Cabal online keskustelu!

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re:

Viesti warrior007 26 Kesä 2008 20:07

Monk kirjoitti:Petyin pahasti Cabal onlineen... Johtuu toki omasta koneesta, mutta tökkii ihan liikaa ja on muutenkin jotenki niin... nii.

sama juttu tääl.en pystyny pelaa,ku lagi kokoaja.
warrior007

Re: Cabal online keskustelu!

Viesti Miqueltozzz 02 Heinä 2008 19:21

Minulla on nytten lvl126 maagi mercuryssa (jolla en juuri enää pelaa)
Ja lvl 84 shielder jupiterissa (ollut completer/completer lvl71 asti^^) rahat pyörii siinä 20 millin suunnassa nytten, pitäs säästää niin sais parissa viikossa sen 50kk kasaan.
E:sain jo^^
Viimeksi muokannut Miqueltozzz päivämäärä 06 Heinä 2008 22:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Miqueltozzz

Viesti Grefal 03 Heinä 2008 15:01

Yksi wow kopio lisää -_-
Käyttäjän avatar
Grefal

Viesti CTT 06 Heinä 2008 14:04

Saisiko Cabaliin peliseuraa olen kohta 10lvl. Pelaan Mercuryss..
CTT

Viesti CTT 06 Heinä 2008 21:16

Mulla on 7lvl.Ja 300k rahaa. : >
CTT

Viesti tatti69 07 Heinä 2008 10:19

Olisiko Suomalaisia pelaajia Jupiterissa..
Oma nickkini on Warrior993 (tossa alhaalla lukeekin) ja nyt lvl 117 :wink:
Nick : xSlaYeRx Server : Jupiter
Lvl : 13x Nationality : Capella
Main CH : 18
Käyttäjän avatar
tatti69

Viesti Sloaner 09 Heinä 2008 11:28

Koskakohan tulee seuraava update, joka korjais noi bsod ja corrupted file errorit et pääsisin mun 12x bladerilla taas pelaa ku ei toimi :( Jos joku tietää koska ne kiinalaiset (Eli ne jotka updatee tätä peliä sieltä kiinasta käsin XD) Tai japanilaiset updatee tän ni kertokaa pls :)
Vittuun pakko ruotsi!!!

Auta kasvamaan :)[piilotettu kuva][br]Click here to feed me a Star Fruit![br]Get your own at Flyffables! Avatar poistettu ku se oli liian iso kuulemma :(
Käyttäjän avatar
Sloaner

Viesti Demoniac 10 Heinä 2008 22:18

Tietäskö joku mistä kiikastaa, kun kokeilen rekisteröityä niin se ei anna. Ja siinä rekisteröitymis lomakkeen yläpuolella lukee että "This version of CABAL Online can ONLY be played within Europe. Your access to play the game will be automatically blocked if you attempt to play outside of Europe." Mutta jos mää aivan oikein tiiän niin mää kyllä asun Euroopassa.
Käyttäjän avatar
Demoniac

Viesti PerfectInsanity 12 Heinä 2008 09:37

Demoniac kirjoitti:Tietäskö joku mistä kiikastaa, kun kokeilen rekisteröityä niin se ei anna. Ja siinä rekisteröitymis lomakkeen yläpuolella lukee että "This version of CABAL Online can ONLY be played within Europe. Your access to play the game will be automatically blocked if you attempt to play outside of Europe." Mutta jos mää aivan oikein tiiän niin mää kyllä asun Euroopassa.

Se tarkoittaa sitä, että vain eurooppalaiset voi pelata sitä versiota, eli me pystymme. =) Joo, mutta nyt kysymykseeni. Missä servussa pelaa eniten suomalaisia, koska olen kyllästynyt ulkomaalaisiin pelaajin.
[piilotettu kuva]
Buhihi
Käyttäjän avatar
PerfectInsanity

Viesti tatti69 15 Heinä 2008 11:06

Pelaan Jupiterissa ja nyt buddyssä 25 suomalaista.. Mercuryssä on myöskin paljon (huhuja oon kuullut) ;)
Käyttäjän avatar
tatti69

Viesti ♥Toma♥ 16 Heinä 2008 09:02

Esim. minä.
ÄLÄ PAINA! Koska mulkku on liian iso.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
♥Toma♥

Viesti jonttu96 18 Heinä 2008 12:08

Ihan hyvä on, latasin vähän aikaa sitten, olen viellä kyllä tosi huono, enkä oikein tiedä mitä pitää tehdä aina.
Garry's Modin, ArmAn, Live for speedin, Call Of Duty 4:n ja Red orchestran aktiivinen pelaaja. http://pernio-salo.myminicity.com/ Paina, niin voit auttaa Pernio-Salo kaupunkiani.
Käyttäjän avatar
jonttu96

Viesti Blue_Time 26 Heinä 2008 14:05

Okei mul ois ongelma täst pelistä elikkä:yritän rekistöröityä sinne sivuille mut se valittaa et en oo euroopassa vaikka oon ihan euroopassa...mitäs pitäis tehä ja vaaditaanko siihen peliin,että pitää rekistöröityä siellä sivuilla?? :?

SORI tais mennä väärää paikkaa :oops:
Blue_Time

Viesti tatti69 30 Heinä 2008 11:52

Juu pakko sun on rekisteröityä siellä (www.cabalonline.com) sivulla.
En tiedä kyllä yhtään mikset voi rekisteröityä, kerropas tarkemmin ongelmastasi. :wink:
Käyttäjän avatar
tatti69

Viesti ♥Toma♥ 30 Heinä 2008 12:00

Blue_Time kirjoitti:Okei mul ois ongelma täst pelistä elikkä:yritän rekistöröityä sinne sivuille mut se valittaa et en oo euroopassa vaikka oon ihan euroopassa...mitäs pitäis tehä ja vaaditaanko siihen peliin,että pitää rekistöröityä siellä sivuilla?? :?

SORI tais mennä väärää paikkaa :oops:

Eikö tuo ole aika tarkasti kerrottu? O.o

Yritä Blue_time vaikka rekisteröityä kirjastossa ja sitten yrittää pelata kotona.
ÄLÄ PAINA! Koska mulkku on liian iso.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
♥Toma♥

Palaa alueelle PC-pelit