Esittäydy

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Esittäydy

Viesti Dnuorda 16 Huhti 2008 07:49

Olen sillirimahamapulla. moro
Viimeksi muokannut Dnuorda päivämäärä 01 Touko 2008 16:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti <Blastex> 16 Huhti 2008 16:55

Elikkäs moon Blastex 13 v ja harrastan
karatea
CS peluuta
ohjelmointii

Useimmiten mut bongaa CS 1.6 cs_assault mapeista nickil Blastex

eipä mitää muuta ihmeellistä tähä näin...
Ethän järkyttynyt tuosta yllä olevasta?? Olen synnynnäinen sarkasmin ja mustan huumorin viljelijä.
Käyttäjän avatar
<Blastex>

Viesti Evanescence 16 Huhti 2008 16:55

Hei,

olen Anssi. Olen yksi Suomen 7412 Ansseista. Sukunimi jääköön kertomatta, ihan turvallisuudenkin vuoksi. Nimi Anssihan on lyhenne Anselmista tai tämän kansainvälisestä versiosta Anselm. Anselmin kautta Anselm viittaa puolestaan ''Jumalan suojelemaan''. Eli aina ylläpäin ollaan puolellani.

Syntymäpäivä on aika muistettava, eli ensimmäinen marraskuuta (1.11). Vuosi on viime vuosituhannelta. 1.11. liittyy monia tapahtumia, kuten;

* 1755 – Lissabonin maanjäristyksessä hyökyaaltoineen menehtyi 60 000–90 000 ihmistä.
* 1778 – Ruotsin kuningas Kustaa IV Aadolf syntyi.
* 1894 – Venäjän keisari ja Suomen suuriruhtinas Aleksanteri III kuoli.
* 1905 – Punainen julistus Tampereella.
* 1923 – Aero O/Y, nykyinen Finnair Oyj perustettiin.
* 1993 – Maastrichtin sopimus astui voimaan.

Nimen ja syntymän kautta päästään toisenlaisiin asioihin...

Harrastuksista on ehkä helpoin aloittaa leipäteksti. Eli kohta kaksi vuotta harrastettu salibandya Pakilan Visassa, nimenomaan maalivahtina. Ajatus salibandysta lähti veljen kautta, joka jo kauemmin on harjoitellut ja pelaillut kyseistä lajia. Useita otteluita ja harjoituksia kävin katselemassa, ja totesin, että saattaisi itselläkin olla mahdollisuus pärjätä tuolla. No, harjoittelin ja pelailin muutaman pelin kenttäpelaajana, mutta ei oikein sytyttänyt, kun tehoja ei syntynyt. Tästä lähti sitten idea siirrytä maalivahdin hommiin. Monen mielestäni olin ensimmäisissä otteluissa ja harjoituksissa erittäin lahjakas, joten päätin jatkaa ”uraani” maalivahtina. Siitä lähtien pelailtua otteluita vuotta vanhempien seurassa.

Toinen harrastus on yleisurheilu. Yleisurheilu on nykyään enää harrastus, sillä en enää kisaile kisoissa vaan tyydyn harjoitteluun. Vaikka olinkin erittäin hyväkuntoinen ja lahjakas, ei mikään tietty laji sytyttänyt. Tai no, korkeushyppy oli erittäin mukavaa, mutta lyhyen pituuteni vuoksi et pärjännyt enää. En myöskään ole kauhean ”rujo” poeka, joten toiseksi mukavin laji, kuulantyöntö ei sytyttänyt. Harjoittelukerrat myös nousivat mielestäni kohtuuttomiin määriin, enkä kestänyt enää valmentajaakaan, joten näin parhaaksi lopettaa. Nykyään kuitenkin käyn aktiivisesti harjoittelemassa eri lajeja.

Nuoremmalla iällä tuli myös pelattua jalkapalloa Helsingin Pallo Seurassa, mutta kauhean valmentajan kautta se harrastus loppui lyhyeen. Nykyään on mukava käydä mätkimässä palloja maaleihin kaveriporukassa. Jalkapallon lisäksi mesoan monen muunkin lajin merkeissä, kuten trampoliinihyppelyn, pöytätenniksen, pesäpallon ja sulkapallon merkeissä. Myös punttisalilla olen yrittänyt itseni saada, mutta ei ainakaan vielä ole kunnolla sytyttänyt. Rumpuja soitan myös.

Jos nyt joku jäi pohtimaan noita pituuksia ja painoja niin mittaa on noin 170cm ja painoa hirveän hiiren verran, eli 54kg .

Sitten varmaan musiikkimakuun voisi mennä. Elikkä tietysti metallimusiikki on erittäin hienoa, ja upeaa kuunneltavaa, mutta älytön tupakkaäänellä ärjyminen ja järjetön soittaminen on mielestäni hirveää. Rock ja poppi on ehkä enemmän minun makuuni; Suomalainen varsinkin. Tämän johdosta Radio Rock ja Radio SuomiPop ovat niitä radiokanavia, mitä yleensä tulee kuunneltua. Myös räppi on joissain osin mukavaa kuuneltavaa, mutta siihenkin alkaa kyllästyä pitkän kuuntelun jälkeen. Jos jotain mukavia yhtyeitä tai artiseja pitäisi listata, niin laitetaan sitten;

Suomalaista
    Eppu Normaali
    Leevi and the Leavings
    Stratovarius (R.I.P. 2.4.08 )
    Zen Càfe
    Popeda
    ja lukematon määrä muita hyviä bändejä...

Ulkomaalaista
    Kamelot
    AC/DC
    Dragonforce
    Evanescence
    Scorpions
    Motörhead
    Manowar
    KISS
    Iron Maiden
    Metallica
    Led Zeppelin
    Black Sabbath
    Guns N' Roses
    jne jne.....

Musiikin kautta päästään pukeutumiseen. Pukeutuminen on hyvin tärkeä osa nuoren elämää, ja siihen oikeasti kannattaa satsata rahaa, ihan vain vinkiksi vielä nuoremmille . Pukeudun hyvin ja huolella, mutta en kuitenkaan ole metroseksuaali/fruittari u know. Vihaan pinkkiin pukeutuvia poikia, ja viittä eri hajuvettä käyttävää nuorta. Menee mielestäni vähän yli. Toivon, ettei äskeinen loukannut kenenkään tunteita.

Tykkään siis pukeutua, ja varaan vaatteisiin paljon rahaa. Kaikki lähtee kalsareista, jotka vaihtelee itsellä Black Horseista Calvin Kleineihin. Väreillä ei niin väliä, pääasia, että istuu hyvin päälle eikä kutita. Sukilla ei niinkään ole merkitystä, mutta niidenkin on hyvä sopia jalkaan. Käytän niin urheilusukkia kuin nilkkasukkiakin. Värit ovat yleensä mustat tai valkoiset. Myös punaiset sopivat.
T-paitoja on monia, monia ja monia. Mielestäni T-paidan sopiva hinta on siinä 15–30€. Tykkää eniten Marwinin raidallisista paidoista. Ne eivät ole kalliita, mutta eivät ole mitään Hong Kong kamaakaan.
Jalassa yleensä farkut. Eniten tykkään tumman sinisistä/mustista farkuista. Merkkeinä toimii yleensä Crockerit ja Acnet. Urheillessa tosiaan on sitte verkkarit tai shortsit.
Päällyspaitoja on monia, kuten huppareita, collegeja ja muita erilaisia. Väreinä on raidallinen tai jokin synkkä. Ei räikeitä. Merkkejä ei jaksa luetella :S.
Vöitäkin löytyy jokunen. Upeimpana pidän D & G:n yli 100€ maksavaa vyötä.
Ja täällä jotkut laitteli kengännumerojaan, niin sehän on 43. Kenkiäkin monenlaisia, Conversesta DC:hen

Peruskoulusta yritetään nyt selvitä hyvin arvosanoin, jotta pääsisi mahdollisimman hyvään lukioon. Lukio siis tavoitteena. Viime kevään keskiarvo oli siinä 9,1, joka oli aivan yli odotusten. Lukuaineista mikään ei kiinnosta, ainoastaan matematiikka ja äidinkieli ovat siedettäviä aineita. Taitoaineista sitten taas löytyy mukaviakin, kuten kuvaamataito, liikunta, käsityöt ja nimenomaan tekninentyö ja kotitalous. Koulua käyn Torpparinmäen Peruskoulussa, joka valmistui 1999. Erittäin hyvä ja moderni koulu, jossa opettajat ovat huippuluokkaa. Tykkään todella paljon.

Jos jotain nettipeleistä pitäisi sanoa, niin strategiapelit ovat eniten mieleeni. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth on erittäin mukava ja hyvä peli, jota tullut pelailtua sen ilmestymisestä asti. Myös Counter Strike 1.6 pelaillut kauan.

Selainpeleistä pelaan hockeyarenaa, hattrickiä ja kiekko.tk:ta. Travianin lopetin, sillä se vaati liikaa aikaa. Nimimerkkejä saa kysellä, kerron ne toki, mutta en viitsi julkaista niitä nyt tässä.

Päihteitä tai muita aineita en käytä. Turhaa ja maksaa. En toki kiellä, etten olisi koskaan polttanut yhtä röökiä tai juonut useampaan kertaan sixpäkin ja sammunut puskaan (noei läppä oli). Eli en ns. aktiivisesti juo tai polta. Enkä varsinkaan käytä lääkkeitä eli huumeita.

Jos joskus täällä foorumilla joudun käyttämään englanninkieltä, niin se toisaankaan ei ole mitään kaunista luettavaa. Kielioppivirheitä satelee, vaikka sanatietämys on kohtuullinen. Ruotsista ei sitten puhuta, sillä muuta en juuri osaa kun sanoa oman nimeni ja kertoa mikä on koira. hundhund.

Tietokonetaidoista sen verran, että HTML-kieltä en osaa, hyvä kun tiedän mikä se on. Sitä vasten osaan erittäin hyvin Photoshopin salat ja myös elokuvien muokkaus Camtasia studiolla ja Vegasilla onnistuu mainiosti.

Joo, eiköhän tämä riitä tältä erää.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Evanescence

Viesti Vertico 17 Huhti 2008 22:27

Terps, Olen Vertico. En paljasta nimeäni tällä foorumilla.

Olen 13 vuotta vanha, noin 163cm Pitkä, painan noin 50Kg. Harrastukseni on pääasiassa pyöräily. Kesäisin tulee ajeltua
Yli 200Km yhteensä. Pelailen myös Jalkapalloa, Ja jääkiekkoa. Minulla on kissa, joka musta-valko-harmaa.
Olen foorumilla ollut 3 vuotta 8 päivää, ja olen esiintynyt usealla eri nimellä, pääasisassa urheilu, musiikki, ja Yleinen keskustelu foorumeilla.
Mopo on jo hankittu, mutta 2 vuotta pitää odottaa, että pääsen ajamaan mopokortin. // Eipä tässä sitte muuta.
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Pietari 25 Huhti 2008 21:24

Moi, olen Pietari ja olen alkoh... eiku..
www.pelimestari.net

[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
SA-MP:ia on tullut tahkottua kuten näkyy ^
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti Weepu 26 Huhti 2008 09:27

Olen Zarda.
Pituus 147cm.
Paino 32kg.
Ikää 10, täytän 11 tänä vuonna.
Kengännumero 39.
Käyttäjän avatar
Weepu

Viesti Rugenskotvegen 26 Huhti 2008 23:56

No joo, Olen 15-vuotias(täytän syyskuussa 16) 179,1cm pitkä ja painan 70,8kg + tervat keuhkoissa. ÄO: 112 (tieteen kuvalehden mukaan)
Harrastuksia: Kitaran soitto, Pelaaminen, kavereiden kanssa oleskelu, jos sitä voi harrastukseksi sanoa ja musiikin kuuntelu.
Olen Dimmu Borgir fani viimeiseen asti. Bändejä joita kuuntelen: Dimmu Borgir, Kiuas, Chimaira, The Berzerker, Ajattara ja Anorexia nervosa.
Kuuntelen myös muita satunnaisia heavy/black/death metal biisejä.
Pukeudun yleensä mustiin farkkuihin, maihareihin ja mustaan huppariin. Pitkän nahkatakin ostan kesällä.
Eipä tässä sen enempää. Ai joo tärkein meinas unohtua. Kengänumero 47.
2% Teineistä väittää ettei polta tai ei koskaan ole polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 98% kopioi tämä sigiisi.
Käyttäjän avatar
Rugenskotvegen

Viesti Halpahitleri 28 Huhti 2008 14:19

Terve kaikille, olen Halpahitleri. En ole täällä koskaan kertonut oikeaa ikääni, mutta voin paljastaa, että olen oikeasti 11v.
Mitäpäs muuta itsestäni kertoisin? Noh, pukeudun yleensä sinisen sävyisiin farkkuihin ja jonkinlaiseen T-paitaan. Takki on sinimusta. Kenkinä toimivat skeittikengät, jotka sain eräästä kaupasta viidellätoista eurolla(alennus, alkuperäinen hinta olisi ollut jotain 50€). Kenkäni numero on 41.

Tässä nippelitietoa:
Olen noin. 160cm pitkä ja painan 72kg(LÄSKI!).
Ikää löytyy 11, joka todettiinkin edellä. Kesällä tulee 12v täyteen.
Ajan mopolla.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti Yajiko 28 Huhti 2008 14:27

Halpahitleri kirjoitti:Ajan mopolla.

Kenen luvalla?

Btw, ei pahalla, mutta menen kohta seiskalle ja luokan painavin on 67kg. joten 11 vuotiaaksi olet todella pulska.
Rahalaskuri
Kasassa: 20€ Jäljellä: 169€
Uutta kallista mopokortti uudistusta ei saa toteuttaa! <- allekirjoita plz (:
Käyttäjän avatar
Yajiko

Viesti Halpahitleri 28 Huhti 2008 14:48

Ihan vanhempien luvalla. Suljetulla alueella nääs. En tietenkään julkisilla teillä.

PS. Ennen painoin 75 kiloa. Olen onnistunut laihtumaan ja aion onnistua vieläkin.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti j.rotten 28 Huhti 2008 18:43

Uusin oman esittelyni nyt, anteeksi jos jotakuta haittaa.

Eli, olen 16-vuotias tyttö, ja asuinpaikkani on ikävä kyllä Helsinki. Asun äitini kanssa kahden, koska isäni on kuollut ja siskoni muuttanut. Olen eläinrakas, ja meillä on monenlaista elukkaa, on koiraa, siivekkäitä, matelijoita jne.

Olen todella huono koulussa, mutta se ei minua kiinnosta. Kärsin kouluahdistuksesta, joka on syypää arvosanojen äkkinäiseen laskuun. Koulu ja läksyt ovat mielestäni typerää pakottamista, ja kaikilta vaaditaan ihan liikaa.
Minulla on parin vuoden ajan ollut myös keskiverto masennus, joka on osasyy kouluahdistukseen.

Musiikki on minulle kaikki kaikessa. En tällä hetkellä varsinaisesti soita mitään instrumenttia, mutta bassoa osaan kyllä soittaa, ja kitaraakin hieman. Lempi musiikkilajeihin kuuluu punk, rock, ja näiden alalajit, sekä yhdistelmät.
Lempibändejä ovat mm. Misfits, Anti-Flag, The Used, My Chemical Romance, Green Day, Bad Religion, Sex Pistols, Dead Kennedys, Black Flag, Ramones, NOFX, Yellowcard yms.
Musiikin lisäksi harrastan piirtämistä ja muuta taidetta.
Myös kaupunkireissut viikonloppuiltaisin kuuluvat harrastuksiin. Ei ole mitenkään mahdotonta nähdä minua jossakin epämääräisen oloisessa porukassa jossain päin Helsinkiä.

Tyylini on tietysti sidoksissa musiikkiin. En suostu pitämään päälläni mitään muita paitoja, kuin bändipaitoja. Housuiksi kelpaavat ainoastaan mustat pillit. Kengiksi kelpuutan tennarit ja myös feikki-Converset. Koska en jaksa kertoa enempää ulkonäöstäni, voisin sen sanoa olevan milloinkin emo, rock tai punk. Vaihtelee aika paljon fiiliksen mukaan.

Ai niin, lävistykset ovat olennainen osa olemustani ja minua itseäni. Vasemmassa korvassa on kolme reikää, oikeassa myöskin kolme. Kohta puoliin aloitan venyttämisen. Alahuulessa on snakebite, sekä ihan tavallinen labret.

Netissä kirjoitan lähes poikkeuksetta kirjakieltä. Siksi, koska mielestäni se on selkeämpää luettavaa, ja muutenkin mukavampi kirjoittaa. Puheeni taas on sitten eri murteiden sekoitusta.
if we're so fucking free, why don't we even get a choice?
Käyttäjän avatar
j.rotten

Viesti SeppolaIsmola 28 Huhti 2008 19:50

Olen McNuuska ja... ei, en käytä nuuskaa. Siis olen McNuuska ja asun Kajaanissa, oikeaa nimeäni en paljasta, koska jos joku muu vaikka sattuu asumaan Kajaanissa, niin nimeni on melko harvinainen täällä, ja en halua, että minut tunnistetaan. Olen 13 vuotta, 152cm pitkä, (pätkä), painan 45kg, ja kengännumeroni on 38. Lemmikkejä ei ole omia, mutta mummolla on koiria ja kissa. Vanhempani ovat eronneet, isäni asuu Haapavedellä. En harrasta mitään, mutta sillointällöin mökillä pyöräilen pitkiäkin matkoja, katsellen maisemia ja tutkiskellen uusia paikkoja. Kaupungissa vietän aikaani kaupungilla kavereiden kanssa. Koulusta en oikein välitä, olen vain onnellinen kesälomasta. Koulu ei kiinnosta, sillä päivät ovat pitkiä, aineet vaikeita, enkä pidä opettajista tai muista oppilaista. Sen takia numeronikin ovat huonontuneet. Yleensä kun olen kotona, istuskelen koneella ja kuuntelen musiikkia, kirjoittelen Jonnewebissä, keskustelen Messengerissä ja pelailen nettipelejä. Pukeutumistyylini on aika rento, löysät housut, huppari, semmoinen hoppari. Sukulaisteni mielestä JouJouVaatteet. Kuuntelen räppiä, suomalainen ja ulkomaalainen menevät kumpikin, joskus ennen kuuntelin todella paljon Leevi and the Leavings, joskus muutama vuosi sitten. Noin kahden vuoden päästä ajelen mopolla, mutta nyt vielä täytyy tyytyä pyörään. Pyöriä minulle on kertynytkin useita, Scottin maastopyörä ja Tunturi Pop mökillä, Kajaanissa Tunturi Pop, ja Haapavedellä Tunturi Pop ja BMX (joku marketti).

Noh, tuossa nyt jotain minusta.
SeppolaIsmola

Viesti Sven 28 Huhti 2008 21:23

Päätinpäs esittäytyä. Olen ollut jonnewebin foorumilla jo melko pitkään. Valitettavasti en muista tarkkaa aikaa. En tosin ole aktiivisesti lähetellyt viestejä. Jonnewebbiä käytän pelien latailuun ja huvittavien topicien katseluun. Esimerkkinä näistä hauskoista topiceistä on tämä "Armeija vs Sivari" johon itsekkin taisin osallistua.

Jonnewebin topickien lukeminen on hyvää viihdettä. Erityisesti Äijä- Suomalainen - Zacha väittelyt. Kuten monet muutkin niin minäkin laukaisen mielipiteeni joka väliin. :roll:
Inter arma silent leges.
Käyttäjän avatar
Sven

Viesti TheSaW 29 Huhti 2008 14:10

Moe.

Joo oon ollu Jonnewebin foorumeilla enemmän tai vähemmän, rekisteröidyin uudestaan :P
Olen 14-vuotias ja omistan 1 serverin San Andreas Multiplayerissa :P

Tykkään varmaan katella hyviä elokuvia (Kauhu) , ja siihen aikaa paljon käytänkin :P

Painan 58kg, ja olen 168cm pitkä, asun Liperissä.

Lempipeli(t): CS:S ja Sa-Mp.

Lempielokuva(t): Texas Chainsaw Massacre (Re-make) , Cloverfield, Kummeli Kultakuume :roll:

Lempiartisti(t): Metallica, 3 Inches of blood ja Sepultura.

Siinäpä sitä jotaki :P
Käyttäjän avatar
TheSaW

Viesti pete11222 01 Touko 2008 18:48

Moi kirjauduin juuri tänään foorumille.
Olen 13v poika.
Olen 167cm pitkä, painan noin 55kg.
Kengännumero 42.
Katson toimitaleffoja, kuuntelen rockkia ja metallia.
Harrastan karatea.
Käyttäjän avatar
pete11222

Palaa alueelle Yleinen keskustelu