Moderaattoripalaute

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Moderaattoripalaute

Viesti Soundi 18 Loka 2009 13:10

Ei poikkeuksia sääntöihin, on mielipiteeni. Menkää nurkkaan häpeämään, te topicin perään itkijät. X(
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti Hampurilainen 20 Loka 2009 14:22

Varoitus
turha

Varoituksen antanut moderaattori: Fonzie

Jos et ymmärrä varoitusta tai sinulla on kysyttävää siitä, voit lähettää yksityisviestin varoituksen antaneelle moderaattorille. Lista saamistasi varoituksista löytyy omalta profiilisivultasi.
Lähettämäsi viesti (otsikko: Re: PS3 vai Xbox360)
imekää nyt kelliä xbloxin ja pleikkarin omaajat, mulla on vaan ps2

jottei mee ohviksi, valitsen ps2
mitää vikaa tossa mun viestis oli? vastasin rehellisest ps2 kun se on paras

fonz :cry: :twisted: :twisted:
olen Hampoturenin orja, harrastamme villiä peppuseksiä Neitsyyden Laaksossa joka viikonloppu. :twisted: KUIVANAA!!

ja fonzie on nykyisin myös mukanaaaa ku s00t nii ihq fonz :twisted: :roll: ;) (anto mun ekan varotuksen :twisted: <3) ja tokan :cry: ja kolmne
Hampurilainen

Viesti Radiohead 20 Loka 2009 15:05

^ Älä itke, sain varotuksen turhasta topicista, joka ei ollu minun tekemä, alkuperänen tekijä poistettiin Jiiwebistä, niin mun posti oli ekana. Lisäksi sain varotuksen Käyttäjämoderoinnista ku kirjotin että "Väärä alue"... -.-
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti Maszá 20 Loka 2009 18:12

Hampurilainen kirjoitti:Varoitus
turha

Varoituksen antanut moderaattori: Fonzie

Jos et ymmärrä varoitusta tai sinulla on kysyttävää siitä, voit lähettää yksityisviestin varoituksen antaneelle moderaattorille. Lista saamistasi varoituksista löytyy omalta profiilisivultasi.
Lähettämäsi viesti (otsikko: Re: PS3 vai Xbox360)
imekää nyt kelliä xbloxin ja pleikkarin omaajat, mulla on vaan ps2

jottei mee ohviksi, valitsen ps2
mitää vikaa tossa mun viestis oli? vastasin rehellisest ps2 kun se on paras

fonz :cry: :twisted: :twisted:

Viestiketjussa kysyttiin, kumman PS3:sta tai Xbox360:stä valitset. PS2:sta ei kysytty mitään.

Radiohead kirjoitti:^ Älä itke, sain varotuksen turhasta topicista, joka ei ollu minun tekemä, alkuperänen tekijä poistettiin Jiiwebistä, niin mun posti oli ekana. Lisäksi sain varotuksen Käyttäjämoderoinnista ku kirjotin että "Väärä alue"... -.-

Se on käyttäjämoderointia ja siitä voidaan antaa varoitus, säännöissäkin (tai no banniasteikossa) siitä sanotaan. viewtopic.php?t=11943
Intel Core 2 Duo E8500 | Force3D Radeon HD 4870 | 4 GB DDR2 | 1 TB Samsung Spinpoint + 1 TB Buffalo DriveStation | Asus P5Q PRO | BenQ E2200HD | Logitech MX518
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Maszá
Modulaattori

Viesti Äijä 22 Loka 2009 18:48

Tiedote

Teille on annettu porttikielto tälle keskustelufoorumille. Porttikielto loppuu 22 Loka 2009 12:47.

Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.

Porttikiellon syy: Niin ne ajat muuttuvat, muistan kun Äijä oli vielä hieno mies. Nyt enää pelkkä mitätön spämmeri...Syy banneihin? Tiedät varmasti itsekin, egosi ei suojaa sinua kaikelta -J

Tämä porttikielto on annettu käyttäjätunnuksellesi.

Jupi, nyt olisi kiva saada jotain lisäselvitystä. Tämä viestihän ei siihen voi olla syynä, sillä viestin ensimmäisenä huomannut moderaattori ei nähnyt siinä mitään väärää. Hän ei poistanut sitä tai edes huomauttanut asiasta, vaan vastasi viestiin. Sen sijaan sinä näit siinä jotain väärää, jos keskustelimme seksuaalisten vähemmistöjen asemasta urheilussa ja liikunnassa.

Oikeasti tässä asiassa on taas ihan yksinkertaisesti kyse siitä, että kun on saavuttanut tietyn aseman, niin kaikki haluavat päänahkasi. Mikä olisikaan suurempi saavutus moderaattorille kuin antaa porttikielto legendalle.
Tässä voisi olla sinun mainoksesi.

Mainostilaa myynnissä.
Käyttäjän avatar
Äijä

Viesti praKKA 22 Loka 2009 19:16

Äijä kirjoitti:Oikeasti tässä asiassa on taas ihan yksinkertaisesti kyse siitä, että kun on saavuttanut tietyn aseman, niin kaikki haluavat päänahkasi. Mikä olisikaan suurempi saavutus moderaattorille kuin antaa porttikielto legendalle.

Lolz. Minulle ainakin olit vuosia sitten vielä "idoli", nyt vain nauran kun jäbä on joutunut palaamaan säälittävälle trollien valtaamalle foorumille missä keski-ikä on ehkä 14 ja sitten luulee että on vielä jotain.

E: Selvennykseksi, edes minä en ole mitään erikoista tällä foorumilla. Olet vain trolli muiden joukossa. That's it.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Zysko2 23 Loka 2009 17:20

Sain kohtuuttoman pitkä bannin siitä, että minulla on viisi varoitusta.
Fonzie ei vissiin myöskään ajatellut katsoa, olenko jo kolmesta saanut bannit. Ja kyllähän se näin oli.
E: Eli siinä on yksi varoitus liian vähän uuteen banniin
E: Ja olen usein saanut kolmesta varoituksesta kahden viikon bannit, vaikka ne ovat olleet tyyliin
"turha solvaus" vaikka tuolla lukee "Kolme varoitusta saman kuun aikana
Porttikielto, pituus vaihtelee yhden ja kahden viikon välillä riippuen varoitusten laadusta."
Nyt sain ehkä kolmen viikon bannit kahdesta varoituksesta!
Hauskaa pitää minua silmätikkuna?
Zysko2

Viesti praKKA 23 Loka 2009 17:36

Kaksi varoitusta vielä lisää samassa kuukaudessa on kyllä imo ihan riittävää. Voisit opetella kenties lukemaan ja sen jälkeen harjoitella luetun ymmärtämistä?
Sitten kun olet opetellut nuo elämän perusasiat, voit ottaa vaikkapa kuumaa kaakaota ja suklaakonvehteja ja tutustua noihin sääntöihin tuolla kaikessa rauhassa.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
praKKA
Nerd

Viesti Zysko2 23 Loka 2009 17:37

No aika typeristä asioista saan varoituksia.
Tyyliin solvaus tai "turha" ja niistä saa aina 2 viikkoa.
Zysko2

Viesti praKKA 23 Loka 2009 17:43

Zysko2 kirjoitti:No aika typeristä asioista saan varoituksia.

No kannattaisiko sitten ruveta miettimään että miksi? Turhat viestit kun ovat oikeasti turhia, ja solvaukset eivät tunnu kivoilta kaikkien mielestä.

Että nyt stfu ja banaanejasi syömään.
praKKA
Nerd

Viesti [ABILITY] 23 Loka 2009 19:07

praKKA kirjoitti:

No kannattaisiko sitten ruveta miettimään että miksi? Turhat viestit kun ovat oikeasti turhia, ja solvaukset eivät tunnu kivoilta kaikkien mielestä.

Hänhän oli lukihäiriöstään ja huonoista topikeistaan tunnetun Zyskowiczin klooni?
Erinomaista! Odotinkin, milloin se jääräpää heitetään Banaanisaarille.
Xfire [piilotettu kuva] || YouTube || Peliarvostelutopic || Haasta Bruteni! ||
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Käyttäjän avatar
[ABILITY]

Viesti Maszá 23 Loka 2009 22:22

[ABILITY] kirjoitti:
praKKA kirjoitti:

Hänhän oli lukihäiriöstään ja huonoista topikeistaan tunnetun Zyskowiczin klooni?
Erinomaista! Odotinkin, milloin se jääräpää heitetään Banaanisaarille.

Se "jääräpää" on ollut itse asiassa useamminkin banaanisaarilla.
Intel Core 2 Duo E8500 | Force3D Radeon HD 4870 | 4 GB DDR2 | 1 TB Samsung Spinpoint + 1 TB Buffalo DriveStation | Asus P5Q PRO | BenQ E2200HD | Logitech MX518
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Maszá
Modulaattori

Viesti Sovereign 23 Loka 2009 22:26

Maszá kirjoitti:Se "jääräpää" on ollut itse asiassa useamminkin banaanisaarilla.

Miksei suoraan lennä kloonailustakin? Sama sähköposti kun TimoPetteri/Aban/Koodarihupsulla, oli vielä ''Abanina'' msn-listoilla meinaan ja TimoPetterin ilmoittama Hannu.kiviahde@blablabla, josta ensimmäinen osa hänen nimensä naamakirjassa jnejne ja tämähän on varmasti ihan tuore uutinen...
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti [ABILITY] 26 Loka 2009 16:30

Kuinka pitkät bannit pistit Zyskolle? :o

Toivottavasti kuitenkin hiukan pidemmät, ettei se ja sen PS1 ja Hugo ole täällä vähään aikaan.
Xfire [piilotettu kuva] || YouTube || Peliarvostelutopic || Haasta Bruteni! ||
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Käyttäjän avatar
[ABILITY]

Viesti MotherF@G 01 Marras 2009 19:09

Fonzie oli hyvä moderaattori.

voit ottaa vaikkapa kuumaa kaakaota ja suklaakonvehteja ja tutustua noihin sääntöihin tuolla kaikessa rauhassa.

Hieno idea, voisin huvikseen lukaista läpi ja juoda kuumaa kaakaota vaikka jäätelön kera. Thx =D
[piilotettu kuva]
Fonzie kirjoitti:tää lanka on ebig vind täytyy arkistoida :D
Mission succesfull
Käyttäjän avatar
MotherF@G

Palaa alueelle Jonneweb.net