Se moderaattori joka antoi minulle banit ilman että edes tein mitään ja perustelu oli tämä: Tauolle siitä. -sivari
Melko paskamaista touhua leikkiä "vallalla"
Sellasilta oikait pois!
Puniikki kirjoitti:No lol. Nythän tämä menee jo naurettavaksi tämä homma. PowerLife antoi 2 varoitusta aiheista joita ei enää ole. Eli aiheet oli poistettu jo ennen kuin varoitukset tuli. Ja syynä spämmi kun vähä arvostelin moderaattreitten käytöstä.
e. oli pakko korjata typoja, koska joku ylimielinen mode olisi kuitenkin antanut varoituksen.
PowerLife kirjoitti:Puniikki kirjoitti:No lol. Nythän tämä menee jo naurettavaksi tämä homma. PowerLife antoi 2 varoitusta aiheista joita ei enää ole. Eli aiheet oli poistettu jo ennen kuin varoitukset tuli. Ja syynä spämmi kun vähä arvostelin moderaattreitten käytöstä.
e. oli pakko korjata typoja, koska joku ylimielinen mode olisi kuitenkin antanut varoituksen.
Miten niin aiheet oli poistettu? Aihe poistettiin kerran, ja tehtiin uudestaan. Kysyttiin parasta moderaattoria, ja sinä vastaat molempiin "nyt modetkin tekee turhia topiceja". Luokittelin spämmiksi/offtopiciksi. Lähetit samanlaisen viestin 2 kertaa ->2 varoitusta.
poet kirjoitti:Cr, kannataisi ehkä lukea paremmin. Tusosahan selvästi lukee että aihe tehtiin 2 kertaa. Eli hän on vastannut molempiin aiheisiin näin. Itselläni ei ole mitään sanottavaa nyt moderaattoreista, luultavasti kaikki hoitanut hommansa hyvin.
jeeesus kirjoitti:PowerLife antaa liian helposti banaania ja lukottaa aiheita liian helposti...
jeeesus kirjoitti:PowerLife antaa liian helposti banaania ja lukottaa aiheita liian helposti...
Ainakin tuolla olet lukottanut ilman syytä - Topicki kun olisi pitänyt siirtää mainitsemallesi alueelle. Ihmettelen, että miksei ilmoitukseni turhasta lukottamisesta hoitanut asiaa.PowerLife kirjoitti:Pyydän esimerkkejä. Missä olen lukottanut heppoisin perustein? Entä koska olen bannannut heppoisin perustein?

PowerLife kirjoitti:jeeesus kirjoitti:PowerLife antaa liian helposti banaania ja lukottaa aiheita liian helposti...
Pyydän esimerkkejä. Missä olen lukottanut heppoisin perustein? Entä koska olen bannannut heppoisin perustein?
Heimdallr kirjoitti:Ainakin tuolla olet lukottanut ilman syytä - Topicki kun olisi pitänyt siirtää mainitsemallesi alueelle. Ihmettelen, että miksei ilmoitukseni turhasta lukottamisesta hoitanut asiaa.PowerLife kirjoitti:Pyydän esimerkkejä. Missä olen lukottanut heppoisin perustein? Entä koska olen bannannut heppoisin perustein?
Moderaattori voi ja hänen täytyy siirtää alueelle kuulumaton aihe sille kuuluvaan paikkaan. Ei lukottaa sitä.PowerLife kirjoitti:Ööö, viimeksi kun tarkistin Videot-nimistä aluetta ei ole. Linkki kuuluisi laittaa Videot topiciin. Käyttäjä voi sen sinne laittaa, jos haluaa, minun hommani ei ole postailla käyttäjien löytämiä linkkejä - sehän olisi epäkohteliasta heitä kohtaan. Jäikö jokin kohta epäselväksi?