Dnuorda kirjoitti:Parempaa aihetta en keksinyt, mutta eikö tälläiset avat ja sigut ole vähän epäsiistejä?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=21703 ( Borat Sagdiryew )
Miten kukakin sen tulkitsee. Minusta hieman viittaa homoseksuaalisuuteen tai muuhun vastaavaan, näin omalta kannaltani, vaikka voisihan tuo muuta olla. Jossakin vain oli pidätetty heppu, tai viety ainakin pois tms, jolla oli samanlainen ''uimapuku''. Siitäpä vain päättelin.Fonzie kirjoitti:Dnuorda kirjoitti:Parempaa aihetta en keksinyt, mutta eikö tälläiset avat ja sigut ole vähän epäsiistejä?
Onko mielestäsi mies uimapuvussa epäsiisti?
Dnuorda kirjoitti:Miten kukakin sen tulkitsee. Minusta hieman viittaa homoseksuaalisuuteen tai muuhun vastaavaan, näin omalta kannaltani, vaikka voisihan tuo muuta olla. Jossakin vain oli pidätetty heppu, tai viety ainakin pois tms, jolla oli samanlainen ''uimapuku''. Siitäpä vain päättelin.Fonzie kirjoitti:Dnuorda kirjoitti:Parempaa aihetta en keksinyt, mutta eikö tälläiset avat ja sigut ole vähän epäsiistejä?
Onko mielestäsi mies uimapuvussa epäsiisti?
Fonzie & Dnuorda kirjoitti:itq
G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?
Vähäpukeisuus vielä hyväksytään (?), mutta jos kuvassa esiintyy paljasta pintaa, se poistetaan. Eli siis periaatteessa kaikki K-18 materiaali on kiellettyä. Tuo Borat -kuva tuskin on K-18.wiipe_ kirjoitti:...Ellei muuten, voidaan kääntää keskustelu kuvan kategoriaan: vähäpukeiset naisetkaan eivät taida olla aivan toivotuinta materiaalia tänne?

Mistäs niin päättelet? En minä ketään syrji, mutta ilmeisesti sinä nautit homoilusta, joka esiintyy foorumilla mm. Boratsagdiyevin avassa ja sigissä? Minä ajattelin tulla kysymään, onko se nyt.. No, tajuat kyllä itse mitä tarkoitan, mutta miksi ihmeessä tulet vinettämään minulle tuollaisesta asiasta ja taivuttelet lauseitani?Fonzie kirjoitti:Dnuorda kirjoitti:Miten kukakin sen tulkitsee. Minusta hieman viittaa homoseksuaalisuuteen tai muuhun vastaavaan, näin omalta kannaltani, vaikka voisihan tuo muuta olla. Jossakin vain oli pidätetty heppu, tai viety ainakin pois tms, jolla oli samanlainen ''uimapuku''. Siitäpä vain päättelin.Fonzie kirjoitti:Onko mielestäsi mies uimapuvussa epäsiisti?
Eli syrjit homoja? Okei, sehän on mukavaa.
Jupi kirjoitti:On sinun mielipiteesi. Meidän mielestämme se taas ei riko vielä mitään sääntöjä. Jos ei miellytä, lähde.
Miksi pitää lähteä, vaikka se ei miellytä? Maailmassa on useita miljoonia asioita, jotka eivät mielytä minua, ja sinunkin mielestäsi varmasti on jotakin, joka ei mielytä. Enpä usko, että kukaan sinullekkaan tokaisee ''Lähde jos ei miellytä''. Todella törkeää käytöstä, minusta ainakin.Jupi kirjoitti:On sinun mielipiteesi. Meidän mielestämme se taas ei riko vielä mitään sääntöjä. Jos ei miellytä, lähde.
おかび kirjoitti:Prakka on käyttänyt väärin moderaattorin oikeuksiaan.
Hän banisheddi minut 7 päiväksi koska sain muka liian tiheään varoituksia mutta jos totta puhutaan, niin eihän tuolla sanota varoituksista mitään!
Toisin sanottuna jokaisesta varoituksista saaduista banneista voisi tehdä rikos ilmoituksen tosin minä en tee.
Lisäksi ei säännöissä lue että moderaattorit saavat keksiä omia sääntöjään.
Muuten hän ei olisi rikkonut oikeuksiaan.
Joo ja Jupi antoi kerran bannit muka vahingossa (Tahalleen se sen teki) muttei poistanut banneja vaan minun piti kärsiä Jupin typeryyden takia.
Onko tämä reilua että moderaattorit käyttävät väärin oikeuksiaan?