Esittäydy

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Esittäydy

Viesti Jiz 04 Kesä 2009 21:36

Moi, olen Jiz. 12 - vuotias poika Lahdesta, täältä Etelä-Suomesta. Jonnessa olen viihtynyt jo pitkään, mutta ei ole tullut kirjoituksia kovinkaan paljon. Pituuteni on sellaiset 163cm ja paino 46kg, eli melko alipainoinen. Rock musiikki on se, mistä pidän ja se on lähes koko elämäni. Tietokoneet ovat myös lähellä sydäntäni. Semmoinen hippi myös olen. Rauha aina mielessä ja eläinaktivisti aina ollut.

P.S Viestin asiat ovat totta, mutta hieman tehty "vitsiksi".
Jiz

Viesti booCha 07 Kesä 2009 19:53

hai mai neim is booCha
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
booCha

Viesti pablo 08 Kesä 2009 00:44

moi. Oon pablo turusta. J-webis oon ollu.. En puolta vuottakaa...

Ikäni:14 (syksyl 15)

Pituuteni: 172

Painoni:61 kg

Kengän koko:44

Pelaan paljo koneel rts pelei. Esim. Vanhat ground control pelit...

Sit tykkään shoot'em up peleis. Esim. Soldat 1.5 ja tagap.

Sit tykkään avaruusräiskintä peleist..
pablo

Viesti Ildar 08 Kesä 2009 12:10

Terve!

Mie oon Ildar eli siis Ilmari. Jonnewebissä ollu jotain 2 vuotta.

Ikä: 14

Pituus: 173

Paino: 63

Kengän koko: 43

Pelaaminen on vähentyy vuoden aikana reilusti. Yleensä pelailen Guitar Heroja ja Wings 2. Usein teen jotakin grafiikkaan tänne Jwebbiin niinkuin moni on saattanut huomata. Nyt tosin vähentyy Jwebissä oleskelu ja luonnollisesti grafiikan teko kun kesälomalla on muutakin tekemistä.
[piilotettu kuva]
WOO! Globalissa sija 34! (GT = JimssiFIN addailkää LIVEen)
Käyttäjän avatar
Ildar

Viesti Underground 16 Kesä 2009 21:05

Moro vaan munki puolesta :)

Oon 13-vuotias poika Lappeenrannasta. (ens syyskuussa 14)

Pituus: 176cm (saatta olla nyt jo ylikin)

Paino: Reilu 70kg

Kengännumero: 46

Foorumeilla olen käynyt joskus pikaisesti todella pienenä, mutta viime vuonna kiinnostus Jwebbiä kohtaan on kasvanut paljon.
Vähintään kaksi kertaa viikossa foorumeilla olen käynyt, mut enpä oo rekannu. Nyt kuitenki tein sen. Tiedän jo jonkinverran nimimerkkejä täältä...
Käyttäjän avatar
Underground

Viesti rooopppi 18 Kesä 2009 23:26

Moro vaan JWEBittäjät! Olen ollut rekisteröityneenä täällä jo vuoden, mutta ei ole tullut käytyä aktiivisesti :roll: . Olen perusihminen, joka kuuntelee Heviä. Silloin tällöin tulee kuunneltua myös jotain muuta mm. Metallia, mutta Hevi-musiikki on aina ollut minun suosikkini.

Nimi: Rooopppi?

Kengännumero: 41-43 riippuen kengästä :P .

Ikä: 16, 9 kuukauden päästä 17 :lol: .

Lempiruoka: Lihaperunasoselaatikko :P

Sisäinen ikä: 13? :roll:

Hiusten väri ja pituus: Tummahkot aika pitkät hiukset.

Pituus: 179cm?

Muut omituiset/yksityiset jutut/tavat: Käytän Microsoft® Windows® Vista® käyttöjärjestelmää :wink:
93% nykypäivän nuorisosta ei pidä Hevi- tai Metallimusiikista. Jos olet yksi niistä 7%, kopioi tämä teksti sigiisi.
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.kiitos.
rooopppi

Viesti Turri 20 Kesä 2009 09:02

16 vuotias turri persoona etelä-suomesta
Käyttäjän avatar
Turri

Viesti iniZaneZ 20 Kesä 2009 23:04

Kohta 14v iniZaneZ (poika) Anjalasta, kouvolasta.
Kuuntelen heviä yms hyvää musaa.
Tykkään todella paljon tietokoneista sisältä että siinä tehtävistä asioista!
Pelaan paljon sotapelejä ja mmorpg, mutta kaikki käy paitsi barbit/bratz yms roskatyttöliini pelit.
[piilotettu kuva]
Processor:AMD Athlon(tm) X2 Dual-Core QL-60 (2 CPUs), ~1.9GHz Rated 4.84GHz Memory:2814MB RAM Card name :ATI Radeon HD 3200 Graphics Operating System :Windows 7 Ultimate 32bit
Sivu 285/642:sta Nollaposteria...
Käyttäjän avatar
iniZaneZ

Viesti kovanen 23 Kesä 2009 11:41

mo oon aki 14v liityin tänne vasta eilen ja oon 165cm ja 73kg oon välistä urheilullinen mut usien kotona lököilemäs siin kaikki mitä tarviitte tietää musta :lol:
kovanen

Viesti Leviathan 27 Kesä 2009 02:49

Esittäydynpä itsekin, vaikken mikään uusi jäsen olekkaan, mutta siitä on jo aikaa kun viimeksi kävin täällä, enkä esittelyä muutenkaan ole koskaan tehnyt.

Elikkäs joo. Olen tällainen kasarirokkari joka ihannoi palavasti 80'luvun kulttuuria, musiikkia, etenkin rockmusiikkia, music equal life. Kitaraa tulee nykyään soiteltua se 4-6h per päivä, hieman innostus 3 vuoden aikana laskenut, ennen tuli arkena soitettua tuon verran. Pianoa soitan myös, käyn tunneillakin, ja myös itsenäisesti opetellen bassoa sekä rumpuja.

Ja.. jotain satunnaista turhaa tietoa.
Olen 15-vuotias.
Minulla ei ole lempiväriä, turhia sellaiset.
Minulla on tällä hetkellä sukat jalassa.
We got the cosmos rockin'
Käyttäjän avatar
Leviathan

Viesti h4xor 06 Heinä 2009 13:53

noh,minäkin esittäydyn samalla

Nimi: Markus

Kengännumero: 43

Ikä: 16

Lempiruoka: Makaroonilaatikko

Sisäinen ikä: idk

Hiusten väri ja pituus: erittäin tumman ruskeat,melkeinpä mustat lyhyehköt hiukset

Pituus: n.185cm

Paino: siinä 66kg tietämillä

Muut omituiset/yksityiset jutut/tavat: -

Varoituksiesi taso: [14]
Mistä näitä varoituksia oikein tulee.
Käyttäjän avatar
h4xor

Viesti Orja 07 Heinä 2009 15:08

New legend has born.

Joo, eli oon tämmönen 16-vuotias jätkä täältä Varsinais-Suomen alueelta (enempää en kerro), mutta kuitenkin olen kauan lukenut foorumeita, rekisteröidyin vasta tänään. Harrastan kitaran soittoa, kuudes vuosi meneillään ja bändiä etsin täältä Varsinais-Suomen alueelta. Elämässäni ei paljoakaan mitään erityisempää sisältöä ole; kitara, metalli(ca), musiikki ja naiset. Ei siinä sitten kummempia, mitään painopituuskenggännumeroa en ala tässä selittelemään, sen saa jokainen päätellä itse ;).

e; Anoterauk on 12vuotias veljeni, joka lopetti jonnewebissä käymisen ku alotti wowittamisen, tosin ny kävi mun koneella täälä ko sen kone on nyt korjaamossa vielä pari pv, lisäsin vaa ettei tuu mitää KLOONI KLOONI väärinkäsityksiä ;)
Zyckowicz kirjoitti:Kestäkää kritiikki tai märiskää: Metallica on sooloilupaskaa.
Käyttäjän avatar
Orja

No tereve

Viesti Laajakuva 19 Heinä 2009 22:54

Hei olen 12v Järvenpäästä. Olen kiinnostunut tietokoneista, atk:sta ym.
Juu tämä näytti tämmöiseltä kivalta foorumilta että näin.
Pituus: n. 160cm
Paino: En kerro :twisted:
Kengänkoko: 37-38
Elämän tarkoitus: Jaa-a
Ja niin edelleen että terve.
This is life, or is it.
Laajakuva

Viesti Gaara 22 Heinä 2009 02:53

No juu esittäydyn: Joo oon 12v poika kajaanista. Olen tääl jonnewebis ollu varmaa noin 2v ja jotkut tuntee mut mun paskoista aiheista jotkut taas iha vaan muute vaa mut veikkaan et suurin osa tuntee meikäläiset :P. Lempiruoka on broileri kastike. Lempi peliä minulla ei ole. Lempi urheilu laji on kai kuullantyöntö. Olen 165cm pitkä ja painoa on 56kg. Pidän treenaamisesta ja itsepuolustus lajeista. Henkisesti oon varmaan joku 8v :P. Inhoan mm. koviksia ja kaikkia sen tyylisiä. Pidän räpistä,metallista,joistain pop biiseistä,punkista,metalcoresta ja kaikesta mikä kuulostaa hyvältä. Naamaani kuvailisin yhdellä sanalla: RUMA. Hiukseni ovat aika vaaleat ja ääneni on kuulemma vähän madaltunut mutta ei viellä äänenmurros ole tullut. Lempi asioita ovat ystäväni, musiikki ja vanhempani. Olen varmaan aika lapsellinen luonteeltani mutta olenhan viellä lapsi :D

Eiköhän tuo ole tuossa. kysyisin viellä että miten asiallinen olen viimeaikoina ollut?
Viimeksi muokannut Gaara päivämäärä 29 Elo 2009 22:56, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Gaara

Viesti Verts 22 Heinä 2009 12:52

Pitääpä nyt neljän vuoden jälkeen kai esittäytyä..

Jwebissä olen Verts, cba kertoa oikeaa nimeäni. Olen lempäälästä ja Jonnewebissä käyn monta kertaa päivässä kirjoittamassa pari viestiä tai lukemassa ja nauramassa psämmereille. (TROLLZ!)
Olen 15v ja paina 69kg ja olen 180cm pitkä. Harrastan joskus tennistä, sulkapalloo ja salibändya. KenKän numero on 43.
I doesn't afraid of anything *-<:)

Ei ole typo, http://encyclopediadramatica.com/Pretty_cool_guy noobs -.-'
Käyttäjän avatar
Verts

Palaa alueelle Yleinen keskustelu