Hampurilainen kirjoitti:Varoitus
turha
Varoituksen antanut moderaattori: Fonzie
Jos et ymmärrä varoitusta tai sinulla on kysyttävää siitä, voit lähettää yksityisviestin varoituksen antaneelle moderaattorille. Lista saamistasi varoituksista löytyy omalta profiilisivultasi.
Lähettämäsi viesti (otsikko: Re: PS3 vai Xbox360)
imekää nyt kelliä xbloxin ja pleikkarin omaajat, mulla on vaan ps2
jottei mee ohviksi, valitsen ps2
mitää vikaa tossa mun viestis oli? vastasin rehellisest ps2 kun se on paras
fonz![]()
![]()
Radiohead kirjoitti:^ Älä itke, sain varotuksen turhasta topicista, joka ei ollu minun tekemä, alkuperänen tekijä poistettiin Jiiwebistä, niin mun posti oli ekana. Lisäksi sain varotuksen Käyttäjämoderoinnista ku kirjotin että "Väärä alue"... -.-
Tiedote
Teille on annettu porttikielto tälle keskustelufoorumille. Porttikielto loppuu 22 Loka 2009 12:47.
Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.
Porttikiellon syy: Niin ne ajat muuttuvat, muistan kun Äijä oli vielä hieno mies. Nyt enää pelkkä mitätön spämmeri...Syy banneihin? Tiedät varmasti itsekin, egosi ei suojaa sinua kaikelta -J
Tämä porttikielto on annettu käyttäjätunnuksellesi.
Äijä kirjoitti:Oikeasti tässä asiassa on taas ihan yksinkertaisesti kyse siitä, että kun on saavuttanut tietyn aseman, niin kaikki haluavat päänahkasi. Mikä olisikaan suurempi saavutus moderaattorille kuin antaa porttikielto legendalle.
Zysko2 kirjoitti:No aika typeristä asioista saan varoituksia.
Tyyliin solvaus tai "turha" ja niistä saa aina 2 viikkoa.
praKKA kirjoitti:Zysko2 kirjoitti:No aika typeristä asioista saan varoituksia.
No kannattaisiko sitten ruveta miettimään että miksi? Turhat viestit kun ovat oikeasti turhia, ja solvaukset eivät tunnu kivoilta kaikkien mielestä.
Että nyt stfu ja banaanejasi syömään.
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
[ABILITY] kirjoitti:praKKA kirjoitti:Zysko2 kirjoitti:No aika typeristä asioista saan varoituksia.
No kannattaisiko sitten ruveta miettimään että miksi? Turhat viestit kun ovat oikeasti turhia, ja solvaukset eivät tunnu kivoilta kaikkien mielestä.
Että nyt stfu ja banaanejasi syömään.
Hänhän oli lukihäiriöstään ja huonoista topikeistaan tunnetun Zyskowiczin klooni?
Erinomaista! Odotinkin, milloin se jääräpää heitetään Banaanisaarille.
Maszá kirjoitti:Se "jääräpää" on ollut itse asiassa useamminkin banaanisaarilla.
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
voit ottaa vaikkapa kuumaa kaakaota ja suklaakonvehteja ja tutustua noihin sääntöihin tuolla kaikessa rauhassa.