Skeittaus

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Re: Skeittaus

Viesti leeevi 27 Touko 2008 22:30

Skeittasin ennen vertissä, Hämeenlinnasta heivattiin vertti pois, joten jäi skeittaus vähän vähemmälle. Vertissä osasin rockyn, tailstallin, 50-50, boardsliden ja niin edelleen, eli paremmin kuin streetillä (ollie, manual ja 50-50) eli aika heikosti, pitäisi vähän opetella...
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Crysis 27 Touko 2008 22:32

Nyt repäisen taas mailman tyhmimmän kysymyksen.

Mitä eroa on heelflipissä ja kickflipissä? Kummatin pyörähtävät samanlailla!
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti leeevi 27 Touko 2008 22:33

Crysis kirjoitti:Nyt repäisen taas mailman tyhmimmän kysymyksen.

Heelflip potkaistaan nimensämukaan kantapäällä -.-' ja Kickflip varpailla.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Shatraug 05 Kesä 2008 00:39

leeevi kirjoitti:Hämeenlinnasta heivattiin vertti pois

Ei helvetti onks ne siellä jonkun marketin takana olleet "siniset" rampit purettu vai? Muistan kun joku about pari kesää sitten vedettiin viikko yhteen putkeen niillä (kaverin kaa, joka asuu Hämeenlinnassa).
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Crysis 09 Kesä 2008 01:08

Onko kukaan teistä käynyt tuolla micropolisin skeitti parkissa? Onko hyvä paikka ja ruvetaanko siellä heti mulkkaa jos ei osaa melkein mitään? Paitsi ollien ja melkein kickflipin.
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti TonttuTony 09 Kesä 2008 07:37

Grand>Theft>Auto>IV kirjoitti:Onko kukaan teistä käynyt tuolla micropolisin skeitti parkissa? Onko hyvä paikka ja ruvetaanko siellä heti mulkkaa jos ei osaa melkein mitään? Paitsi ollien ja melkein kickflipin.

Ihan ok paikka, en usko että sua ruvetaan mulkkaa :)
30.8 :: Operaatio Madcamp Vol II :: Venäjä
3. Joukkue 1. Ryhmä , Lääkintämies
Käyttäjän avatar
TonttuTony

Viesti Sor 12 Kesä 2008 14:16

ite oon skeitannu vähä yli vuoden ja skeittaan joka päivä. tasasella menee kaikkee flippii varialflippii fs shoveittii ja tällästä. switchist menee vaa poppari.
en osaa oikee hyppäää fiftaria kurbiin vaikka korkeus riittää mut ku pitää hyppää silleen siit sivusta.. olisko neuvoja ?
Sor

Viesti Shatraug 12 Kesä 2008 22:23

Sor kirjoitti:
en osaa oikee hyppäää fiftaria kurbiin vaikka korkeus riittää mut ku pitää hyppää silleen siit sivusta.. olisko neuvoja ?

Samalla kun teet normaalia ollieta, niin vedä/työnnä lautaa tavallaan takajalalla siihen suuntaan, missä kurbi on. Etujalalla kannattaa pitää lauta suorassa, sillä suunnan ei pitäis vaihtua (ellei sitten tuu vinosti kurbiin, reiliin tai muuten olosuhteet on erilaiset). Vaikee selittää, mutta kun tajuaa idean niin johan alkaa pelittää.

Temppu kannattaa harjotella ensin ihan flätillä esim. pistää joku ohut lauta tai tikku asfaltille ja hypätä sivusuunnassa sen yli, ei siis edestä. Lauta ei siis käänny vaan pysyy koko ajan samansuuntaisesti, ainoastaan linja vaihtuu. Alla olevassa selkeässä kuvassa keskellä oleva viiva on siis keppi, ja nuolet osoittee etenemissuunnan.

---------->
_________\_________
¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨------------>

helvetin epäselvää, mutta minkäs teet :)
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti jukkema 30 Kesä 2008 23:43

leeevi kirjoitti:

Ei näin! Heelflip pyörähtää skeittaajasta päin sinne suuntaan minne katot ja kickflip selkään päin.
[piilotettu kuva]-->Sata viestiä 12.6.08 klo:22.39!
Jättänyt foorumin 10.07.08
Käyttäjän avatar
jukkema

Viesti Pepsi-Max 03 Heinä 2008 22:26

Itse olen joskus "harrastanut" ostin laudan ja kun en osannut se loppu siihen:D
[piilotettu kuva]
Eturauhasen tulehduksen ehkäisyssä ja hoidossa säännöllinen masturbointi on jopa suositeltavaa. Graham Gilesin johtama australialainen tutkimusryhmä julkisti 16. heinäkuuta 2003 lääketieteellisen tutkimuksen, jonka mukaan jatkuva masturbointi vähentää eturauhassyövän riskiä.
500 viestiä täyteen klo:13.24
Käyttäjän avatar
Pepsi-Max

Viesti Latemara 03 Heinä 2008 22:40

Joskus ennen muinoin skeittasin, osasin jotain Heelflipin, kickflipin, boardin ja silleen, sit kaverit lopetti ja itsekkin lopetin. Suurin syy miksi kaikki lopetti oli varmaankin se kun tuossa yhellä tiellä ei saanut skeitata + parkeilla eli rampeilla kaikki vaan vittuili siellä niin ei oikein innostanut sinnekkään mennä.
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti J0nez 04 Heinä 2008 01:17

jukkema kirjoitti:
leeevi kirjoitti:

Ei näin! Heelflip pyörähtää skeittaajasta päin sinne suuntaan minne katot ja kickflip selkään päin.

Juuri tuotahan leeevi tarkoitti. -.-
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti jukkema 14 Heinä 2008 23:09

J0nez:
Juuri tuotahan leeevi tarkoitti. -.-

Mutta Leeevi sanoi että,heelflip potkaistaan kanta päällä mutta,ei kertonu että mihin suuntaan.Eli tämä kuka nyt kysykään
luulee että ne kuiteskin pyörii samaan suuntaan mutta,toinen pyöräytetään kantapäällä [-.-']
[piilotettu kuva]-->Sata viestiä 12.6.08 klo:22.39!
Jättänyt foorumin 10.07.08
Käyttäjän avatar
jukkema

Viesti _ananas 15 Heinä 2008 16:52

Latemara kirjoitti: Suurin syy miksi kaikki lopetti oli varmaankin se kun tuossa yhellä tiellä ei saanut skeitata .

Jos tie ei ole yksityinen, niin sillon saatte skeitata siinä niin paljon kuin huvittaa...
Muttajoo... Tulee sitä välillä skeittattua. Itseäni ei temppujen tekeminen innosta niin paljoa kuin rento kruisailu, vaikka saan tehtyä melkein kaikki "perus" temput.
[piilotettu kuva]
Zomg 100 viestiä täynnä 20.7.08
Käyttäjän avatar
_ananas

Viesti Latemara 15 Heinä 2008 16:56

_ananas kirjoitti:
Latemara kirjoitti: Suurin syy miksi kaikki lopetti oli varmaankin se kun tuossa yhellä tiellä ei saanut skeitata .

Jos tie ei ole yksityinen, niin sillon saatte skeitata siinä niin paljon kuin huvittaa...
Muttajoo... Tulee sitä välillä skeittattua. Itseäni ei temppujen tekeminen innosta niin paljoa kuin rento kruisailu, vaikka saan tehtyä melkein kaikki "perus" temput.

Itse asiassa se tie on "tavallaan meidän", siinä tiellä ei asu muita kuin me + meidän eno, ja siellä tien päässä on Kuusamon aikuiskoulutuskeskus, mutta me skeitattiin siin meidän talon pihalla mutta aina joku tuli whinemään. Tai ei joku, vaan aina sama jätkä, joka nykyään on khyl muuttanu Helsinkiin tai jonnekki työnsä takia.
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset

Samankaltaisia viestiketjuja