Moderaattoripalaute

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Viesti Puniikki_elääkkeellä 16 Kesä 2007 23:11

kylläpä on ruvennut varotuksia satelee ... jo 3 varoitusta sen jälkeen kun uudet modet valittu. perkele. kivahan se jos on kivaa. yritänkin tähdätä varoituksissa 1.
Self-commited suicide
It seems to be the choice of mind
Maybe I'm weak but I can't stand the pain that I cause
Now I know that I am one step closer
To the end of this meaningless life

emptiness dy fi
Käyttäjän avatar
Puniikki_elääkkeellä

Viesti Demyx 17 Kesä 2007 00:05

Nyt kyllä Powerlife antoi mulle niin turhan varoituksen että...

Eräs vain kyseli:

"Mulla on eka gamecard melkein lopussa nii sit ku ostan uude ni pitääkö yksinkertasesti mennä sille sivulle ja pistää add gamecard ja sit voi taas pelata tavallisesti"

Vastasin tuohon "Kyllä."

Varoituksen syy: Yhden sanan viesti.
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Anzee 17 Kesä 2007 00:08

Demyx kirjoitti:...

Niin, PowerLife on omasta mielestänikin ottanut tämän yhden sanan viestin "säännön" vähän liian kirjaimellisesti. Jos joku kysyy asiaa, johon vastaus on joko kyllä tai ei, ja siihen vastataan "Kyllä" tai "Ei", niin ei siinä pitäisi mitään rangaistavaa olla. Vähän maalaisjärkeä näihin hommiin, kiitos.
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Viesti Astraalipenis 17 Kesä 2007 00:21

Nyt täytyy myöntää että tänään _hieman_ kyrvähdin.
Sain varoituksen viestistä, jossa kerron, mitä kaksi termiä minun mielestäni tarkoittavat. Millä lailla tämä on offtopicia? (E: huomasin, että tuolla oli mainittu sama asia jo aikaisemmin)
Okei, voi olla että ylireagoin tässä asiassa mutta eniten ihmetyttää se, miksi moderaattorit jättävät pomminteko-ohjeet huomioimatta.
Mielestäni nuo pitäisi poistaa heti(vaikkeivat välttämättä lakia rikkoisikaan) tältä boardilta.

gj.

Ja ei, tämä ei ole mitään käyttäjämoderointia jos sanon oman mielipiteeni tuosta topicista.

E: mielenkiintoista, teen ilmoituksen pomminteko-ohjeista ja niitä ei poisteta mutta kun lähetän tänne viestiä, ohjeet mystisesti katoavat.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Nike 17 Kesä 2007 01:30

Osaako Zacha kertoa, milloin vanhan topicin raja on laskenut alle 21 päivän, vai miksi Healer sai varoituksen nostettuaan 17 päivää vanhan topicin?
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Zacha 17 Kesä 2007 10:39

Nike kirjoitti:Osaako Zacha kertoa, milloin vanhan topicin raja on laskenut alle 21 päivän, vai miksi Healer sai varoituksen nostettuaan 17 päivää vanhan topicin?

Topic oli ekalla sivulla ja muutenkin sen nostaminen oli tarpeeton, varsinkin tuplapostauksella.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti 9mm 17 Kesä 2007 10:52

Miks Puniikki on bannittu väliaikaisesti ja ku painaa linkkiä Miksi? nii ei näy mitään. Eli tuo tarkoittais et ilman syytä bännitty... Outoa...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
9mm

Viesti Fonzie 17 Kesä 2007 10:54

9mm kirjoitti:Miks Puniikki on bannittu väliaikaisesti ja ku painaa linkkiä Miksi? nii ei näy mitään. Eli tuo tarkoittais et ilman syytä bännitty... Outoa...

Tungepa viestisi bugi-topiciin.
Se on bugi siis.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Foorumin taso menossa pure riitelyksi.

Viesti verenro 17 Kesä 2007 11:09

Foorumilla ei enään muuta tehdäkkään kuin riideillään säännöistä, varoituksista ja moderaattoreiden kanssa. "MULLE TULI SA***** TURHA VAROTUS ANGST ANGST" Stop! Tämän ei pitänyt mennä näin, tämän foorumin piti olla keskustelua varten, mielestäni varoitukset on paska idea, eikö voi vain jutella, ja kun joku spämmii kovasti niin annetaan bannia. Nykyään keskitytään liikaa varoituksiin ja niiden antamiseen. Jos ei olisi koko varoituksia, tämä sääntö riitely jäisi luultavasti vähemmälle. Ja moderaattorit, kuten anzee sanoi, käyttäkää sitä maalaisjärkeä.

En nyt tarkoita tai ehdota että varoitukset pois, mutta olen sitä mieltä ettei spämmerit opi niistä mitään.
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti osoku 17 Kesä 2007 11:14

Entäs sitten uudet käyttäjät? laittavat vahingossa 6 hymiötä ja saavat samassa banaania... Aivan järjetöntä sillä silloinhan pienemmästäkin rikkeestä tulisi Banaania jos tuo haluttaisiin käyttöön niin sääntäjä pitäisi muuttaa löysemmiksi ja se olisi huono. Että en kannata asiaa.

Luulenpa että verenro itse angstaa
Arvatkaa kuka on palannut takaisin pelikentille...
Käyttäjän avatar
osoku

Viesti Omenainen 17 Kesä 2007 11:16

Ei mitään ideaa, varoitukset ovat sitä varten että niistä otetaan opiksi, bännit taas sitä varten että ei ole varoitukset menneet perille.
[piilotettu kuva] Thx mu1ku1la1 sigistä.
Käyttäjän avatar
Omenainen

Viesti verenro 17 Kesä 2007 11:20

Joo tarkotan ettei ihan niin herkästä bannia -.- Nykyään kun on näin että viesti on 1% spämmiä niin tulee varoitus: Späm. Toinen viesti menee vahingossa myös vähän epäluettavaksi niin "käyttäjä on väliaikaisesti bannattu plä plä.."

Moderaattorit, relax

E:
Serfix kirjoitti:Ei mitään ideaa, varoitukset ovat sitä varten että niistä otetaan opiksi, bännit taas sitä varten että ei ole varoitukset menneet perille.

Edelleen, tämä topic ei ollut ehdotus.
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti Hurric@ne 17 Kesä 2007 11:21

~osoku~ kirjoitti:Entäs sitten uudet käyttäjät? laittavat vahingossa 6 hymiötä ja saavat samassa banaania... Aivan järjetöntä sillä silloinhan pienemmästäkin rikkeestä tulisi Banaania jos tuo haluttaisiin käyttöön niin sääntäjä pitäisi muuttaa löysemmiksi ja se olisi huono. Että en kannata asiaa.

Luulenpa että verenro itse angstaa

Säännöt on tehty luettaviksi ja noudatettaviksi. Mutta silti en kannata tätä. Ei tulisi paljoa uusia käyttäjiä kun ne tietenkin rikkoisivat jotakin sääntöä alussa ja heti bannia. Ei kuulosta oikein mukavalta. Sitäpaitsi verenro, sanoit että foorumi on keskustelua varten. Ihan oikein sanoit mutta kunnon keskustelua tästä ei ainakaan tule jos jokaiselle jaetaan kokoajan bannia. Lisäksi modeilla tulisi paljon enemmän työtä jos esim. ilmoitusnappula otettaisiin pois.
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Zacha 17 Kesä 2007 11:32

Suurin osa näistä bannatuista ovat sellaisia, jotka eivät ole koskaan ennen älynneet noudattaa sääntöjä ja lähtevät menemään. Taso nousee.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Vincent 17 Kesä 2007 11:45

Zacha kirjoitti:Suurin osa näistä bannatuista ovat sellaisia, jotka eivät ole koskaan ennen älynneet noudattaa sääntöjä ja lähtevät menemään. Taso nousee.

Tai sitten bännäys vain antaa heille ideaa tulla tänne takaisin spämmäämään.
Taso laskee.
Käyttäjän avatar
Vincent

Palaa alueelle Jonneweb.net