Mitä mieltä olet jonnesta?

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Mitä mieltä olet jonnesta?

Viesti Kreator 15 Heinä 2008 23:35

Mjaa....
Jos rehellisiä ollaan, jonne on aika hanurista, mutta toisaalta viihdyn täällä.
Muutamia (kymmeniä) spammereita löytyy, sehän ottaa joskus pattiin kun on kaiken näköisiä paska topicceja heidän jäljiltään... Jaa, siitä sis asiasta kolmanteen: miksi helvetissä niitä topicceja täytyy tehä joka helvetin asialle? Eiks se riitä, jos joku on tehnyt topicin missä voi kysyä? Tässä on nyt yleisen puolellekkin ilmestynyt jotain täysin turhaa paskaa jota en edes vaivaudu katsomaan.
Sitten on näitä ku vähän joka puolella alkaa joillekkin tulemaan jonkin näköistä riitaa välillä... Tarviiko alkaa huutamaan "haist vittu" jos joku kertoo oman mielipiteensä asiasta. Eihän näitä niin hirveästi ole, mutta lakaa käydä pannuun välillä.
Ja mitäs vielä löytyy... hmm... Niin, ja sitten jonne alkaa täyttymään joillain vuosikerta -97 porukoista joiden kanssa ei voi keskustella (Onhan niitä poikkeuksia, mutta kunnon keskustelua on niin saakelin vaikeata löytää). Juup, juup. Kyllähän täällä vielä varmaan kesän loppuun sinnittelen, kattelen jos mitään tapahtuu....
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti Hurric@ne 17 Heinä 2008 21:46

Sivut on hienot, mutta foorumi huononee jatkuvasti ja kokoajan tänne rekisteröityy lisää peeloja/spämmereitä/idiootteja jotka yrittävät kasvattaa viestimääräänsä tekemällä aiheita "mitä juot? mitä teet koneella? mitä teet kun olet valveilla?" yms. En minäkään täällä enää kauan jaksa olla jos ei taso parane.
I am your master
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Dnuorda 18 Heinä 2008 10:45

Eikös tämä pitäisi kieltää: viewtopic46521.html tuon lopussa zerozuitzamus laittaa linkin oikeaan aiheeseen? Eikö vain olisi helpointa klikata !-nappulaa ja olla vastaamatta mitään: ''Väärä alue! Lukkoon!'', viestimääräähän siinä hyvällä onnella voi saada kasvatettua.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti Grim 18 Heinä 2008 16:03

Mitä te valitatte tasosta, itse te tämän foorumintason ja -hengen tänne luotte. :E

Aiheeseen, itse en edes muita aluieta jaksa lukea kuin urheilu & pc-pelit, muu täällä ei oikeastaan kiinnosta. Moderaattorit osaa hommansa hyvin. (nuolen<3) Ja niille, jotka väittävät, että moderaattorit ovat paskoja ja jakelevat bännejä ja varoituksia pelkästään, opetelkaa ne säännöt. Ei niitä bännejä / varoituksia tule, jos käyttäydytte. :F
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti R.Z 19 Heinä 2008 20:47

Jonneweb on ihan ok paikka.
[piilotettu kuva]
Fcss
R.Z

Viesti teg0r 23 Heinä 2008 05:25

Hyvä paikka ajoittain, kun vaan ei eksy pissakakka-topicin pariin. Mutta tällä hetkellä alas ollaan menossa ja lujaa.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti Ozero 09 Elo 2008 19:17

Spämmipesä.
Coca-Cola is not a drink, it's a way of life!

Ja ei, en kannata ydinsotaa tai ydinaseita.
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti Blackened 14 Elo 2008 11:19

Ihan mukava mesta, varsinkin kun tälläisiä uusia kuten minä ei heti flameta maan rakoon. :)
Blackened

Viesti Fonzie 14 Elo 2008 16:31

Blackened kirjoitti:Ihan mukava mesta, varsinkin kun tälläisiä uusia kuten minä ei heti flameta maan rakoon. :)

no oot kyllä onnekas ku ei oo flametettu :O
Hentainimihirviö (おかび) pois Jonnewebin foorumeilta!

no voi vittu kun en oo enää 1337 ku kaikki newfagit hommaa kans E8400:n ":DDDDDDDDDDDDDD" ja kellottaa ja vetää sitten niin vitun egokikkelimarkit
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti WKCD 14 Elo 2008 18:52

No aika nuorta porukkaa foorumi täynnä, joten keskustelu ei ole sitä, mitä foorumille tultaessa voisi luulla. Osa kuitenkin keskustelee melko asiallisesti ja niin pois päin. Itse sivusto on melko hyvä, kun on pelejä ladattavissa ja muuta. Pikkuveljellä on ainakin koodisivu aika ahkerassa käytössä :P Itse ajattelin vasta nyt aloittaa aktiivisesti käymään täällä, kun taas tuli vähän foorumi-innostusta.

Alexi kuittaa.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
WKCD

Viesti Hampoturen 15 Elo 2008 12:43

No en tuota Jonnea henkilökohtaisesti tunne, niin vaikea sanoa. Foorumeilla taas on vähän känkkäränkkä kaikilla ja paskoja topiceja, mutta muuten suht rento meininki.
I have made a land of resin
in my hand lies the key
you must take it
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Anthrax 15 Elo 2008 15:55

Hampoturen kirjoitti:känkkäränkkä kaikilla ja paskoja topiceja

Sitä se teini-angsti teettää : )
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Anthrax

Viesti Hampoturen 16 Elo 2008 15:06

Anthrax kirjoitti:
Hampoturen kirjoitti:känkkäränkkä kaikilla ja paskoja topiceja

Sitä se teini-angsti teettää : )

Ilmeisesti : /
I have made a land of resin
in my hand lies the key
you must take it
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Vertico 17 Elo 2008 20:37

Olen sitä mieltä, että tää on tällainen Jonnepaikka :o
Liittynyt: 21 Helmi 2005 20:06 Kato, 3 Vuotta täynnä! (Ja yli 670 viestiä kadonnut taivaan tuuliin >.<)
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Aniki 17 Elo 2008 21:11

Eipä ole tullut käytettyä muuta kuin foorumia ikuisuuksiin... Viimeksi taisin jotain säheltää foorumien ulkopuolella yli vuosi sitten :/ Foorumit ovat toki hyvät, ja niissä viihtyy. Keskustelua syntyy, vaikkei se aina olekaan niin syvällistä... mutta pitääkö sen aina ollakaan? Joskus on ihan mukava rentoutua ja puhua ihan vaan paskaa muiden ihmisten kanssa eikä aina keskustella hyvinvointimallistamme ja sen ilmiöiden liiallisesta nonfiguratiivisuudesta.

Eli Jonnen foorumi on helvetin hyvä paikka juuri siihen paskanjauhamiseen. Jos en pitäisi tästä paikasta, niin en kai minä täällä olisi kolmea vuotta pomppinut? Jos vain osaa ignorata spämmerit ja muut mulkut, täällä viihtyy aivan hyvin :)

Hampoturen kirjoitti:Sopii yrittää.

Ja hyvin olen siinä onnistunutkin.
Viimeksi muokannut Aniki päivämäärä 17 Elo 2008 21:14, muokattu yhteensä 1 kerran
"So here I am
Doing everything I can
Holding on to what I am
Pretending I'm a superman
"
Goldfinger - Superman

PASO kills kids dead!
Käyttäjän avatar
Aniki

Palaa alueelle Jonneweb.net