Räiskintäpelit

Keskustelua tietokonepeleistä.

Räiskintäpelit

Viesti Anatheus 30 Touko 2007 18:40

Miten saada vanhemmat antamaan luvan että saa ladata esim. Jonnewebistä jonkun räiskintäpelin esimerkkinä vaikka Mafia tarkoitan siis vähän aidompia kun jotain 2d. Itselläni ei ole yhtään kunoon räiskintäpeliä missä liikuttaisiin ite ja mietiskelin olisikohan semmoinen hyvä. Ikää on 10 vuotta mutta syyskuussa 11 vuotta.

E: Ja mieluummin tarkoitan semmoisia pelejä jossa on vähän aitoutta eli ei ole mitään örkkejä paitsi Lord of the ringsis mut ei mitään Half Lifen tapasta.
LOL
Käyttäjän avatar
Anatheus

Viesti Anthrax 30 Touko 2007 18:45

Riippuu vähän onko vanhempasi kukkahattutätejä vai ei. Itse kuitenkin suosittelen Americas Armya ja Wolfenstein: Enemy Territorya.
"What's wrong?"
"I've been fucking..."
"Huh?"
"Fucking AMY!!"
;MMM;
Käyttäjän avatar
Anthrax

Viesti Jonze- 30 Touko 2007 18:54

mäki oon 11½ vuotias ja oli sama juttu 10 vuotiaana mut sit vaan ite asetin koneelle kaikki jutut ja latasin ite kaikki gta:t sun muut ja pelailin niit ihan rauhas ku ei ollu vanhemmat kotona ja sit ku ne huomas et pelaan semmost pelii niin ne sano mulle et "Näytäppäs minkälainen toi peli on" sitte vaan näytin kaikki ajelin vaan autol ja räiskin ihmisii eikä se sit enään mitään sanonu ja nyt saan pelata suht koht mitä vaan pelejä
Käyttäjän avatar
Jonze-

Viesti Anatheus 30 Touko 2007 18:56

JonTheKidd kirjoitti:mäki oon 11½ vuotias ja oli sama juttu 10 vuotiaana mut sit vaan ite asetin koneelle kaikki jutut ja latasin ite kaikki gta:t sun muut ja pelailin niit ihan rauhas ku ei ollu vanhemmat kotona ja sit ku ne huomas et pelaan semmost pelii niin ne sano mulle et "Näytäppäs minkälainen toi peli on" sitte vaan näytin kaikki ajelin vaan autol ja räiskin ihmisii eikä se sit enään mitään sanonu ja nyt saan pelata suht koht mitä vaan pelejä
Satuitko tietämään että vanhemmat EIVÄT ole samanlaisia? Nojoo jos ne ei anna ladata mitään sotapelii lataan metsästyspelin.
LOL
Käyttäjän avatar
Anatheus

Viesti The Thinq 30 Touko 2007 19:06

Ovatko vanhempasi aina vahtimassa koneella oloa? Jos eivät laita peli vain lataukseen ja pelaile sillävälin kun ne eivät ole katsomassa.
The Thinq

Viesti Anatheus 30 Touko 2007 19:25

The Thinq kirjoitti:Ovatko vanhempasi aina vahtimassa koneella oloa? Jos eivät laita peli vain lataukseen ja pelaile sillävälin kun ne eivät ole katsomassa.
Eivät ole kattomassa mutta iskä käy kattomassa aika monta kertaa koneella oonko ladannu jtn.
LOL
Käyttäjän avatar
Anatheus

Viesti BLOODI 30 Touko 2007 19:26

Jos antavat ladata/ostaa niin suosittelen Battlefield -sarjaa, johon kuuluvat ainakin BF1942, BF1942 Gulf of Oman, BF2142, BF2 [eihän oo sama peli BF2142 kaa? :>] BF Vietnam yms.

Tai sitten pelkkiä demoversioita Peliplaneetasta.

Näin.
|| PSN: d2bber
|| Rekisteröidy tästä BATRaceriin, autat minua!
|| http://f1m.urli.net/
|| np: Pikajuna Kerppenin
Käyttäjän avatar
BLOODI

Viesti Jonze- 30 Touko 2007 19:30

Kariya kirjoitti:
The Thinq kirjoitti:Ovatko vanhempasi aina vahtimassa koneella oloa? Jos eivät laita peli vain lataukseen ja pelaile sillävälin kun ne eivät ole katsomassa.
Eivät ole kattomassa mutta iskä käy kattomassa aika monta kertaa koneella oonko ladannu jtn.

Herran jestas osta oma tietokone tai sitte ku oot ladannu niin poistat kaikki tiedot ja piilotat johonki ihan hulluun paikkaan varsinaisen tiedoston
Käyttäjän avatar
Jonze-

Viesti Muntu69 30 Touko 2007 20:54

Kariya kirjoitti:

Asenna ne pelit vaikka kansioon "teh most secretest deeloads", ja piilota kansio asetuksista.

On sulla muuten aika tarkat vanhemmat
Käyttäjän avatar
Muntu69

Viesti $oul 30 Touko 2007 21:35

Kariya kirjoitti:

Vaik mä lataisinki jotakin nii ei mun vanhemmat kattois mitää vaa mutsi sanois et eihä nois oo mitää järkee ja sitäpaitsi mikset tee omaa käyttäjää koneelle!!!???
$oul

Viesti Nakra 31 Touko 2007 13:41

No älä pelaa niitä jos et saa! Siinä vastaus.
Käyttäjän avatar
Nakra

Palaa alueelle PC-pelit