Mikä olisi hyvä mopo????

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Mikä olisi hyvä mopo????

Viesti RedFire 11 Touko 2007 14:09

Elikkäs ajattelin tässä ostaa uuden mopon kun vanha on jo niin pieni.Derbi Senda SM X-Racea ajattelin mutta kun lueskelin Motonetin foorumeita niin siellä kerrottiin että Sendrassa on paljon sähkövikoja ainakin 2005 vuoden malleissa joten kertokaa mikä olisi hyvä ostos!Mieluiten Derbi ja hinta olisi 1000-3000 euroa ja uutena ajattelin.

Modet siirtäkää jos tuli väärään paikkaan..
Käyttäjän avatar
RedFire

Viesti Criss 11 Touko 2007 14:13

Pöh osta joku Yamahan crossi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti Vepee 11 Touko 2007 14:20

Kawasaki - Ninja
Käyttäjän avatar
Vepee

Viesti Achteion 11 Touko 2007 14:25

Veepee kirjoitti:Kawasaki - Ninja

Näin. :)
Aivotoiminnan amputaatio
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti öömies 11 Touko 2007 15:07

Osta samantien Yamaha DT... Paljon hienompi ja parempi kuin Derbit. Eikä nykyään uutta kannata ostaa kun koneet kestää yli 30tkm ajamista... Joten ostappa nettimotosta käytetty Yamaha DT :D
Käyttäjän avatar
öömies

Viesti StandingInLine_ 11 Touko 2007 15:34

öömies kirjoitti:Osta samantien Yamaha DT... Paljon hienompi ja parempi kuin Derbit. Eikä nykyään uutta kannata ostaa kun koneet kestää yli 30tkm ajamista... Joten ostappa nettimotosta käytetty Yamaha DT :D

Phyh, ompa tosiaan hienompia, rumempia vain. Ehkä jos otat koropalat ja muuta tuninkia ~1000 eurolla, sitten saattaa näyttää jo paremmalta.

Derbissä sähkövikoja? Niitä on kaikissa muissakin enskoissa, etenkin riejuissa, koska niissä ei ole edes akkua.

Itselläni on tuollainen x-race vm. -04, kulkee bout 60-65 pelkällä 14 piikkisella eturissalla ja isommalla suuttimella (75).
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti Katepillar 11 Touko 2007 15:58

Pappa Tunturi
Revolution is coming...
Katepillar

Viesti Halpahitleri 11 Touko 2007 16:43

Honda Monkey.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti Cloaca 11 Touko 2007 16:44

Osta polkupyörä. Mopot saastuttaa.
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti Bastard? 11 Touko 2007 16:48

öömies kirjoitti:Osta samantien Yamaha DT...

Samaa mieltä oon ajellut tollasella ja hyvältä vaikuttaa ostasin itekki mutta raha pistää vastaan.
ja viritys mahdollisuudet on hyvät ostaa vaan viripuolan niin kiertää enemmän ja kulkee. Joten suosittelen jammua.
Käyttäjän avatar
Bastard?

Viesti pete92 11 Touko 2007 17:12

osta Yamaha DT, tai no MBK X-limit muuten sama mut x-limitil on mun mielest hienompii katteiden värei. elä mitään derpii osta :D
waretusta ei tueta!
pete92

Viesti StandingInLine_ 11 Touko 2007 17:17

pete92 kirjoitti:osta Yamaha DT, tai no MBK X-limit muuten sama mut x-limitil on mun mielest hienompii katteiden värei. elä mitään derpii osta :D

Miksiköhän ei terpiä?

Bastard? kirjoitti:

Samaa mieltä oon ajellut tollasella ja hyvältä vaikuttaa ostasin itekki mutta raha pistää vastaan.
ja viritys mahdollisuudet on hyvät ostaa vaan viripuolan niin kiertää enemmän ja kulkee. Joten suosittelen jammua.

Mm, no eipä ole vaikeaa derbistäkään ottaa hukkista pois ja vaihtaa rattaita. Äänet eivät silloin muutu paljoa mitään, mutta kun tuon rajoittamattoman CDI:n laitat, niin poliisit kyllä heti kuulevat äänistä. Ja ilman kurien poistoa ei kyllä kulje paljoa yhtään kovempaa, vaikka olis miten über puola.
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti Bastard? 11 Touko 2007 17:22

aQ^ kirjoitti:
pete92 kirjoitti:osta Yamaha DT, tai no MBK X-limit muuten sama mut x-limitil on mun mielest hienompii katteiden värei. elä mitään derpii osta :D

Miksiköhän ei terpiä?

Bastard? kirjoitti:

Mm, no eipä ole vaikeaa derbistäkään ottaa hukkista pois ja vaihtaa rattaita. Äänet eivät silloin muutu paljoa mitään, mutta kun tuon rajoittamattoman CDI:n laitat, niin poliisit kyllä heti kuulevat äänistä. Ja ilman kurien poistoa ei kyllä kulje paljoa yhtään kovempaa, vaikka olis miten über puola.

kyllä oon ainaki 90 ajanu jammulla missä on viripuola :wink:
Käyttäjän avatar
Bastard?

Viesti öömies 11 Touko 2007 18:01

aQ^ kirjoitti:
öömies kirjoitti:Osta samantien Yamaha DT... Paljon hienompi ja parempi kuin Derbit. Eikä nykyään uutta kannata ostaa kun koneet kestää yli 30tkm ajamista... Joten ostappa nettimotosta käytetty Yamaha DT :D

Phyh, ompa tosiaan hienompia, rumempia vain. Ehkä jos otat koropalat ja muuta tuninkia ~1000 eurolla, sitten saattaa näyttää jo paremmalta.

Derbissä sähkövikoja? Niitä on kaikissa muissakin enskoissa, etenkin riejuissa, koska niissä ei ole edes akkua.

Itselläni on tuollainen x-race vm. -04, kulkee bout 60-65 pelkällä 14 piikkisella eturissalla ja isommalla suuttimella (75).

No DRD:t on melkeen yhtä hienoja kun jammu. Barbeissa on huonot sähköt, varsinkin uusissa.
Ja tuo X-Race vm. 2004 on kuristettu vaan sillä hukkaputkella ja suutimella että sitä on helppo virittää...

Ja nyt kaikille tietämättömille tiedoksi: MBK X-Limit/Yamaha DT/Malaguti XTM on yksi ja sama asia! Sama pätee MBK:n ja Yamahan skoottereissa.
Käyttäjän avatar
öömies

Viesti Typo 11 Touko 2007 21:56

Suzuki R. Kääntäis päitä ainakin jos ei muuhun kykene :P
[piilotettu kuva]
Recent Tracks:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Typo

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet