Mitä mieltä olet jonnesta?

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Mitä mieltä olet jonnesta?

Viesti Kingiss 10 Heinä 2008 13:13

Ihan hyvä , mutta laatu on muuttunut huomattavasti toiseen suuntaan.
Turhia topikkeja, ja spammereita.
[piilotettu kuva]

Suomen Top10 kaupunki
Käyttäjän avatar
Kingiss

Viesti J0nez 10 Heinä 2008 21:32

Pari hyvää käyttäjää, mutta foorumin ja keskustelun laatu on mennyt suuntaan: "Kuka on nähnyt hävittäjän?", "Täytyy tapella", "Onko vanhempasi eronneet". Tälläistähän tämä on jokseenkin aina ollut, mutta tänä vuonna turhien topicien määrä on mielestäni nousussa.

Mahlis kirjoitti:
Niin. Moderaattorit vaikuttavat työhönsä kyllästyneiltä kehäraakeilta, joiden ainoa hupi on porttikieltojen jakaminen ja käyttjille kettuilu. Eli aika lähellä suomalaista bussikuskia, jonka päivän kohokohta on jättää pysäkille bussin perään juokseva pikkunaskali.

MJ

Näinhän se yhä tuntuu olevan.

Iso osa hyvistä käyttäjistä jättänyt tämän foorumin, ymmärrän täysin.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti JonuZi 11 Heinä 2008 16:26

Foorumeilla ihan asiallista tekstiä monilta tulee, mutta irc channel onkin sitten eri asia.
Parina päivänä nyt käynyt jwebin irc channelilla ja aina kun joinaan, samantien alkaa vittuilua tulla (esim. runescapen peluusta) mm. Yhdkseltä, Eternityltä, Laatikkokauhalta, Blazedilta tjsp, VaikkaJotain ja Myntseltä.
Sitten kun vähän jotain sanoin takasin niin heti tulee tunnin bannit, GG.
JonuZi

Viesti Jupi 11 Heinä 2008 16:51

JonuZi kirjoitti:Foorumeilla ihan asiallista tekstiä monilta tulee, mutta irc channel onkin sitten eri asia.
Parina päivänä nyt käynyt jwebin irc channelilla ja aina kun joinaan, samantien alkaa vittuilua tulla (esim. runescapen peluusta) mm. Yhdkseltä, Eternityltä, Laatikkokauhalta, Blazedilta tjsp, VaikkaJotain ja Myntseltä.

No kyllä sinä bannit ansaitsit, et jäänyt nimittelyssä paljoa pekkaa pahemmaksi. äläkä välitä Laatikkokauhasta, son outo ;)
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti JonuZi 11 Heinä 2008 17:40

Jupi kirjoitti:
JonuZi kirjoitti:Foorumeilla ihan asiallista tekstiä monilta tulee, mutta irc channel onkin sitten eri asia.

No kyllä sinä bannit ansaitsit, et jäänyt nimittelyssä paljoa pekkaa pahemmaksi. äläkä välitä Laatikkokauhasta, son outo ;)

Ansaitsinko sitten uudet 6h bannit sanomalla: "Antero Kaarnavako, DNA asiakaspalvelu" :E?
Ja bannaajana yllättäen: Laatikkokauha.
JonuZi

Viesti Jupi 11 Heinä 2008 17:44

Jännä kun muistit vain viimeisen viestisi, et sitä edeltäneitä tapahtumia. Kärsi
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti praKKA 11 Heinä 2008 19:39

Jepjep. Ja porukka ihmettelee etten käy nykyisin enää jwebin irc-kannulla. Itselläni totaalisesti paloi hermot, lähellä olin hermoromahdustakin jopa :) (No ei nyt oikeasti, kunhan vitsailen). Mutta siis ihan oikeasti, Jwebin irc-kannu on nykyisin kyllä ihan perseestä. Joko siellä pätee Yhdis, Sleieri tai Myntse. Ketään heistä ei saa aiheestakaan bannia tai saat itse bannia. Tämän takia itse leftasin koko kannulta kun ei siellä vain voi olla kun nuo valopäät siellä päästelee viisauksiaan ja ovat muka kuninkaita. En väitä ettenkö itsekin hieman outo ollut aika ajoin, mutta ainakin itse älysin poistua kannulta jossa ei voi olla :)
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti JonuZi 11 Heinä 2008 20:58

praKKA kirjoitti:Jepjep. Ja porukka ihmettelee etten käy nykyisin enää jwebin irc-kannulla. Itselläni totaalisesti paloi hermot, lähellä olin hermoromahdustakin jopa :) (No ei nyt oikeasti, kunhan vitsailen). Mutta siis ihan oikeasti, Jwebin irc-kannu on nykyisin kyllä ihan perseestä. Joko siellä pätee Yhdis, Sleieri tai Myntse. Ketään heistä ei saa aiheestakaan bannia tai saat itse bannia. Tämän takia itse leftasin koko kannulta kun ei siellä vain voi olla kun nuo valopäät siellä päästelee viisauksiaan ja ovat muka kuninkaita. En väitä ettenkö itsekin hieman outo ollut aika ajoin, mutta ainakin itse älysin poistua kannulta jossa ei voi olla :)

Vähän sama juttu mulla. Itseäni lähinnä ärsyttää se, että Eternity96 sun muut jannut siellä vaan on heti vittuilemassa kun channulle joinaa. Sitten lähen leikkiin mukaan ja vittuilen takas -> ban ja nää muut kaverit ei saa mitään.
Viimeksi muokannut JonuZi päivämäärä 11 Heinä 2008 21:12, muokattu yhteensä 1 kerran
JonuZi

Viesti Altair 11 Heinä 2008 21:08

Minäminäminä. Sopivasti unohdit mainita että kun bannasin sinut, bannasin myös Bladizen ja VaikkaJotain:in. En myöskään pelkää bannata Yhdistä tai ketään muutakaan jos alkaa aivan ylimaallisesti ottamaan pannuun.
[piilotettu kuva]
// 250GB WD HDD // 4GB DDR2 // Geforce 9500M GS 512MB (1791MB TurboCache) // Intel Core 2 Duo T5750 @ 2Ghz //
They said hold your head up high, raise your fist up in the air! Play metal, louder than hell!
They can't stop us, let em try, for heavy metal we would die!
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti Yhdis 11 Heinä 2008 21:11

Enpä nyt muuten jaksa kommentoida viestejäsi (JonuZi) täyttä paskaa kuitenkin ovat.

-En ole -96.

[ 21:14:49 ] (+Yhdis) Ja kannattaa muistaa, että olin koko hommassa varmaan vähiten mukana
[ 21:14:58 ] (+Eternity) joo
[ 21:14:59 ] (+Eternity) :)
[ 21:15:26 ] (@Altair-) Yhdis kyllä mä sen tiiän, kerro se tuolle
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Yhdis

Viesti JonuZi 11 Heinä 2008 21:12

Altair kirjoitti:Minäminäminä. Sopivasti unohdit mainita että kun bannasin sinut, bannasin myös Bladizen ja VaikkaJotain:in. En myöskään pelkää bannata Yhdistä tai ketään muutakaan jos alkaa aivan ylimaallisesti ottamaan pannuun.

En puhunutkaan noista banneista. Vaan Laatikkokauhan antamista.
JonuZi

Viesti Jupi 11 Heinä 2008 21:28

Kohdistat itkuraivarisi moderaattoreihin, mene siis modepalautteeseen itkemään.

Kyllä, bannasin sinut, ja syystä. Sitäpaitsi täällä ei itketä kannun banneista, se on sovittu
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Dnuorda 11 Heinä 2008 21:46

Yritin saada mahdollisimman hyvän aiheen tämän kysymyksen esittämiseksi ja tämä tuntui minusta parhaalta mahdolliselta.

Onko minulla minkäänlaisia mahdollisuuksia ( tai ylipäätäänsä meillä kaikilla vanhoilla spämmereillä, tai kuka mitenkin ottaa ''vanhoilla'' ) päästä sumppikuppilaan, saati moderaattoreiksi? Luulisin, että kyllä jos kirjoitus olisi asiallista esim. 2 vuotta, mutta vähempikin voisi riittää.

Miten on, pidättekö te mahdollisena tällaisten henkilöiden, kuten minun pääsyä moderaattoriksi joskus? En siis tarkoita tätä ''Pääseeks modeks'' - juttua, vaan sitä, että olemmeko me tosiaan pilanneet mahdollisuutemme, vai onko mahdollista yrittää?

En kaipaa vastauksia Fonzieilta tai muilta, jos he ovat whinetysmielessä tulossa vastaamaan. Kaipaan kunnon vastausta, en mitään nöyryytystä, tai muuta haukkumista.
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti Jupi 11 Heinä 2008 21:54

Sumppikuhvilaan nyt pääsee, jos vain osaa olla asiallinen eikä flameta ja haasta riitaa jokaisen vastaantulijan kanssa. Moderaattoriksi en edes osaa näin äkkikäteen kertoa mitään kriteerejä, katsotaan sitten kuin tilanne on kypsä. Tosin olen jo luonut kuvan itselleni vain muutamasta hyvästä kandidaatista, ja niihin sinä et kuulu
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti jalmarijorma 15 Heinä 2008 13:13

Täyttä paskaa nykyään. 50% on vittuilevia ärsyyntyneitä moderaattoreita ja se toinen 50% on lapsellisia ipanoita.. hr vanh scouttis (minä siis)
jalmarijorma

Palaa alueelle Jonneweb.net