Esittäydy

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Esittäydy

Viesti Nyähyh 28 Heinä 2009 17:00

Nimi o Nyähyh ja tulin tänne vast. Painan jotain 43-45 kg ja oon jotain 145 senttiä pitkä. Pidän erityisesti Saw Leffoista ja odotan innolla kuudetta osaa! :D Silmät o siniset ja tukan väri vaihtelee. ja niin niin...
Jonnewebin sisäinen ZOH-Puolue!! Zyskowiczin vastaisuus on elinehto! Liity sisäiseen ZOH-Puolueeseen!!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Nyähyh

Viesti BloodShit 28 Heinä 2009 17:03

Mooro, nimeni on BloodShot, oikea nimeni on Leevi.
Oon vasta 11 vuotias marraskuussa täytän 12.
Pitutta löytyy hitusen yli 150cm, painan jotain 40 kiloa.
Vaaleet aika pitkät hiukset.

Siinähän ne taisi olla, enempää en halua kertoa. :p
Not BloodShot anymore. : )
300 viestiä! \o/
[piilotettu kuva]
BloodShit

Viesti Kenopää 29 Heinä 2009 21:26

NuBa täs mo. 13 vuotias kloppi Vaasasta, koulut sujuu hyvin ja muutenkin elämä mallillaan. Pituutta on lähes 170 cm, ja painoa noin 65kg. Pelaa mielellään pelikoneita, hävinnyt sinne suuriakin summia. Tais joskus olla tällä foorumilla acco, mut ei voi enää muistaa nimee :/ Tänään aloitin näiden foorumeiden selailun
Uskallatkos haastaa bruteni?
TheBux.info
[19:36] <@Duracell> tuntuu että ruoka kiehuu hellalle jos en oo keittiössä
[19:36] <@Duracell> sit kun oon keittiössä, tuntuu että irkki leviää pöydälle
Käyttäjän avatar
Kenopää

Viesti kämänen 10 Elo 2009 18:14

Moi, nimeni ei ole kämänen, painan 93 kiloa ja olen 115 senttiä pitkä. Haisen paskalta ja pidän Dukes-hampurilaisista. Harrastuksiin kuuluvat vesihiihto ja perseen kaivaminen.
98% Jonnewebin käyttäjistä on haisevia nörttejä. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti allekirjoitukseesi.
http://www.how2skate.com/win/index.php?ref=991492
Käyttäjän avatar
kämänen

Viesti Superdiscount 14 Elo 2009 21:22

Voisin vaikka esittäytyä vaikka olen jonkin aikaa jo roikkunut täällä.

Olen siis Superdiscount, Sipoon Söderkullasta (sen verran pieni paikka että ei pelkoa törmätä muihin J-webbiläisiin), täytin heinäkuussa 16 ja opiskelen tällä hetkellä Sipoon lukiossa. Omaan erittäin uniikin letin, jonka muotoa ei voi säätää oikein millään. Vaikka mitä tekee, lopputulos on lyhyehkö, taaksepäin kammattu aalto. Kengänkokoni on muistaakseni 43. Olen lyhyehkö ja verrattain läski. Aika rumakin vielä. Onnea vaan jos joku sattui tunnistamaan.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti erboob 19 Elo 2009 15:09

nimi: eero
ikä: 14 (-95)
pituus: 190cm
paino: 66kg
kengän koko: 47
harrastukset: partio, gfx

erboob on lempinimi.
and i liek bubs ^^
Käyttäjän avatar
erboob

Viesti Hampoturen 19 Elo 2009 16:01

erboob kirjoitti:nimi: eero
ikä: 14 (-95)
pituus: 190cm
paino: 66kg
kengän koko: 47
harrastukset: partio, gfx

erboob on lempinimi.
and i liek bubs ^^

Etkai vaan ole Helsingistä?
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti erboob 19 Elo 2009 18:13

turQ city
Käyttäjän avatar
erboob

Viesti Hampoturen 19 Elo 2009 19:36

erboob kirjoitti:turQ city

Huh, luojan kiitos.

*KRRR* Voitte laskea kiväärit pojat, eri henkilö kyseessä. Over *KRRRR*
*KRRR* Roger *KRRR*
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Maszá 24 Elo 2009 22:10

Kaipa täännekin voisi kirjoittaa. Niin eli olen Maszá (oikea nimeni ei ole Martti, Masa tms., joku sen saattaa tietääkin) ja ikää on 17 vuotta tällä hetkellä. Pituutta on joku 178 cm ja painoa 80-84 kg. Silmät ovat siniset ja hiukset lyhyet sekä vaalean ruskeat. Salon seudulla asulen ja olen nyt lukion toisella. Jonnaverkkoon rekkasin toukokuussa 2006, välissä on ollut aikoja jolloin en ole käynyt ollenkaan, ja tämän vuoden tammikuussa alkoi taas aktiivinen vierailu. Datailtua ja musaa kuunneltua tulee aika paljon. Välillä tietenkin katson formulat sekä leffoja, pelaan ja ehkä käyn lenkilläkin. Musamausta voisi sen verran sanoa, että hard rock, classic rock, heavy ja metalli (power, speed, trash..) uppoavat parhaiten
Intel Core 2 Duo E8500 | Force3D Radeon HD 4870 | 4 GB DDR2 | 1 TB Samsung Spinpoint + 1 TB Buffalo DriveStation | Asus P5Q PRO | BenQ E2200HD | Logitech MX518
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Maszá
Modulaattori

Viesti Banned 01 Syys 2009 19:46

Banned tai In 'da real lifessä Toni. Pelailen WoWia, Age of Empires 3 ja internet Pokeria. Silmien väri on sininen, hiukset ovat lyhyet ja väriltään todella tumman ruskeat melkein mustat, olen 172cm pitkä, painan 60kg ja olen 13 vuotias, täytän 14-vuotta 19. syyskuuta. Kengän koko on 44.
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Banned

Viesti MurderMachine 08 Syys 2009 20:22

Olen MurderMachine, ikää löytyy 14. 168cm pitkä. Hiukset on blondit, pitkät ja silmät jonkun ihmeen väriset, pupillin ympärillä vihreää ja muu osa on sininen, vaihtelee varmaan väriä, eli aika ihmeellisen näköset. Korista harrastan. Netissä vietän aika paljon aikaa. Suorasanainen ihminen olen, en suutu helposti, kärsivällinen. Kaksmielinen, ehkä liiankin. Lukihäiriön omistan. Täällä ollut varmaan vähän yli 15min. x) Kun ollaan hyvällä tuulella niin raiskataan hymiöitä. 8-------))) Musiikkia kuuntelen 24/7, räppiä, heviä, black metallia...
MurderMachine

Viesti zimbah 13 Syys 2009 20:56

moi olen zimbah oikee nimi on Matti .. xD.
pelaan jalkkist ja oon 12v. hiukset on vaaleet ja en oo läski oon aika normaali
en oo iha varma kengänkoosta et mikä se on ny ku en oo vähää aikaan ostanu uusii kenkii xDD mut ei se kai kauhee tärkee oo?
oon uus jonnewebissä.. liityin tänää :P mut tää on iha kiva paikka =)
zimbah

Viesti MotherF@G 23 Syys 2009 09:12

Esittäydyn uudestaan kun paljon muutoksia on yleenpaattisen jäähyaikani (Toisaalta riehuin JW IRC kanavalla:D)aikana tapahtunut.

Nimeni on Niklas, just call me Nikke. Asun Vantaalla ja käytän vapaa-aikani pelaamiseen tai kavereiden kanssa oloon. Pelaan eniten Halo kolmosta (3:O)
ja ODSTia tulee varmasti väännettyä ihan vitusti. Olen ollut ''suomen H3 MLG Skeneissä'' mukana 4kk ja olen Io tiimissä.
Olen noin 169cm pitkä ja painan noin 57kg.
Muihin harrastuksiini kuuluu taistelulajit, siis pelaamisen ohella, valitettavasti koulu rajoittaa näitä vähän.

Eiköhän se ollut tässä, Vantaalla asun ja gamertagin saa lisätä jos tahtoo taitavaa ja mukavaa peliseuraa, löytyypi tuosta H3, ODST ja GTA IV + TLAD. Gamertag sigissä.
[piilotettu kuva]
Fonzie kirjoitti:tää lanka on ebig vind täytyy arkistoida :D
Mission succesfull
Käyttäjän avatar
MotherF@G

Viesti P.Roy 04 Loka 2009 13:24

Olen kuopiolainen vuosimallia -95 oleva poika. Jääkiekko on elämäni suola, kuten nimestäkin voi päätellä. Itse en lajia tosin harrasta, mutta TV:stä tulee seurattua sitäkin enemmän. Paikanpäälläkin käyn katsomassa pelejä usein. Musiikista: http://www.last.fm/user/Nahkaritari/library.
Käyttäjän avatar
P.Roy

Palaa alueelle Yleinen keskustelu