Tervepä terve. Vanha esittelyni oli jo tuolta ajalta kun spämmäsin.
Olen siis Dnuorda, pyöriskellyt täällä foorumilla jo jos jonkin aikaa, monilla eri tunnuksilla, joilla spämmäsin, nykyään koitan olla asiallisesti. Voitte verrata vanhoja viestejäni tältä
search.php?author_id=15736&sr=posts sekä minulta itseltäni, ovatko ne eronneet mitenkään. Luultavasti.
Kiinnostusta minulta löytyy... Voi, no moneen asiaan! En siis tässä ala mitään rakkausjuttuja kertomaan, vaan siis yleensäkin kiinnostuksenkohteitani. Näihin kuuluu muumaassa: Arkeologia, fysiikka, kemia, biologia, farmakologia, toksiko,- ja ekotoksikologia, ja monet muut logiat. Arkkitehtuurikin on yksi näistä jutuista, myös kirjoittaminen joka on joskus kaikki kaikessa. Sotakin on myös kiinnostava juttu ja tämähän käsittelee historiaa, tarkoitan esim. Suomen sotia, en mitään nykyisiä.
Kun arkkitehtuuri minua kiinnostaa, mikäs minua estää harjoittamasta sitä? Onneksi minulta löytyy koneelta legopeli RTB ( Return to blockland ) ja monenmoista modia, harmikseni en saa portteja auki, jotta saisin servun, mutta ei siitä sen enempää.
Kirjoittamisesta kynän kanssa en ole koskaan liiemmin pitänyt, ellei satu olemaan joku jänskä kynä kädessä, josta tulee ns.. ''makeata jälkeä'', niin voihan sillä joskus kirjoittaa jotakin paskaa jollekkin lapulle. Sen sijaan, kirjoittamisesta tietokoneella pidän tavattomasti. On suorastaan etuoikeus päästä kirjoittamaan tietokoneella, saati sitten pelaamaan sillä, joillakin lapsilla ei ole edes ruokaa kodista puhumattakaan

.
Kerronpa vielä klooneistani hieman, vastoin periaatteitani, näistä ei enää ole edes kovin mukavaakaan puhua. No, näitä klooniepeläitäkin minulla riittää, vaikken enää niillä tee mitään, mutta onneksi olen jo hiukan saanut tätä vanhaa statusta pois, tiedä sitten jääkö tästä lopullisesti jälki, ja tässä yritän paikkailla näitä jälkiä kirjoittamalla asiallisia viestejä, ja keksimällä hyviä aiheita, ja tarinoita, mutta valitettavasti se nyt ei ole aivan niin helppoa, kuin alkuun luulisi. Ehkä joillekkin on, mutta ei minulle, harvalle täältäkään, muutehan hyviä aiheita varmastikin olisi enemmän yleisessä keskustelussa.
Luonto, eläimet ja ötökät sun muut nilviäisetkin ovat ihania. Kasvit, jukka-palmut, kaktukset, kuuset, männyt, bonsai-puut, ja kaikki muutkin kasvit ovat omalla tavallaan hienoja tai hyödyllisiä. Tiedä nyt kaikista, mutta suurin osa ainakin. Taskuravut, katkaravut, niinkuin muutin otukset kuten humemmerit, ne ovat yksi juttu, mitkä tekevät jännitystä jotenkin ja on suorastaan fantastista ja iloista nähdä, kun mertaan on tullut kymmenen, ellei parikymmentä rapua! Voi sitä tunnetta, kun nostelee rapumertaa ja ravut kieriskelee siellä.. mmm.. Ihanaa!
Ötökät ja hyönteiset, niistäkin minä pidän, olenkohan maininnut, että pentuna keräsin niitä? Pää aina ties missä puskassa ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa!

Ette uskokkaan minne olen päätäni tunkenut, niin fantastisiin paikkoihin, että huh huh!

. Kivien vierittäminen, sekin on omalla tavallaan hauskaa, jos on ötökänkeruu puuhissa. Se tunne on hauska, kun sieltä pilkistelee jotakin tuhatjalkaisia ja maasiiroja ;D! Se tunne taas on suorastaan inhottava ja kammottava, kun vierittää kiven tulee keltaisia pieniä muurahaisia, joidenka purema sattuu ehkä enemmän, kuin ampiaisen pistos, ei ole onneksi kumpikaan pistellyt vähään aikaan, ja toivotaan, ettei pistäkään!
Myös merestä että järvestä löytyy kaikenlaista kiintoisaa! Rautanaulalla ja mukillakin saa ihmeitä aikaan! Itse ainakin pyydystin niillä madeja, sudenkorennonpoikasia, sammakkojakin joskus on tullut tuolla tavalla saatua, ja muita ötököitä ja nilviäisiä! Madeilla tarkoitan pieniä made kaloja, ei isoja, pieniä löytyy rantakivistä, veden pitää olla aika matalaa, sen kuin vain laittaa purkin veteen, siirtää kiven ja ohjaa otuksen purkkiin ja siellä on! Ahvenia kys. tavalla eikä muitakaan kaloja valitettavasti saa, ne ovat liian vikkeliä ja jopa fiksuja välttämään vaaran.
Kalastuskin on hauskaa, vaikka ei minulle koskaan luultavasti ole haukea tullut, en ainakaan muista? Kalastuksesta en oikein paljoa puhu, tiedä sitten miksi.
Eiköhän tässä ollut kaikki, mitä teidän täytyy minusta tietää!