Moderaattoripalaute

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Moderaattoripalaute

Viesti Anzee 18 Heinä 2008 08:34

おかび kirjoitti:Hän banisheddi minut 7 päiväksi koska sain muka liian tiheään varoituksia mutta jos totta puhutaan, niin eihän tuolla sanota varoituksista mitään!

Mitäs keräät niitä varoituksia. Moderaattorit päättävät harkitusti ja oma-aloitteisesti, milloin käyttäjä on bannin tarpeessa.

おかび kirjoitti:Toisin sanottuna jokaisesta varoituksista saaduista banneista voisi tehdä rikos ilmoituksen tosin minä en tee.

Erota nyt sentään Suomen lait ja Jonnewebin säännöt.

Jupi kirjoitti:Kyllä on. Modekabineteissa käydään juuri keskustelua siitä lähetämmekö sinut pois täältä yhdessä osassa vai jääkö kenties eräs elin tänne Anzeen käytettäväksi ; )

...
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti おかび 18 Heinä 2008 13:07

praKKA kirjoitti:
おかび kirjoitti:Prakka on käyttänyt väärin moderaattorin oikeuksiaan.
Hän banisheddi minut 7 päiväksi koska sain muka liian tiheään varoituksia mutta jos totta puhutaan, niin eihän tuolla sanota varoituksista mitään!
Toisin sanottuna jokaisesta varoituksista saaduista banneista voisi tehdä rikos ilmoituksen tosin minä en tee.
Lisäksi ei säännöissä lue että moderaattorit saavat keksiä omia sääntöjään.
Muuten hän ei olisi rikkonut oikeuksiaan.
Joo ja Jupi antoi kerran bannit muka vahingossa (Tahalleen se sen teki) muttei poistanut banneja vaan minun piti kärsiä Jupin typeryyden takia.
Onko tämä reilua että moderaattorit käyttävät väärin oikeuksiaan?

Mitä helvettiä? Onko se ihan oikeasti vaikeata ymmärtää, että se ei ollut Jupi, vaan minä!
Olen antanut todella monelle muullekkin noita viikon banneja. Ei varoituksissa ole mitään tehoa, ja kun kerran porukka kerää niitä ihan huvikseni, on pitänyt jotain tehdä kun ei muuten mene oppi perille. Bannista saattaapi jopa oppia, mutta varoituksesta ei.

Silmät päähän! Vahingossa Jupi anto kerran banisheddia muttei poistanut!
Mutta SINÄ annoit bannia siitä että oli liikaa varoituksia/sain liikaa varoituksia liian nopeasti.
Tein niinku käskit. Luin säännöt siinä mielessä että löytyykö sieltä mitään varoituksien saannista.
Ei näkynyt mitään.
Tämä on porsaanreikä ja yksikään varoituksiin liittyvä banni ei ole ollut niin sanotusti laillinen.

Anzee kirjoitti:
おかび kirjoitti:
おかび kirjoitti:Toisin sanottuna jokaisesta varoituksista saaduista banneista voisi tehdä rikos ilmoituksen tosin minä en tee.

Erota nyt sentään Suomen lait ja Jonnewebin säännöt.

Edelleen siellä ei puhuta mitään varoituksista.
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti Cohen 18 Heinä 2008 13:11

おかび kirjoitti:Mutta SINÄ annoit bannia siitä että oli liikaa varoituksia/sain liikaa varoituksia liian nopeasti.
Tein niinku käskit. Luin säännöt siinä mielessä että löytyykö sieltä mitään varoituksien saannista.
Ei näkynyt mitään.
Tämä on porsaanreikä ja yksikään varoituksiin liittyvä banni ei ole ollut niin sanotusti laillinen.
....
Edelleen siellä ei puhuta mitään varoituksista.

Foorumin säännöt kirjoitti:5. Sääntöjen rikkominen

- Jos joku rikkoo foorumin sääntöjä, häntä varoitetaan jatkamasta häiriköivää toimintaansa. Jos hän ei kaikesta huolimatta lopeta, admineilla ja moderaattorilla on täydet vapaudet rangaistustoimenpiteisiin.
- Rangaistustoimenpiteinä voidaan käyttää mm. foorumilta bannaamista, tunnuksen poistamista tai IP:n bannaamista.

Voidaan mielestäni hyvin soveltaa liikoihin varoituksiin yms.
Quark pitää taukoa ja luopuu moderaattorin oikeuksistaan. Nähdään joskus! Minut tavoittaa silti mesellä ja sähköpostilla.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti Jupi 18 Heinä 2008 14:51

Lisäksi moderaattorit pidättävät kaikki oikeudet muuttaa sääntöjä tarpeen mukaan. Itku pois, ansaitsisit permabannit.

Minä en ole sinulle vahingossa banneja antanut, ne edelliset joista valitit olivat PraKKan antamat, ja jos minä olen sinulle bannit antanut, ne ovat tulleet syystä
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Anzee 18 Heinä 2008 17:27

おかび kirjoitti:Edelleen siellä ei puhuta mitään varoituksista.

Tässäkin voi käyttää omaa järkeä. Varoituksia annetaan, koska olet rikkonut sääntöjä. Jos hankit liian monta varoitusta, saat bannia. Näin on tehty aina ja näin tullaan myös tekemään. Sinulta löytyy niin monta varoitusta, ettei 1280x1024-resoluutioinen näyttöni kykene niitä yhdellä näytöllisellä näyttämään, joten olet varmasti bannisi ansainnut.
Viimeksi muokannut Jii päivämäärä 18 Heinä 2008 17:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: My name is Jii and i approve this message. Samalla kerron ettei minun 1900x1200-resoluutio onnistu näyttämään hänen varoituksiaan kokonaisuudessa myöskään.
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti Latemara 18 Heinä 2008 21:15

Eihän rikokseen ohjeistaminen suinkaan ole laitonta, rikoksen tekeminen sen sijaan on.

-Anzee@http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic58766.html
Miksi annetaan bannia jos antaa wareohjeita? (:
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Anzee 18 Heinä 2008 21:23

Latemara kirjoitti:
Eihän rikokseen ohjeistaminen suinkaan ole laitonta, rikoksen tekeminen sen sijaan on.

-Anzee@http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic58766.html
Miksi annetaan bannia jos antaa wareohjeita? (:

Koska säännöt kieltävät ne, vaikka Suomen lait eivät. Pelien kommentit eivät kuulu foorumille, joten foorumin säännöt eivät päde niihin, eikä niitä myöskään valvota.
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti Jupi 19 Heinä 2008 18:41

DJanne sai bannit, kloonasi ja hankki itselleen sekä klooneilleen permat. Onnittelemme loistavasta valinnasta
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti praKKA 19 Heinä 2008 18:59

Jupi kirjoitti:DJanne sai bannit, kloonasi ja hankki itselleen sekä klooneilleen permat. Onnittelemme loistavasta valinnasta

Ja nyt hän vieläpä uhkailee galleriassa minua että "tiedän missä asut" vaikkei tiedä, lisäksi uhkaili että tekee parin päivän sisällä uuden accon, kuulemma turhaa yrittää bannia. Kyllä muuten varmana menee ikibannit, missä hei ne IP-bannit on kun tarvittaisiin?

E: Eipä näykkään kuulemma... No ikibannit on ja pysyy ja menee suoraan kloonille, eipä kiinnosta tuollaisen vikisijän unbannaus. Etenkään niiden lukuisten "uhkausten" jälkeen.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Nazgûl 19 Heinä 2008 19:31

Btw, miksi hän sai bannit?
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti praKKA 19 Heinä 2008 19:36

Ihan alunperin siitä hyvästä että oli taas kerran liikaa varoituksia kerätty lyhyessä aikaa, ei ole kuin pari viikkoa kun viimeksi oli jäähyllä samasta asiasta, joten laitoin 2 viikkoa bannia >> hän tekee kloonin ja poraa mulle (kloonin nimi praKKA*) >> saa permabannin minun ja Jupin yhteispäätöksellä.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Shatraug 20 Heinä 2008 22:59

Mikä vittu on ongelmana? Kaikki metallinkuuntelijat saa haukkua maan alle, kehottaa ampumaan itsensä yms. paskaa, mutta sitten kun joku väittääkin vastaan, niin naps vain ja napsahtaa bannit.

Tavoitteena on ilmeisesti luoda tasapaksu natsi- tai kommunistifoorumi, jossa erilaisuus ja lahjakkuus on kiellettyä. Kai seuraavaksi napsahtaa bannit myös lahjakkaille ihmisille, älykkäille ihmisille, maahanmuuttajien puolustajille sekä räppäreille?
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti praKKA 20 Heinä 2008 23:03

Shatraug kirjoitti:Mikä vittu on ongelmana? Kaikki metallinkuuntelijat saa haukkua maan alle, kehottaa ampumaan itsensä yms. paskaa, mutta sitten kun joku väittääkin vastaan, niin naps vain ja napsahtaa bannit.

Tavoitteena on ilmeisesti luoda tasapaksu natsi- tai kommunistifoorumi, jossa erilaisuus ja lahjakkuus on kiellettyä. Kai seuraavaksi napsahtaa bannit myös lahjakkaille ihmisille, älykkäille ihmisille, maahanmuuttajien puolustajille sekä räppäreille?

Huhhuh mitä paskaa jälleen kerran. Ilmeisesti tunnistit itsesi artikkelista jota ei edes tosissaan oltu kirjoitettu, ja joka oli kyllä ihan huumoria täynnä.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Shatraug 20 Heinä 2008 23:13

praKKA kirjoitti:Huhhuh mitä paskaa jälleen kerran. Ilmeisesti tunnistit itsesi artikkelista jota ei edes tosissaan oltu kirjoitettu, ja joka oli kyllä ihan huumoria täynnä.

Huumoria tai ei, mutta sehän ilman muuta oikeuttaa ampumaan kaikki metallinkuuntelijat ja lynkkaamaan kaikki ne, jotka eivät osaa tätä "huumoria" arvostaa. Ja ohimennen, aika harva ylipäätään otti artikkelia edes ollenkaan huumorimielessä.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti おかび 24 Heinä 2008 21:30

おかび kirjoitti:
Altair kirjoitti:^ Virheitä sattuu aina. Bannit eivät kovinkaan usein (lue: ikinä) ole aiheettomia joten mistä ikinä saitkin bannit - you had it coming.

Siis minulle ei ole yhtenäkään kertana tällä acolla kerrottu kunnon syytä ja nyt valitan siitä.
Hän laittaa niin että vain modet ja adminit näkee miksi bannattu -.-

Jupi kirjoitti:Hentainimihirviö, kuten varmasti tarkkaavaisena lukijana huomasit, oli kyseessä vahinko. Ajatella, minua ei ole ohjelmoitu virheettömäksi.

Jupi kirjoitti:Lisäksi moderaattorit pidättävät kaikki oikeudet muuttaa sääntöjä tarpeen mukaan. Itku pois, ansaitsisit permabannit.

Minä en ole sinulle vahingossa banneja antanut, ne edelliset joista valitit olivat PraKKan antamat, ja jos minä olen sinulle bannit antanut, ne ovat tulleet syystä

Ihanko totta?
Käyttäjän avatar
おかび

Palaa alueelle Jonneweb.net