Cabal online keskustelu!

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Cabal online keskustelu!

Viesti SMario 28 Maalis 2008 18:40

Miten tonne rekataan?
WTF? Aika outo poika.
http://youtube.com/watch?v=0INRdpT6nSE
Ei vittu en pysty olemaan nauramatta pystytkö sinä?
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:185.80
Gallup: Saanko PS3 ennen joulua? Vastaa vieraskirjaani.Kyllä:0/Et saa:0
Käyttäjän avatar
SMario

Viesti eXu 28 Maalis 2008 23:57

number kirjoitti:Miten tonne rekataan?

https://www.cabalonline.com/register/
Käyttäjän avatar
eXu

Viesti Wishnu0 29 Maalis 2008 14:22

Olen 54 lvl mage ja tein veljeni ( Eerou ) kanssa killan, johon ovat kaikki aktiiviset, asiallisesti käyttäytyvät suomalaiset tervettulleita.
Nimi on JoVuodesta1917. Pelaamme Mars 9 - serverillä. Kaikki halukkaat voivat lähettää YV minulle.
Olemme veljeni kanssa aktiivisia pelaajia, mutta hiukan kokemattomia. ( molemmat ollaan pelattu noin 2kk )
Killan tavoitteena ei ole pelin valloitus tai mitään vastaavaa, vaan rento meininki.

t. Wishnu0 & Eerou
Wishnu0

Viesti Sacred 29 Maalis 2008 15:39

Mars-serveriltä löytyisi lvl 34 wizard, mutta kiinnostus on lopahtanut koko classiin, joten tein jupiterille warriorin, joka onkin jo lvl 13. Ei hassumpi class, kun kerran kestävyyttä ja voimaa löytyy.
Käyttäjän avatar
Sacred

Viesti WeaT 30 Maalis 2008 18:56

löysin pelin vähänaikaa sitten ja innostui todella... mutta välillä alkaa tökkimään koska teshtävät ova suarastaan TYLSIÄ. mutta kyllä minä aika paljon pelailen
(36 lvl force blader ) mercury:llä mutta pakko myöntää että tässäkin pelissä vähän harmittaa että kaikki pelaajat eivät ole tasa arvoisia koska pystyy ostamaan etuja oikealla rahalla....=(
WeaT

Viesti Hazzuu 31 Maalis 2008 15:12

Ihan kohta tämäkin peli ladannut. Pelaako joku europessa?
Joskus pelasin mutta idioottina menin poistamaan.
EKA VIESTI |,,/

E: Eiihh... File is corrupt. Ootin patcheja 3 tuntia. Mikä avuksi?
Hazzuu

Viesti ♥Toma♥ 01 Huhti 2008 20:12

Kaikille tiedoksi, jotka eivät vielä tiedä niin Cabalissa on tullut uudet skillit(a.masterille, g.masterille, completerille, ja transcenderille)ja kaikkien vanhojen pelaajien skill rank on noussu yhdellä ylös päin, eli jos rankkisi oli ennen a.master 21 niin nyt se on g.master 21. Myös skill leveleiden saanti määrä on kasvanut, esim jos ennen piti saada 45/45 skill level niin nyt tarvitsee 105/105.
ÄLÄ PAINA! Koska mulkku on liian iso.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
♥Toma♥

Viesti Hazzuu 02 Huhti 2008 09:46

Nyt toimii. Olen tällä hetkellä Lv. 6. Pitää nyt vääntäytyä kyllä kouluun. Mahtava peli.
Hazzuu

Viesti JaikuVaakku 03 Huhti 2008 16:52

CABAL Onlinehan on ihan mahtava! Ainoa vaan että jos sitä vetää 24/7 yksin niin siihen kyllästyy heti. Ja ärsyttää sekin että pitää pelata 20h ja pitää olla 20 lvl tyyppi jos haluu ostaa CABAL Cashia :evil: (koska premiumina saa erään bonuksen, jossa voi huijata ja tienata mukavasti expaa...).
P.S. Latasin CABALIN JWstä ennen kuin ees olin huomannukkaan tätä topiccia.
Tavu, Kilotavu, Megatavu, Gigatavu, Teratavu, Petatavu...
Wewalka Pizza-Kit:Tee helposti oma pizza!(viewtopic57203.html)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JaikuVaakku

Viesti Genbor 03 Huhti 2008 18:04

Enpäs ole pelaillut kuukauteen Cabalia. Uuden päivityksen jälkeen peli lagaa helvetisti... Ei voi mitään. Ihmiset muistakin maista valittelee samaa ongelmaan, vaikka ennen pyöri täydellisesti. :|
Käyttäjän avatar
Genbor

Viesti Assassin 05 Huhti 2008 20:37

Loistava peli. Itse olen wizard marsilla, 54 levelinen. Todella hyvä ilmaiseksi peliksi ja grafiikat on kultaa. Tosin questit on aina sitä samaa hirviöiden hakkaamista.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Assassin

Viesti Fury2k 07 Huhti 2008 17:01

Alotin pelaa eile. Ny o lvl 5 Bladeri, mutta pelaan warrulla. Joka on lvl 2. xD
Käyttäjän avatar
Fury2k

Viesti iBlader 08 Huhti 2008 15:29

Tarvitsen todellakin apua tässä pelissä. Cabal on hyvä peli. Hyvällä tarkoitan parasta (lolz). Jäin kyseiseen peliin koukkuun pahasti :D Tässä on yksi huono puoli... Ja se on updatet.... Eli kaikki uusi mitä tulee. Joka kerta kun update tulee peli jämähtää pariks päiväks kun yritän saada sen toimiin. eli nyt asiaan. Tein sen updaten. Nytten kyn yritän käynnistää cabalii tulee: File is corrupt! C:\Program files\Game-Master.com\CABAL online (Europe)\Data\cabal.enc

Eli tarviin apuu sellaselta joka on kokenut tän ;D
iBlader

Viesti <<TheFinKiller>> 10 Huhti 2008 19:18

En pelaa tätä peliä enää mutta oli 40 millii ja 98 ja 52 lvl tyyppi pelasin enemmän 52 lvl jolla oli skill rank g.master 17
<<TheFinKiller>>

Viesti suomi359 10 Huhti 2008 20:35

joo itsekkin latasin sen mutta kun tulee että pääsen pelaa niin tulee ikkuna jossa sanotaan että olen hakkeri ja latasin tänään
suomi359

Palaa alueelle PC-pelit