Ihan hyvä , mutta laatu on muuttunut huomattavasti toiseen suuntaan.
Turhia topikkeja, ja spammereita.
Mahlis kirjoitti:
Niin. Moderaattorit vaikuttavat työhönsä kyllästyneiltä kehäraakeilta, joiden ainoa hupi on porttikieltojen jakaminen ja käyttjille kettuilu. Eli aika lähellä suomalaista bussikuskia, jonka päivän kohokohta on jättää pysäkille bussin perään juokseva pikkunaskali.
MJ
JonuZi kirjoitti:Foorumeilla ihan asiallista tekstiä monilta tulee, mutta irc channel onkin sitten eri asia.
Parina päivänä nyt käynyt jwebin irc channelilla ja aina kun joinaan, samantien alkaa vittuilua tulla (esim. runescapen peluusta) mm. Yhdkseltä, Eternityltä, Laatikkokauhalta, Blazedilta tjsp, VaikkaJotain ja Myntseltä.
Sitten kun vähän jotain sanoin takasin niin heti tulee tunnin bannit, GG.
Jupi kirjoitti:JonuZi kirjoitti:Foorumeilla ihan asiallista tekstiä monilta tulee, mutta irc channel onkin sitten eri asia.
Parina päivänä nyt käynyt jwebin irc channelilla ja aina kun joinaan, samantien alkaa vittuilua tulla (esim. runescapen peluusta) mm. Yhdkseltä, Eternityltä, Laatikkokauhalta, Blazedilta tjsp, VaikkaJotain ja Myntseltä.
Sitten kun vähän jotain sanoin takasin niin heti tulee tunnin bannit, GG.
No kyllä sinä bannit ansaitsit, et jäänyt nimittelyssä paljoa pekkaa pahemmaksi. äläkä välitä Laatikkokauhasta, son outo
praKKA kirjoitti:Jepjep. Ja porukka ihmettelee etten käy nykyisin enää jwebin irc-kannulla. Itselläni totaalisesti paloi hermot, lähellä olin hermoromahdustakin jopa(No ei nyt oikeasti, kunhan vitsailen). Mutta siis ihan oikeasti, Jwebin irc-kannu on nykyisin kyllä ihan perseestä. Joko siellä pätee Yhdis, Sleieri tai Myntse. Ketään heistä ei saa aiheestakaan bannia tai saat itse bannia. Tämän takia itse leftasin koko kannulta kun ei siellä vain voi olla kun nuo valopäät siellä päästelee viisauksiaan ja ovat muka kuninkaita. En väitä ettenkö itsekin hieman outo ollut aika ajoin, mutta ainakin itse älysin poistua kannulta jossa ei voi olla
Altair kirjoitti:Minäminäminä. Sopivasti unohdit mainita että kun bannasin sinut, bannasin myös Bladizen ja VaikkaJotain:in. En myöskään pelkää bannata Yhdistä tai ketään muutakaan jos alkaa aivan ylimaallisesti ottamaan pannuun.