Esittäydy

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Esittäydy

Viesti Jiz 05 Loka 2009 20:09

Olen lahtelainen hämäläispoika, jolta ikää löytyy 13v. Pituutta on n. 165cm ja painoa 50kg. Pidän koneella olosta, tosin pidän myös monesta urheilulajista, esimerkiksi koripallo, nyrkkeily, paini jne. Tykkään myös tehdä pelejä.
Jiz

Viesti PrAkkEndal 07 Loka 2009 18:28

Olen ****** niminen 169cm ** kg harrastan taekwondoa vihreä vyö ja räjäytän jonnewbin huomenna :D::D::D
Liity Jonnewebismiin
- Foorumeiden syrjiminen etenkin Afterdawnin
- Rukoile Tseitseitä joka päivä

LIITY JONNEWEBISMIIN JO TÄNÄÄN
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
PrAkkEndal

Viesti Shatraug 07 Loka 2009 20:40

PrAkkEndal kirjoitti:Olen ****** niminen 169cm ** kg harrastan taekwondoa vihreä vyö ja räjäytän jonnewbin huomenna :D::D::D

Nettiuhkailija havaittu. KRP:lle on jo lähtenyt ilmoitus
"Yes, in one short evening, I've become the most successful impresario since the manager of the Roman Colosseum thought of putting the Christians and the lions on the same bill."
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti aav94 08 Loka 2009 15:30

Noniin oikea nimeni on Aaro ja täällä aav94. Modet varmaan tuntee, koska varoituksia on 7.
Ikä: Täytin pari viikkoa takaperin 15 ja pituuteni 166
Ja jonnessa varmaan pari vuotta.
Painoni on 55kg
ja huomenna ostamaan tiltistä operation flashpoint 2
Pasila
Käyttäjän avatar
aav94

Viesti Delta93 13 Loka 2009 20:49

No vaikka olen pyörinyt täällä jo suhteelisen "pitkään" voisin jopa esittäytyä, eli olen delta93 aka Reko
Ikää 16vuotta pituutta 184cm ja painoa 73-75kg, omistan silmälasit ja kengän numeroni on 43.
Kiinnostukseni ovat alati vaihtelevat mutta päälimmäisenä pysyy aseet, aseteknologia ja maastokuviot.
Tällä hetkellä opiskelen ammattikoulussä sähköasentajan perustutkintoa.
Harrastuksiini kuuluu muunmuuassa airsoft, metsästys, tietokoneet, lukeminen, pelaaminen ja pimeässä hiippailu.
Musiikkimakuuni sisältyy rock/psycobilly ns normaali rock&roll muutamat metalli/hevymetal bändit ja tietenkin tecno yms trance musiikki miellyttää joissain tilanteissa. Rappiä en todellakaan jaksa sietää kovinpitkään(ns hoppareita ja räppäreitä en siedä yhtään).
Inhoan tyylisuuntauksista hoppareita,fruideja, pissiksiä ja ns hevareita(aka alle 15vuotiaita janipettereitä jotka ovat niin kovia kun kuuntelevat dragonforcea...), ihimisistä pahiten ottaa päähän henkilöt joilla ei tunnu olevan järkeä päässä yhtään vaan he perseilevät ympäriinsä...
Itseni määrittelisin jotenkin oudoksi, en tiedä miten, minut täytyisi tavata että ymmärtää...

Siinä pientä pohjaa josta voi luoda päässään mielikuvan minusta, toivon etten aiheuta pahoja vaurioita aivoillenne. Kiitos
Niin ja kirjoitusvirheitä tulee ja rutkasti, niistä ei kannata välittää....
voe voe voe sentään...
Perkeleen äidinkieli kun hyppii silmille eikä google auta...
Käyttäjän avatar
Delta93

Viesti vik 18 Loka 2009 23:47

Olen ihan saatanan ruma n.176cm pitkä jannu jolla on hirvee liimaletti.
Jos kävelen kadulla vastaan et todennäköisesti (ainakaan tietoisesti) kiinnitä mitään huomiota minuun.

Olen alkanut tiivistää puheitani kun on tota elinaikaa jäljellä niin vähän.
[piilotettu kuva]
vik

Viesti DraGOnman989 20 Loka 2009 21:04

Moido, olen 16v nuori kundi, mutta ens kuussa sitäkin on jo 17v. Tulin JonneWebbiin kun se on paras ja sehän se parhaiten kelpaa. Ekaks etin GTA PS2 koodeja ja sitten oli niin rempsee meininki että näinhän sitä. Muuten voisin kertoa että oon nyt amiksen ekalla ja tietsikka nykyään omassa huoneessa ja oma jääkaappi :DD
[piilotettu kuva]
Cloud surffing Playstayson 2
DraGOnman989

Viesti ThaScr3amy 31 Loka 2009 14:38

Oon täällä muutaman vuoden jo pyörinytkin, mut aattelin et kai tännekki pitää jotai laittaa :D. Elikkä oon 15v jätkä Länsi-Turunmaalta. Oon joku 175/176 cm pitkä atm. ja painoa löytyy 'bout 62kg. Tykkään dataamisesta, skeban soittamisesta ja random ulkona hillumisesta.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
ThaScr3amy

Viesti ErrorFile 02 Marras 2009 11:38

Olen ollut Jonnewebissä jo mooonta vuotta, kirjoittelu ollut vähäistä, mutta kuitenkin on jotain tullut spämmittyä. :)
Olin myös moderaattorina hetken.

Etunimeltäni olen Markku, ikää huhtikuussa 18v ja painoa löytyy noin 55-60kg.
Pituutta 173cm.

Harrastan kuntosalilla käyntiä ja koneella istumista.
Nykyään aika on enimmäkseen mennyt tyttöystävän kanssa, ei silloin huvita hirveästi koneella istua. :)

Koulutuksesta sen verran, että olen nyt amiksessa toista vuotta, tuleva datanomi.
Intel C2D E5200 @ 3.2Ghz | Asus P5QL-Pro | 4GB PQI Dual Channel | Maxtor 250GB & Samsung T166 500GB | Samsung 20x+-DVDRW | Club 3D Radeon HD 4870 512Mt [GPU: 790mhz, muistit 950mhz] | Chieftec 550w | Samsung SyncMaster 940BW | Compucase 6C29 (+ 2 x 120mm Nexus & 80mm Nexus) | Windows 7 Ultimate 64-bit
Käyttäjän avatar
ErrorFile

Palaa alueelle Yleinen keskustelu