Moderaattoripalaute

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Viesti Vincent 14 Kesä 2007 14:35

Onhan se jo huomattu että spämmerit on pysynyt foorumeilta loitolla , kiitokset uudelle "tiukalle" -linjalle. Tosin , nyt kun lukottelette/poistelette turhia aiheita se tuntuu vähän samalta kuin kontrolloisitte mistä meidän pitäisi keskustella. No jaa , onneksi suurinosa yleisen keskustelun -roskatopiceista on saatu poistettua.

Banaania näyttää tulevan yhä ankaremmin kuin ennen. Jään kyllä odottamaan kauhulla koska saan ensimmäisen varoituksen. Tosin varoituksia annatte vähän liian kireästi , mutta eihän se minua haittaa. Ihan hyvään alkuun olette päässeet , ja toivottavasti jaksatte tuhertaa hommanne kunnialla alusta loppuun saakka.

Tosin lukottamisen perusteluja voisi kyllä vähän paremmin perustella kuin: "Ei kiinnosta" "Ketä tämä nyt sitten kiinnostaa?" Muuten olemme ihan hyvällä hollilla. GJ.

Moderaattorien yhteinen arvosana jonnewebin "tiukemmasta" -linjasta on 9-

Vincent kuittaa.
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti scumbägi 14 Kesä 2007 16:03

Vincent kirjoitti:
Tosin lukottamisen perusteluja voisi kyllä vähän paremmin perustella kuin: "Ei kiinnosta" "Ketä tämä nyt sitten kiinnostaa?" Muuten olemme ihan hyvällä hollilla. GJ.

Jatkossa roskatopicit luultavasti poistetaan suoraan, perusteluita voi kysyä asiaan kuuluvissa aiheissa.
PayRay kirjoitti:Iccolb on vitunmoinen yli-intoilija.

Edelleenkin, muutan vain foorumia parempaan suuntaan. Roskatopicien lukotus yli-innostumista? Salli mun nauraa.
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Zacha 14 Kesä 2007 16:08

En ole edelleenkään löytänyt näitä Iccolbin vääriä tuomioita. Herää epäilys, että olen poistanut aiheet kokonaan ja tuhonnut näin todistusaineiston...
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti PayRay 14 Kesä 2007 16:13

Iccolb kirjoitti:
Vincent kirjoitti:

Jatkossa roskatopicit luultavasti poistetaan suoraan, perusteluita voi kysyä asiaan kuuluvissa aiheissa.
PayRay kirjoitti:Iccolb on vitunmoinen yli-intoilija.

Edelleenkin, muutan vain foorumia parempaan suuntaan. Roskatopicien lukotus yli-innostumista? Salli mun nauraa.

Naura pois! Yli-intoilua on se, että joka aiheessa on sinun merkkisi, tai ainakin 1 henkilön per aihe saa varoituksen/bannia, sinun jälkeesi. Ei sitä "duunia" niin vakavasti kannata ottaa, kyllä, olet yli-innokas paska. Se on minun kommenttini ja tulee aina olemaan.
d-hunter kirjoitti:Mitään erehdyksiä ole. Rankastaan sitten kun siltä tuntuu.

d-hunter perkele

Moderaattorit, te yli-intoilevat paskaläjät, kiviä taskuun mulkerot! Te kusipäät!

Noh, ei hätää, tämäkin aihe menee pian lukkoon.
PayRay

Viesti scumbägi 14 Kesä 2007 16:17

PayRay kirjoitti:
Naura pois! Yli-intoilua on se, että joka aiheessa on sinun merkkisi, tai ainakin 1 henkilön per aihe saa varoituksen/bannia, sinun jälkeesi.

Bannit olen antanut yhdelle, varoituksen kahdelle-kolmelle. Se on aika vähän näin surkeatasoisella foorumilla. Vai olisiko minun pitänyt olla bannaamatta? Että sinunlaisesi riehujat saisivat olla vapaasti, niin kuin ennen. Uudet tuulet puhaltavat, ja sinä lennät niiden mukana. Tulevaisuuden Jonneweb ei ole spämmereiden pesäpaikka, jos se minusta riippuu.
PayRay kirjoitti:Ei sitä "duunia" niin vakavasti kannata ottaa, kyllä, olet yli-innokas paska. Se on minun kommenttini ja tulee aina olemaan.

Otan duunin vakavasti, koska haluan parantaa paikkaa. Sinun kommenttisi eivät minua kiinnosta.
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Finzero 15 Kesä 2007 02:11

Tosiaan, uudet moderaattorit tekevät todella hyvin töitä ja moderaattorina oleminen ei ole niin helppoa kuin se näyttää ulkopuolisen silmin. Kun me 'vanhat' moderaattorit tulimme tekemään duunia, oltiinhan mekin aika innokkaita mm. Minä, D-A ja muut.
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti Nosferatu 15 Kesä 2007 04:07

Iccolb kirjoitti:Bannit olen antanut yhdelle, varoituksen kahdelle-kolmelle. Se on aika vähän näin surkeatasoisella foorumilla.

Siis sanot että on surkeatasoinen foorumi? Miksi helvetissä sitten halusit tänne moderaattoriksi tai olet täällä? Ja teet tästä vieläkin surkeamman tuolla asenteella.
Käyttäjän avatar
Nosferatu

Viesti Derf 15 Kesä 2007 05:26

Olen Nosferatun kanssa yksimielinen, eikö moderaattoreiden tulisi neuvoa ja opastaa foorumin käyttöä? Kuka haluaisi käydä foorumilla, jonka moderaattoreiltakin on jo lopahtanut into hommaan 'surkeatasoisella' foorumilla. Heti kun päästään moderaattoriksi niin ollaankin muita korkeampana esikuvana? Valitettavasti petyin osaan uusista moderaattoreista, mukaanlukien sinut Iccolb.

Onhan näitä lukoteltu perusteitta jo monta kuukautta? Asia on oikeastaan ihan sama, elleivät moderaattorimme pystyisi asioita itse hoitamaan. Kukapa turhasta lukottaisi?
Osaamaton moderaattori? Ehei, eihän meillä sellaisia olekkaan :--)
Käyttäjän avatar
Derf
Moderaattori

Viesti Humahuta 15 Kesä 2007 07:05

Moderaattorien tehtävä on valvoa ja siistiä foorumia.
Ehkä IccolB halusi moderaattoriksi, että voisi parantaa foorumien tasoa tiukalla kurilla?
Lost in moments
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti Vincent 15 Kesä 2007 09:14

Humahuta kirjoitti:Moderaattorien tehtävä on valvoa ja siistiä foorumia.
Ehkä IccolB halusi moderaattoriksi, että voisi parantaa foorumien tasoa tiukalla kurilla?

Mutta myös tuon "tasoinen" kuri saattaa karkoittaa porukkaa pois. Kun ei saa enää kirtiikkiäkään moderaattoreista sanoa , muuten rapsahtaa banaanit. (PayRay)

Mutta kyllähän tämä kuri on toiminut ihan hyvin.
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Ferçen 15 Kesä 2007 10:41

Vincent kirjoitti:Kun ei saa enää kirtiikkiäkään moderaattoreista sanoa , muuten rapsahtaa banaanit. (PayRay)

Huomasitko PayRayn allekirjoituksen? Se on hyvin kaukana rakentavasta kritiikistä, ja tuosta antaisi banaanit kuka tahansa. Tietty kunnioitus pitäisi olla moderaattoreihin.

Huomasitko aiheen, johon juuri postasit? Tänne kuuluu kritiikki moderaattoreista, joten sitä kuunnellaan ja peräti kaivataan, kunhan, kuten aina muutenkin, viestit pysyvät asiallisina.
Käyttäjän avatar
Ferçen

Viesti scumbägi 15 Kesä 2007 11:29

Nosferatu kirjoitti:
Siis sanot että on surkeatasoinen foorumi? Miksi helvetissä sitten halusit tänne moderaattoriksi tai olet täällä? Ja teet tästä vieläkin surkeamman tuolla asenteella.

Haluan parantaa tätä foorumia surkeasta tasosta parempaan tasoon. Jos en olisi päässyt moderaattoriksi, tuskin olisin enää katsomassa Jonnewebin lopullista tuhoa. Usko pois, teen vain hyvää.
Vincent kirjoitti:Mutta myös tuon "tasoinen" kuri saattaa karkoittaa porukkaa pois. Kun ei saa enää kirtiikkiäkään moderaattoreista sanoa , muuten rapsahtaa banaanit. (PayRay)

PayRayn "kritiikki" ei auttanut meitä toimimaan yhtään sen paremmin. Hään vain halusi haukkua meidät paskaksi, kun ei saa nykyään spämmätä niin kuin mieli tekee.
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Anzee 15 Kesä 2007 12:34

Iccolbilla ei tunnu olevan banniasteikko (vielä) hallinnassa. Tämän viestin lähettäjä nosti n. 2 kk vanhan topicin tuomatta siihen mitään uutta tai olennaista, mutta selvisi siitä pelkällä varoituksella.
Banniasteikko sanoo seuraavaa:
tseitsei kirjoitti:Jos vastaus ei tuo keskusteluun mitään uutta ja olennaista, 2 päivän porttikielto. Rajatapauksissa (esim. neljä viikkoa vanha viestiketju) mahdollisesti huomautus.

Tästä nostosta olisi ilman muuta kuulunut antaa 2 päivän porttikielto.
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Viesti Suddeth. 15 Kesä 2007 12:36

Tämähän on erittäin hyvä tämä tiukempi kuri. Itsellä ei ole valittamista koska harkitsen paljon viestien lähettämistä, ja lueskelen sääntöjä. Eli kun osaa käyttäytyä, ei pitäisi tiukan linjan häiritä.

Oletteko miettineet itse valittajat, mitä moderaattorien hommaan kuuluu? Spämmäämistä ja laiskotteluako? Ehei, vaan foorumin tason laskemisen estäminen pistämällä porukkaa jäähylle. Juurikin kun tiukka linja pysyy, foorumi pysyy siistinä, ja siisteytyy lisää.

Kun taso on noussut tarpeeksi, kiitätte vielä heitä. Siis jollette ole lopullisesti bännättyjä.

Kettu kuittaa. ;)

E: Anzee, annetaan uusille modeille vielä hetki aikaa harjoitella sääntöjä yms, Sitten vasta aletaan kouria isoin käsin virheitä, jos niitä silloin vielä tulee.
Viimeksi muokannut Suddeth. päivämäärä 15 Kesä 2007 12:38, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
Suddeth.

Viesti scumbägi 15 Kesä 2007 12:37

Kyseessä oli silkka muistivirhe. Annan nyt olla varoituksena, mutta jatkossa mennään banniasteikon mukaan.
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Palaa alueelle Jonneweb.net