Jees, olen Tapsa, jo vanha äijä (44v), mut viihdyn tietokoneella ja tarviin aina silloin tällöin apuva ja uskon, et täältä sitä saa.
Silmät siniset
Siili tukka
Liikaa painoa
Pituus 175
Oma perhe ja sillee
Ihmineen kirjoitti:Edge kirjoitti:Ihmineen kirjoitti:I Am Ihmineen, Also Known As "Tuge Barbecue" And Vi***Kalpea At School![]()
Height: I Dont Know but I am longest one on our class... something 156 Cm Or Something
Weight: 40,2 Kg ( I Am not Fat!!)![]()
Sex: Male
Hometown: ("Hey! This ain't Date Service!") Inari, Lapland
Grade: 6
Miksiköhän Kirjoitin Englanniksi?
Koska oot nii pro?
Joo, ite oon 15v poika Turust, eipä muuta.
Kyllä, käyttäydyt juuri niin kuin 15 vuotias käyttäytyy? Arvasin että joku tulee heti valittamaan.
runeboy97 kirjoitti:sun englantis on aika huono.
Mon_Prunier kirjoitti:Jonneweb-palstana kiinnostus herasi, koska taalla pyorii paljon nuorta sakkia, ja kuten sanoin, lapset ovat rakkauteni, ja heidan seuraansa haluan jonkin verran, koska olen valmis kuuntelemaan huolia ja murheita, paitsi, etta lapset tekevat oloni onnelliseksi. Itsellenihan ei yhtakaan ole siunaantunut.
Mon_Prunier kirjoitti:Hehee, siina ylhaalla ollaankin huumorimiehia. Pidan tuollaisesta vekkulimaisuudesta. Hehe. Muuan vitsikas naapurin tatikin syytti minua namusedaksi ja otin taman vastaan syvalla ymmarryksella. Tokihan kaikenlaisia kelvottomia perversseja tana paivana on paljonkin liikkeella ja kehenkaan ei sovi luottaa. Useimmiten pedofiilit kuitenkaan eivat esiinny lapsia rakastavani. Tai no ehka hetkellisesti. Rakkaus on kuitenkin niin universaali kasite ettei ole tosikaan. Itse kuitenkin rakastan lapsissa nimenomaan heidan lapsuuttaan, en fyysista olemusta. Lapset ovat kuitenkin tulevaisuus. Huomaa, etta olen tyoskennellyt opettajana, vaikka paasaantoisesti vanhemman vaen kanssa, niin kuitenkin. Naihin ihmisten alkuihin tulee kiinnittaa huomiota. Itse kun sain sita kohtuullisen vahan kun perheella oli aina raatamista.
Äijä kirjoitti:Mon_Prunier kirjoitti:Hehee, siina ylhaalla ollaankin huumorimiehia. Pidan tuollaisesta vekkulimaisuudesta. Hehe. Muuan vitsikas naapurin tatikin syytti minua namusedaksi ja otin taman vastaan syvalla ymmarryksella. Tokihan kaikenlaisia kelvottomia perversseja tana paivana on paljonkin liikkeella ja kehenkaan ei sovi luottaa. Useimmiten pedofiilit kuitenkaan eivat esiinny lapsia rakastavani. Tai no ehka hetkellisesti. Rakkaus on kuitenkin niin universaali kasite ettei ole tosikaan. Itse kuitenkin rakastan lapsissa nimenomaan heidan lapsuuttaan, en fyysista olemusta. Lapset ovat kuitenkin tulevaisuus. Huomaa, etta olen tyoskennellyt opettajana, vaikka paasaantoisesti vanhemman vaen kanssa, niin kuitenkin. Naihin ihmisten alkuihin tulee kiinnittaa huomiota. Itse kun sain sita kohtuullisen vahan kun perheella oli aina raatamista.
Lasten kanssa työskentely ja pedofiilit eivät ole ennen kuuluneet yhteen, eihän. Katolisen kirkon pappien "työskentely" lasten kanssa, etenkin Yhdysvalloissa, ei ole varmaan riittävä esimerkki asiasta. Kirjoitusten perusteella pedofiili, todellisuudessa jonkun kuningasidea.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu