Moderaattoripalaute

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Moderaattoripalaute

Viesti Pepsi-Max 06 Heinä 2008 16:28

kaikki modet on hyviä. ei oo mittää niitä vastaa :D
[piilotettu kuva]
Eturauhasen tulehduksen ehkäisyssä ja hoidossa säännöllinen masturbointi on jopa suositeltavaa. Graham Gilesin johtama australialainen tutkimusryhmä julkisti 16. heinäkuuta 2003 lääketieteellisen tutkimuksen, jonka mukaan jatkuva masturbointi vähentää eturauhassyövän riskiä.
500 viestiä täyteen klo:13.24
Käyttäjän avatar
Pepsi-Max

Viesti Dnuorda 07 Heinä 2008 11:26

Parempaa aihetta en keksinyt, mutta eikö tälläiset avat ja sigut ole vähän epäsiistejä?

memberlist.php?mode=viewprofile&u=21703 ( Borat Sagdiryew )
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti Fonzie 08 Heinä 2008 10:53

Dnuorda kirjoitti:Parempaa aihetta en keksinyt, mutta eikö tälläiset avat ja sigut ole vähän epäsiistejä?

Onko mielestäsi mies uimapuvussa epäsiisti?
Hentainimihirviö (おかび) pois Jonnewebin foorumeilta!

no voi vittu kun en oo enää 1337 ku kaikki newfagit hommaa kans E8400:n ":DDDDDDDDDDDDDD" ja kellottaa ja vetää sitten niin vitun egokikkelimarkit
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti Dnuorda 10 Heinä 2008 11:33

Fonzie kirjoitti:
Dnuorda kirjoitti:Parempaa aihetta en keksinyt, mutta eikö tälläiset avat ja sigut ole vähän epäsiistejä?

Miten kukakin sen tulkitsee. Minusta hieman viittaa homoseksuaalisuuteen tai muuhun vastaavaan, näin omalta kannaltani, vaikka voisihan tuo muuta olla. Jossakin vain oli pidätetty heppu, tai viety ainakin pois tms, jolla oli samanlainen ''uimapuku''. Siitäpä vain päättelin.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti Fonzie 10 Heinä 2008 11:40

Dnuorda kirjoitti:
Fonzie kirjoitti:

Miten kukakin sen tulkitsee. Minusta hieman viittaa homoseksuaalisuuteen tai muuhun vastaavaan, näin omalta kannaltani, vaikka voisihan tuo muuta olla. Jossakin vain oli pidätetty heppu, tai viety ainakin pois tms, jolla oli samanlainen ''uimapuku''. Siitäpä vain päättelin.

Eli syrjit homoja? Okei, sehän on mukavaa.
Hentainimihirviö (おかび) pois Jonnewebin foorumeilta!

no voi vittu kun en oo enää 1337 ku kaikki newfagit hommaa kans E8400:n ":DDDDDDDDDDDDDD" ja kellottaa ja vetää sitten niin vitun egokikkelimarkit
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti wiipe_ 10 Heinä 2008 13:12

Fonzie & Dnuorda kirjoitti:itq

Tuo kuva on todennäköisesti ylipäätään tuotettu nimenomaan koska tietty (eikä niin vähäinen) ihmistyyppi reagoi näkyyn vahvasti vieroksuen ja kokevat sen vastenmielisenä. Tässä tapauksessa siis kyse ei ole miehestä uimapuvussa, vaan tietoisesti luodusta.. härnäyskuvasta? Enimmäkseen tässähän on siis kyse näsäviisastelusta ja yrityksestä päteä. Rohkenen olla harvinaisen varma siitä että henkilö joka tuota kuvaa profiilissaan pitää ei ole erityisen viehättynyt tai syttynyt kuvalle. Ja vaikka "olisi", niin kyse on korkeintaankin samanlaisesta tilanteesta kuin aiemmin, jolloin profiileissa miesten sijaan välkkyivät vähäpukeiset naiset.

Ja onhan Dnuordalla hyvä pointti ettei julkisuudessa todellakaan esiinnytä tuollaisessa asussa. Se on normien eli loppupeleissä siis hyvän maun vastaista. Mutta olennaisempaa todella on se, että kuva on todennäköisimmin allekirjoituksessa vain härnäämässä ihmisiä.

Ellei muuten, voidaan kääntää keskustelu kuvan kategoriaan: vähäpukeiset naisetkaan eivät taida olla aivan toivotuinta materiaalia tänne?

Homokammoisuus tai ehkä useammin lievempänä homojen vieroksunta ei ole syrjintää, eikä liioin erityisen harvinaistakaan. Otetaan vielä huomioon että nuoremmassa iässä oma seksuaalisuus on vasta rakentumassa ja maailmaa todellakin katsellaan vähän silmät lautasina. Syitä homoseksuaalisuuden vieroksuntaan löytynee kultakin henkilökohtaisesti, mutta ihan yleisesti nyt pohjiksi voi vetää ensinnäkin tietämättömyyden (harva varhaisnuorisosta tuntee henkilökohtaisesti homoa), ja toisaalta kasvatus ja kasvuympäristö monilla varmasti suosii heteroseksuaalisuutta (lue: opetetaan että tyttö tykkää pojasta ja poika tytöstä), joten perinteiseen malliin poikien suhtautuminen toisiin poikiin on kankeaa.
Uutta! <3

G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?
Käyttäjän avatar
wiipe_

Viesti Cloaca 10 Heinä 2008 19:23

wiipe_ kirjoitti:...Ellei muuten, voidaan kääntää keskustelu kuvan kategoriaan: vähäpukeiset naisetkaan eivät taida olla aivan toivotuinta materiaalia tänne?
Vähäpukeisuus vielä hyväksytään (?), mutta jos kuvassa esiintyy paljasta pintaa, se poistetaan. Eli siis periaatteessa kaikki K-18 materiaali on kiellettyä. Tuo Borat -kuva tuskin on K-18.
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti Borat-Sagdiyev 10 Heinä 2008 19:51

Jos avatarinani olisi:
*sensuroitu*
tai
Kuva

Siitä tuskin valitettaisiin koska siinä on nainen, mutta kun kyseessä on humoristinen Borat, joka esiintyy Borat uimapuvussa niin heti valitetaan.
Viimeksi muokannut Altair päivämäärä 10 Heinä 2008 19:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Hyi hyi.
Käyttäjän avatar
Borat-Sagdiyev

Viesti Dnuorda 11 Heinä 2008 17:28

Fonzie kirjoitti:
Dnuorda kirjoitti:
Fonzie kirjoitti:Onko mielestäsi mies uimapuvussa epäsiisti?

Eli syrjit homoja? Okei, sehän on mukavaa.
Mistäs niin päättelet? En minä ketään syrji, mutta ilmeisesti sinä nautit homoilusta, joka esiintyy foorumilla mm. Boratsagdiyevin avassa ja sigissä? Minä ajattelin tulla kysymään, onko se nyt.. No, tajuat kyllä itse mitä tarkoitan, mutta miksi ihmeessä tulet vinettämään minulle tuollaisesta asiasta ja taivuttelet lauseitani?

Fonzie ja Cloaca, nautitteko siis jos tänne ykskaks tulee satamäärin näitä boratteja laittelemaan sigujaan ja avatareitaan tuollaisiksi? Minä en, eikä varmaankaan moni muukaan, mieluummin katselen naisia, kuin jotakin Borat sagdiyeviä. Sitäpaitsi on siinä vähän ihmettelyä, jos joku heppu kulkee tuollaisessa asussa, enkä pidä muutenkaan sitä siistinä vaihtoehtona, jos boratit ja muut muutetaankin naisiksi. Näitä kuvia voi katsella googlessa ja muissa paikoissa, mutta ei niitä pidä tänne pistää.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti Jupi 11 Heinä 2008 17:40

On sinun mielipiteesi. Meidän mielestämme se taas ei riko vielä mitään sääntöjä. Jos ei miellytä, lähde.
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti praKKA 11 Heinä 2008 18:48

Jupi kirjoitti:On sinun mielipiteesi. Meidän mielestämme se taas ei riko vielä mitään sääntöjä. Jos ei miellytä, lähde.

No kyllä Boratin uimapuku on samaa luokkaa kuin naiset jotka on poistettu avoista.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Dnuorda 11 Heinä 2008 20:36

Jupi kirjoitti:On sinun mielipiteesi. Meidän mielestämme se taas ei riko vielä mitään sääntöjä. Jos ei miellytä, lähde.
Miksi pitää lähteä, vaikka se ei miellytä? Maailmassa on useita miljoonia asioita, jotka eivät mielytä minua, ja sinunkin mielestäsi varmasti on jotakin, joka ei mielytä. Enpä usko, että kukaan sinullekkaan tokaisee ''Lähde jos ei miellytä''. Todella törkeää käytöstä, minusta ainakin.

Mutta olen jo kertonut oman mielipiteeni tästä Borat jutusta, joten turhaa sitä on uudestaan toistaa. Jupi, tekstisi perusteella voisi sanoa, että vain minä olisin eri mieltä, kuin 'te', mutta näin ei ole.

Kuten Prakka sanoikin, tuo Boratin uima-asu on minusta häpeällinen. Kehtaisitko itse lähteä tuollaisessa asussa jonnekkin? Samanlaisessa asussa oleva vilahtajakin vietiin Hesassa häkkiin. Muokkaan vielä tätä lausetta sen verran, että jotakin tämäntapaista kuitenkin tapahtui jossakin täällä, lähdettä nyt ei tähän hätään ole. Tokihan sitä voidaan ruveta etsimään, mikäli et'te' usko.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti おかび 17 Heinä 2008 22:23

Prakka on käyttänyt väärin moderaattorin oikeuksiaan.
Hän banisheddi minut 7 päiväksi koska sain muka liian tiheään varoituksia mutta jos totta puhutaan, niin eihän tuolla sanota varoituksista mitään!
Toisin sanottuna jokaisesta varoituksista saaduista banneista voisi tehdä rikos ilmoituksen tosin minä en tee.
Lisäksi ei säännöissä lue että moderaattorit saavat keksiä omia sääntöjään.
Muuten hän ei olisi rikkonut oikeuksiaan.
Joo ja Jupi antoi kerran bannit muka vahingossa (Tahalleen se sen teki) muttei poistanut banneja vaan minun piti kärsiä Jupin typeryyden takia.
Onko tämä reilua että moderaattorit käyttävät väärin oikeuksiaan?
Jonnewebin Uusnatsi listat (Nimi säilyy vaikka ei olisikaan enää uusnatsi)
Hitler|Nikke88 Plokoon
Uusnatsit kattokaas tätä: [piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti Jupi 17 Heinä 2008 22:38

Kyllä on. Modekabineteissa käydään juuri keskustelua siitä lähetämmekö sinut pois täältä yhdessä osassa vai jääkö kenties eräs elin tänne Anzeen käytettäväksi ; )
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti praKKA 17 Heinä 2008 23:18

おかび kirjoitti:Prakka on käyttänyt väärin moderaattorin oikeuksiaan.
Hän banisheddi minut 7 päiväksi koska sain muka liian tiheään varoituksia mutta jos totta puhutaan, niin eihän tuolla sanota varoituksista mitään!
Toisin sanottuna jokaisesta varoituksista saaduista banneista voisi tehdä rikos ilmoituksen tosin minä en tee.
Lisäksi ei säännöissä lue että moderaattorit saavat keksiä omia sääntöjään.
Muuten hän ei olisi rikkonut oikeuksiaan.
Joo ja Jupi antoi kerran bannit muka vahingossa (Tahalleen se sen teki) muttei poistanut banneja vaan minun piti kärsiä Jupin typeryyden takia.
Onko tämä reilua että moderaattorit käyttävät väärin oikeuksiaan?

Mitä helvettiä? Onko se ihan oikeasti vaikeata ymmärtää, että se ei ollut Jupi, vaan minä!
Olen antanut todella monelle muullekkin noita viikon banneja. Ei varoituksissa ole mitään tehoa, ja kun kerran porukka kerää niitä ihan huvikseni, on pitänyt jotain tehdä kun ei muuten mene oppi perille. Bannista saattaapi jopa oppia, mutta varoituksesta ei.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Palaa alueelle Jonneweb.net