Angsti!

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti TheFolio 05 Touko 2007 18:59

Veepee kirjoitti:Tunnen erään kaverin joka viiltelee itseään, koulu ja elämä menee huonosti. Ei halua puhua siitä. Ei mitään huomion hakemista.
sitä kutsutaan hiljaiseksi huomion hakemiseksi
Käyttäjän avatar
TheFolio

Viesti Sub-Zero 05 Touko 2007 21:55

Niin ne jotka tajuavat viiltelyn oikean syyn ne ei lesota sillä he yrittävät piilotella sitä että he viiltelee esim: pitämällä koko ajan pitkä hihasta paitaa, ei halua että kukaan tulee lähelle. Ei kaikki lesota viiltelyllä ja miten muka Angstaaminen on muka pelkää viiltelyä? Agstaamiseen liityy paaaaaljon muutakin asiaoita....
Tits or GTFO!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Sub-Zero

Viesti Sieldaren 05 Touko 2007 23:36

Hikipedia kirjoitti:Angsti
Hikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Angsti on yleinen teinisairaus. Siihen liittyy usein vihaa vanhempia, sisaruksia tai opettajia kohtaa.
[muokkaa] Angstaaminen

Oikeaoppinen angstaaminen tapahtuu pimeähkössä tilassa jossa on nurkka. Täällä angstaaja näyttää mahdollisimman surkealta.

Kun angstataan huolella, on ulkonäöllä erityisen väliä. Mahd. paljon mustaa vaatetusta ja paljon kajaalia tekevät angstista suloisen ankeaa. Angstatessa kannattaa olla myös mahdollisimman puhumaton.

Angstin edetessä ruvetaan viiltelemään. Tämän pitää olla huolella ja tarkkaavaisuudella tehty ja ammattimainen viiltely on kaunista katseltavaa.

* 1. Puhdas veitsi (ja väität kavereillesi, joita tosiangstaajalla ei ole, että teit sen ruostuneella kertakäyttö partakoneen terällä)
* 2. Sijoitus. Tosi angsti viiltää aina kyynärpäästä noin 10 cm kämmentä kohti. Näin verta ei tule, mutta kun viiltoja tahallaan näyttää, näyttää se siltä että elämä todellakin ei suju.
* 3. Paikka on melko tärkeä kokonaisuuden kannalta. Lukittava huone ja ontto ovi, jonka läpi tekoitkusi kuuluu, on täydellinen.

MUISTA olla peittelevinäsi viiltoja, mutta vilauta niitä aina silloin tällöin.
[muokkaa] Angstin alalajit

* TeiniX angst: Näyteltyä ja liioteltua angstia joka esiintyy ylesimmin 11-13 vuotiailla tytöillä, esim: "Voi vittu, siis mutsi käräytti ryyppäämisestä, vittu kun oon niin ANGST" Chateissä tälläisille kannattaakin sanoa joko "Hanki elämä" tai "Banaanilla ranteet auki".
* Piilo-angsti: Halutaan hellyyttä ja huomiota. Tälläinen ihminen kertoo kavereilleen kuinka surkeasti kotona (muka) menee, ja näyttelee kaikille viiltoja ranteessaan.
* Ns. oikea angsti: Raivoaa silloin kuin oikeasti vituttaa. Huutelee perään: "Älkää vittu ärsyttäkö, saatana muutenkin angstittaa!"

Aamen.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti ..... 05 Touko 2007 23:51

Oon angsteri ja viiltelen itteeni
.....

Viesti Vepee 06 Touko 2007 12:04

Tuskin.
Käyttäjän avatar
Vepee

Viesti matrix-90 06 Touko 2007 12:27

viiltelen itteäni koska minua vituttaa ei sen kummempaa
[piilotettu kuva]
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature.
matrix-90

Viesti olasd 06 Touko 2007 17:01

Viiltelen koko ajan koska hävisin lvl 1 roguelle WoWissa. Elämäni menee paskasti, olen WoWissa vain lvl 2.

:) Noita ihmisiä tunnen..
tseitsei kirjoitti:QQ moar

Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
olasd

Viesti Faxe 07 Touko 2007 15:05

no voi jessus on taas tosi tylsä aihe.
Hehei Franklin.
Käyttäjän avatar
Faxe

Re: Angsti!

Viesti Zacha 07 Touko 2007 15:42

speedy9311 kirjoitti:Mitä mieltä olette, teinien viiltelystä?
Itse sanon, että ihmiset haluavat vain esittää kovista ja huomionkipeää kun he viiltelevät ranteensa auki.

Tuollaisen asenteen omaavat ovat todella vastuuttomia. Ihminen vahingoittaa itseään osoittaakseen olevansa kova? Idiootti.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Markus# 08 Touko 2007 14:36

tää on kyllä ärsyttävää mutta meidän koululla yks about 18 v ensimmäisen vuoden oppilas "huomion kipeä" ja "ikuinen teini" sujautti kirveellä jalkaansa kenties tahallaan silmin näkijöiden perusteella... mitä seuraavaksi?
Markus#

Viesti Acce 08 Touko 2007 15:45

Jaa'a.. Onhan sitä itseäänkin yksi ja toinenkin asia aikoinaan harmittanut, mutta koskaan en ole tuntenut mitään tarvettä johonkin terävään tarttua ja itseäni satuttaa..

Sattumoisin arvostan ihmiskehoa huomattavasti, mistä syystä en koske alkoholiin(en ainakaan humalaan juo koskaan) tupakkaan yms. Mielestäni on typerä virhe ihmiseltä tuhota jotakin, mitä omistaa vain yhden ja toista ei ole mahdollista mistään saada. Tosin, ei ne viiltelyt kyllä mitään vakavia vammoja yleensä aiheuta, kun niillä ei siihen juuri koskaan edes pyritä. Mutta silti..

Olen kaikista lievistä masennuksista (te kai kutsuisitte niitä "angstiksi", joka on muuten hyvin typerä sana, jos joku osaa niin viitsiikö valaista mistä se on repäisty?) ihan vain ajattelemalla asioita. Uskon, että ajattelemalla myös kehittää itseään, saa enemmän kokemusta jne. kuin sillä, että "nyt harmittaa, meen ryyppää/viiltää/mitä sakki nyt tekeeki tyhmyyksissään".

Jokainen tietysti kasvakoon ja tehkoon omat virheensä miten tahtoo..
"mikään ei ole tässä maailmassa kypsää paitsi broilerit uunissa."
-C.J. Holmlund
Acce

Viesti Zacha 08 Touko 2007 15:52

Viiltelystä tuli hauska juttu mieleen: Isäni kertoi, että tyttöystävän jätettyä, oli eräs mieshenkilö viillellyt itseään pullon palasilla. Äijä (isä) oli saapunut paikalle apuun ja lattialla oli ollut nyyhkivä mies pienten lasisirpaleiden kanssa hyräämässä melko toivottoman näköisenä ranteitaan. Ilmeisesti viiltelystä ei tullut mitään.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Valhalla 09 Touko 2007 16:03

angst johtuu kyllä enemmän pahasta masennuksesta kuin huomion kerjäämisestä
Käyttäjän avatar
Valhalla

Viesti DreamReaver 09 Touko 2007 16:05

Balance^ kirjoitti:angst johtuu kyllä enemmän pahasta masennuksesta kuin huomion kerjäämisestä
voihan se olla kumpaakin.
Käyttäjän avatar
DreamReaver

Viesti Fonzie 09 Touko 2007 16:06

niqza kirjoitti:Oon angsteri ja viiltelen itteeni

Ihme ettet gangsteri.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Palaa alueelle Yleinen keskustelu