Mun sivuni.

Täällä voi mainostaa nettisivujaan ja kysellä mielipiteitä.

Mun sivuni.

Viesti Winter's knight 17 Touko 2007 23:07

http://freewebs.com/gem-software/
Toivottavasti pidätte. :wink:
bomberman räjäyttää MUT!!!!
Winter's knight

Viesti anton1991 18 Touko 2007 00:25

Toi "Home" voisit kääntää suomenkieleksi...

Sitten ton etusivulla olevan taustakuvan takia on vaikea lukeaa etusivu tekteja...

Pelit - sivulla ei ole linkkiä peliin, eli ei pääsee pelamaan...

Koska olet aloittelija niin antaisin arvosanaksi 7+ :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
anton1991

Viesti Lartza8 18 Touko 2007 07:47

anton1991 kirjoitti:Toi "Home" voisit kääntää suomenkieleksi...

Mielestäni sitä ei voi. Freewebs on semmone...

Ensimmäisenä näkyviin tulee ärsyttävä toistuva taustakuva, sitten huomaan nuo Freewebsin mainokset. Sivupohja on upottautunut taustakuvaan ja tekijä yrittää vinkua sivuille lisää käyttäjiä. Ärsyttävät perhoset leijailevat pitkin ruutua. Pelit sivun taustakuva ja sitä kautta myös upotettu sivupohja on paljon siistimpi. pelit oli kirjoitettu pienellä, kuten foorumillakin. foorumi on Freewebsin valmis, jossa on enkunkieliset tekstit. Hakusivulla on Freewebsin ärsyttävät hiirestä tulevat kuplat ja huono taustakuva koska sivupohja näyttää taas rumalta. Sitten hakusivulla on vain upotettu Googlen haku. Itse olisin ymmärtänyt, että olisin voinut hakea SINUN sivuiltasi tietoa, jota ei ole... Uutiset sivulla on taas ärsyttävä taustakuva ja hiirikuplat.

Kokonaisarvio: 5½

Jos olisi tehty edes HTML-llä: 6+

Muualla kuin freewebsissä HTML-llä: 6½
Lartza8

Mun Sivuni.

Viesti Winter's knight 18 Touko 2007 12:04

Laitan noi perhoset pois.niinku muut erikoistehosteet.laitan taustan valkoiseksi.pelit eivät ole valmiita.pelit tehdään gamemakerilla.Anteeksi sivun huonoudesta :oops:
bomberman räjäyttää MUT!!!!
Winter's knight

Viesti Smile! 18 Kesä 2007 09:33

Anteeksi jos saan sanoa, itsekin olen tehnyt freewebsillä sivut, jotka ei
ole kehuttavat mutta jos saan sanoa niin aika rumat sivut: Vähän sisältöä,
taustakuva on ärsyttävän valkoinen, voisit muuttaa vaikka mustaksi tai siniseksi, tai laittaa siihen kuvia. Pelit, siellä on pelejä joista hitusen tietoa
ja sitten joku kuva, mutta ei itse peliä. Voisit pistää pelin linkin. :wink:
tiiän kyllä että ei oo itelläkää parhaat sivut.
Käyttäjän avatar
Smile!

Viesti Cloaca 18 Kesä 2007 10:47

Lartza8 kirjoitti:
anton1991 kirjoitti:Toi "Home" voisit kääntää suomenkieleksi...

Mielestäni sitä ei voi. Freewebs on semmone...
Sen voi kääntää. Helpostikkin.
Miksei tuolla lue "Site titleä"? Tai siis siellähän lukee otsikon paikalla "Site title", mutta eikös se voisi olla vaikka "Mun sivut" tjsp.?
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti wiipe_ 18 Kesä 2007 11:10

CloacaMaXima kirjoitti:
Lartza8 kirjoitti:Mielestäni sitä ei voi. Freewebs on semmone...
Sen voi kääntää. Helpostikkin.

Ohjetta kehiin? Itsellänikin on muistikuva parinvuoden takaisista freewebs seikkailuista että tuo Home olisi enemmän tai vähemmän päänvaivaa tuottanut, sehän nyt on tärkeä ankkuri etusivulle joka muistaakseni väkisellään ängetään kaikkialle.

Sinänsä sivuista en edes yritä sanoa mitään positiivista, syitä on monta; freewebs, ulkoasu, sisältö. Kaikki kuivaa.
Käyttäjän avatar
wiipe_
tuhkaperhonen

Viesti Danlig 22 Kesä 2007 02:40

käykääpä chekkaa mun sivut :D ne on ihan jeez... siis mun mielestä http://www.freewebs.com/ubersites
Danlig

Re: Mun sivuni.

Viesti TheMiz 18 Touko 2008 11:10

Arvosanaksi 5
PSN:Junioni
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TheMiz

Palaa alueelle Mainostus

Samankaltaisia viestiketjuja