Skeittaus

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Skeittaus

Viesti J0nez 25 Touko 2007 15:40

Harrastaako kukaan täällä skeittausta? Mikä compelete?
Paras temppu? Vähän utelen :)

Itse olen harrastanut kohta 6 vuotta, ja löytyy Melodican dekki, Fury SS trukit, Bulletin renkaat ja laakerit.
Paras temppu varmaan joku frontflip silleen, että lauta jää kaareen, minä lennän.

Tänne myös keskustelua skeittauksesta.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Shatraug 25 Touko 2007 16:19

Kyllähän tuolla tulee aina välillä käytyä lautailemassa, perustaidot on hallussa jne. Tosin mikään kovin aktiivinen lautailija en ole. Jonkun 5 vuotta olen yhteensä skeitannut, välillä ollut tosin pitkiä taukoja jne...
Viimeksi muokannut Shatraug päivämäärä 05 Kesä 2008 00:31, muokattu yhteensä 2 kertaa
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Pezondus 25 Touko 2007 21:35

Noh, on sitä vähän aikaa harrastettu (noin 3 vuotta). Viime vuosi oli sellainen väli vuosi, että en skeitannut paljonkaan. Ehkä pari kertaa. Tänä vuonna olen skeitannut aikas paljon ja saan jo melkein kickflipin tehtyä :D . En kyllä ole mikään mestari...

Löytyy yksi Complete. Laminan vihreä dekki. Just ostettu. Muita en muista...editaan tähän muut tiedot, sitten, kun jaksan...
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pezondus

Viesti The cr 25 Touko 2007 23:54

Itseppä vasta aloitin juuri äsken. Voisitteko vähän opastaa miten hypätään skeittilaudalla kun se on vielä hakusessa.
The cr

Viesti Sieldaren 26 Touko 2007 00:26

asd
Viimeksi muokannut Sieldaren päivämäärä 30 Kesä 2008 23:45, muokattu yhteensä 1 kerran
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti J0nez 26 Touko 2007 10:39

The cr kirjoitti:Itseppä vasta aloitin juuri äsken. Voisitteko vähän opastaa miten hypätään skeittilaudalla kun se on vielä hakusessa.

Laita ensin jalka teilille, ponnista, työnnä etujalka nosea kohti, kun alat laskeutua, vedä etujalka takaisin.
Tuo viimeinen ei ole aloittelijalle ihan pakollinen.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti NumLock 28 Touko 2007 17:10

Mullakin ku otan vauhtia niin se on niin hidasta Mun vaihdin otto että siin kestää saada vauhtii varmaa 15sec enne ku menee yli 6kmh
ja sit ku saan laudan päälle jalat niin pum kaadun,niin muuten ku otan vauhtii lauta kääntyy pakosta vasemmalle

REGULAR TAI GOOFY
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.!!!
Allekirjoita tämä jos et halua mopokortin kallistuvan 500euroon Tässä!
Käyttäjän avatar
NumLock

Re: Skeittaus

Viesti Alkemist 12 Huhti 2008 20:52

skeittaanhan mie just tulin skedeemäst. helv on vaikeeta manual ollie gäppäys!
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 92% prosenttiin jotka kuuntelevat tätä OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.
Alkemist

Viesti Kreator 12 Huhti 2008 21:25

Puuh, joskus harrastanu, aattelin alottaa uudestaa jos löytäisin jostai sen saakelin laudan...
Osaan vaa hypätä ja vetää sitä keulaa sillee pystyy ku menee eteenpäin, kerran sain tehtyä jotenki kickflipin :P
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Viesti sakkesuperi 14 Huhti 2008 15:00

p
e
r
s
e
e
s
t
ä
:shock:
sakkesuperi

Viesti Evottaja 15 Huhti 2008 15:46

sakkesuperi kirjoitti:p
e
r
s
e
e
s
t
ä
:shock:

Mitähän järkeä tässä oli?

Itse skedeän kesällä yleensä kerran tai kaks viikos. Lautana toimii kaverin vanha Laminan complete.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Viesti |NorthStar| 15 Huhti 2008 17:51

Mulla on sellainen ongelma, että tuntuu ettei laudassa olisi pitoa (siis gripissä) kannattaako grippi ottaa pois ja vetää uus kerros vai onko teillä jotain poppakonsteja?
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Crysis 15 Huhti 2008 19:32

Kertokaapas joku halpa ja laadukas lauta. Itse olen skeatannut tolla hong gonning paskalla jonka merkkiäkään en tiedä. :P
Hinta laudalla vois olla max 80 egee. Ja mikäs tossa honkkarin laudassa on vikaa kun se kääntyy pakosti oikealle aina vähän... Ärsyttää kun on vaikeaa skeitata kouluun. Kun joutuu koko ajan oikomaan.

Sitten tuosta uudesta laudasta sen verran että kannattaako ostaa osina vai kokonainen lauta? Jos ehdotatte osia niin laittakaapas parhaimmat osat joilla saa hyvän skeitin kasaamalla. Hinta vois olla 80 euron paikalla.

Temppuina osaan kickflippi mutta en pääse vain kickflipin jälkeen laudan päälle, grindata en uskalla kokeilla. :P
On kiva leikkiä hyper super parasta skeittaajaaa kun laittaa laudan trampalle niin johan saa korkeita ollieita. :D
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti Mr. Brownstone 20 Touko 2008 17:30

Skeittaan toista kesää. Kymmenen dekin ollie lähtee yrittämättä ja kickflip onnistuu jotenkin. Nyt olen opetellut 50-50 grindiä ja loppukesästä varmaan koitan boardslideä.
[piilotettu kuva]
PowerLife for ysinelonen kirjoitti:Onnea tuskaiseen, köyhään ja hitaaseen kuolemaan toivottaa PowerLife & kumppanit.
Käyttäjän avatar
Mr. Brownstone

Viesti Soulja 20 Touko 2008 17:47

Crysis kirjoitti:Kertokaapas joku halpa ja laadukas lauta.

Ostappa vaikka Laminan lauta, sen saat halvalla.

Crysis kirjoitti:Ja mikäs tossa honkkarin laudassa on vikaa kun se kääntyy pakosti oikealle aina vähän...

Plääh, kiristä niin pitäisi oikaistua.

Crysis kirjoitti:Sitten tuosta uudesta laudasta sen verran että kannattaako ostaa osina vai kokonainen lauta?

Osta kokonainen lauta, koska jos osina ostat niin hintakin nousee.

Crysis kirjoitti:Temppuina osaan kickflippi mutta en pääse vain kickflipin jälkeen laudan päälle, grindata en uskalla kokeilla. :P

Jalat saat kickflipissä laudan päälle helpommin jos harjoittelet vauhdissa. Paikoiltaan vaikeampi. Ennen kickflipiä kannattaisi muuten harjoitella korkea ollie ja vaikka shove-it. Grindaamiseenkaan ei tarvita kuin korkea ollie ja vähän uskaltamista.

Ite olen skeitannut jo jonkin aikaa. 50-50, kickflip ja shove-it menee, mutta heelflip on vielä hieman vaiheessaan. :/
Käyttäjän avatar
Soulja

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset

Samankaltaisia viestiketjuja