elämä, saat toisen kaupan päälle!

http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic.php?p=450888#450888

Ja miksihän bannasin Lupinin? Ja jäähykin on vain yhden päivän mittainen.
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti Art 14 Kesä 2007 12:54

Hyvin nämä uudet modet mielestäni pärjäävät.

Ei, tämä ei ole perseennuolemista.
Art

Viesti PayRay 14 Kesä 2007 12:55

Pian ei ole Jonnewebissä porukkaa, ja MJ, olet yli-innokas, olen pahoillani mutta se on totta. Samoin kaikki uudet moderaattorit..
d-hunter kirjoitti:Mitään erehdyksiä ole. Rankastaan sitten kun siltä tuntuu.

d-hunter perkele

Moderaattorit, te yli-intoilevat paskaläjät, kiviä taskuun mulkerot! Te kusipäät!

Noh, ei hätää, tämäkin aihe menee pian lukkoon.
PayRay

Viesti Nazgûl 14 Kesä 2007 12:56

PayRay kirjoitti:Pian ei ole Jonnewebissä porukkaa, ja MJ, olet yli-innokas, olen pahoillani mutta se on totta. Samoin kaikki uudet moderaattorit..

Samaa mieltä, voisitte edes hiukan hellittää.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti kaya 14 Kesä 2007 12:57

--TeTriX-- kirjoitti:
Samaa mieltä, voisitte edes hiukan hellittää.

Muutos saattaa tuntua oudolta aluksi, mutta pian saatte kiittää meitä.
People get ready
kaya

Viesti Mahlainen jarruton 14 Kesä 2007 13:24

PayRay kirjoitti:Pian ei ole Jonnewebissä porukkaa, ja MJ, olet yli-innokas, olen pahoillani mutta se on totta. Samoin kaikki uudet moderaattorit..

Niin, siltä se saattaa näyttää edellisten moderaattoreideden velttoilun jälkeen. Enkä minä nyt mielestäni niin yli-innokas ole ollut, mitä nyt olen heittänyt pari varoitusta ja muutaman porttikiellon. Varoitukset olen antanut usein käyttäjien ilmoitusten perusteella, joten en minä niit' aivan päästäni heitä (vaikka siltä se saattaa näyttääkkin).

MJ
<BeeStone> oot sie mahlainen kyllä tyhmä jätkä
<BeeStone> sulla on kaikkee, mutta jätät silti koko foorumin
Käyttäjän avatar
Mahlainen jarruton

Viesti PayRay 14 Kesä 2007 13:26

Mahlainen jarruton kirjoitti:

Niin, siltä se saattaa näyttää edellisten moderaattoreideden velttoilun jälkeen. Enkä minä nyt mielestäni niin yli-innokas ole ollut, mitä nyt olen heittänyt pari varoitusta ja muutaman porttikiellon. Varoitukset olen antanut usein käyttäjien ilmoitusten perusteella, joten en minä niit' aivan päästäni heitä (vaikka siltä se saattaa näyttääkkin).

MJ

Huoh. he EIVÄT olleet velttoja, vaan aivan normaaleja, tosin te uudet, en välttämättä tarkoita sinua, mutta esim Iccolb on vitunmoinen yli-intoilija.
d-hunter kirjoitti:Mitään erehdyksiä ole. Rankastaan sitten kun siltä tuntuu.

d-hunter perkele

Moderaattorit, te yli-intoilevat paskaläjät, kiviä taskuun mulkerot! Te kusipäät!

Noh, ei hätää, tämäkin aihe menee pian lukkoon.
PayRay

Viesti Klooni 14 Kesä 2007 13:58

Tehkää jotain ylisuurelle fleimaukselle ja ylisuurille fleimareille :)
Klooni

Viesti Fonzie 14 Kesä 2007 14:00

Toisessa topicissa sanotaan, että offtopicista varoitusta ja bänniä, no, toisaalla allu ja Lecter offtopiccaa aivan täysillä.
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti Evilman 14 Kesä 2007 14:01

Lecter ulos... Mielellään. En todellakaan pidä noista aiheista mitä tuolta on tuppanut tulemaan...
Helvetin tunarit!
Evilman

Palaa alueelle Jonneweb.net