Yleinen World of Warcraft - keskustelu!

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen World of Warcraft - keskustelu!

Viesti Ristovaan 11 Loka 2009 17:16

Anakaa! kirjoitti:
Ristovaan kirjoitti:Joo elikkä kun koitan ostaa peliaikaa säästöpankin visa electronilla niin tulee tämmönen virhe: "Your billing information were not validated. Your bank might be requiring you to provide your CVV code for the payment process. (This code appears on the back of your credit card). Please do not try this process more than three times. If the problem persists, please contact our Account and Billing team". Noh tarkistan sitten tiedot muutaman kerran ja painan uudestaan jatka ja sama virhe tulee. Rupee ärsyttää ku laittaa oikeat tiedot ja silti puskee erroria... Olen netistä lukenut että muilla on ollu samaa ongelmaa nimenomaan tällä säästöpankin visalla ja että muka säästöpankin visalla ei pystyisi tilaamaan netistä, voisko joku vahvistaa. Pistin blizzardille mailia tossa torstaina ja vastausta vielä odottelen. Olen nyt harkinnut jo tilin avaamista osuuspankkiin niin onko kenelläkään tietoa että kauan siinä menee kun avaan tilin + hommaan sieltä visan?

Mulla on sama homma. Visassani on oikeudet nostaa automaateilta rahaa, ja maksaa kaupoissa mutta en voi ostaa netin kautta mitään. Sitten kun täytän 15 saan jonkun nettipannkihommelin jossa voin maksaa laskuja yms ja samalla tulee kai se netissä maksu-ominaisuus.

Vanhempien kortilla vaan sitä aikaa ;)

Mulla kyllä on nettipankkiin jo tunnukset mutta eipä sieltä mitään apua saa.
Ristovaan

Viesti Peto 11 Loka 2009 21:03

Kannattaa kysästä vanhemmilta, miten on laita. Mullakin on Visa Elektron ja ei mitään ongelmia. Ei vain ole osuuspankilla omia nettitunnuksia kun en ole 18v. Muuten voin ostaa normaalisti rajaan asti netistä kaikkea. WoWiin peliaikaa ja muuta kivaa. :)

Muutamalla henkilöllä oli estot ettei netistä voi ostaa mitään, tämä korjaantuu kun puhuu vanhemmille ja ne soittaa pankille tai käydä siellä täyttämässä lappuja. En sitten tiedä pitääkö olla 15v että saa, ken tietää kun sain vasta 15v ikäsenä visan :D

Voisi tässä joskus ostaa ehkä peliaikaa, tekisi mieli vähän pelata. En oo varma raaskiiko ihan kuukautta ostaa. Sitten kait vois ostaa kun tulee lumet maahan ja ei voi kemmulla ajella.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti ^^Crysis^^ 12 Loka 2009 13:16

^^Crysis^^ kirjoitti:Siis pystyykö enään nykyään maksamaan wow-europen kuukausmaksua paypalilla?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti Gramexerr 15 Loka 2009 01:07

Ei ainakaan näytä olevan maksu-vaihtoehdoissa
Gramexerr

Viesti Trikker 15 Loka 2009 19:01

Ei enään mitään.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiitos Andrinoidille hienosta sigistä.
Käyttäjän avatar
Trikker

Viesti CDS 17 Loka 2009 19:06

^^Crysis^^ kirjoitti:
^^Crysis^^ kirjoitti:Siis pystyykö enään nykyään maksamaan wow-europen kuukausmaksua paypalilla?

Ei pysty mutta game cardil pystyy
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti -Juustonaksu- 19 Loka 2009 16:23

Pelaako kukaan täällä Arathorilla? Jos joku pelaa, niin vois lisätä mun Mainin : Juustonaksu , 80lvl Undead rogue :p DPS raideissa yleensä n. 2.8k ( vaan :S )
JA jos joku on vasta alottelemassa wowia, niin jos kiinnostusta riittää, niin on tervetullu pelaamaan samalle servulle missä mä pelaan :D ei oo meinaan hirveesti pelikavereita täällä, pelkästään englanninkielisiä nörttejä.. ja ainoa suomalainen wowikaverini servulla juuri alotti pienen paussin wowista, joten joudun pelamaan yksin.. ;S KIITOOOOS!
Joskus elämä on kuin paratiisi, joskus kuin helvetti. Sille vaan ei voi mitään.
CS SOURCE FOREVER! <333
Käyttäjän avatar
-Juustonaksu-

Viesti Peto 21 Loka 2009 22:13

Olisin ostanut peliaikaa piakkoin, migrannut toiselle servulle ja asentanut wowin. Mutta kun en voi logata sisään tai resetoida passua. Valittaa ettei käyttäjää ole olemassa ja salasana on väärin. Mitä vittua nyt oikein on tapahtunut? Viimeksi kesällä pelasin hyvin ja nyt ongelmia.

Viestiä lähti jo supporttiin mutta kellään tämmöstä kokemusta?

E: Nyt sitten rupesi pelaamaan. Kiitos BLIZZARD-ENTERTAIMENT:lle! :) Jotain häikkää oli mutta korjasivat sen todella pian.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti SCR 25 Loka 2009 20:18

Pitäisiköhän tämä viimeinkin ostaa?
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti maxmuninja 25 Loka 2009 20:20

Älä osta se on surkee peli! :roll:
maxmuninja

Viesti Plokoon 25 Loka 2009 22:28

Ia paska peli lol :evil: :twisted: :roll:

No ei nyt on kokeiltu 2v2 comboa Ret paladin + Enha shamaani.
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Migge 27 Loka 2009 19:19

En tiedä mutta saattaa kuullostaa tyhmältä , mutta kuluuko peli aika kuukauden verran vaikka et pelaisi kuukauteen? :shock: Ja onko totta (olen kuullut) että jotkut private servut on ilmaisia?

En oikein tiedä pelistä mitään ja ois kiva tietää...
Käyttäjän avatar
Migge

Viesti Anakaa! 27 Loka 2009 19:50

Migge kirjoitti:En tiedä mutta saattaa kuullostaa tyhmältä , mutta kuluuko peli aika kuukauden verran vaikka et pelaisi kuukauteen? :shock: Ja onko totta (olen kuullut) että jotkut private servut on ilmaisia?

En oikein tiedä pelistä mitään ja ois kiva tietää...

Kyllä kuluu. Osta peliaikaa kk ja aktivoi se, vaikka et pelaisi yhtään niin kk päästä se on loppu.
Privat on ilmasia, jotkut eivät ehkä aivan laillisia, ja yleensä aika bugisia.
Käyttäjän avatar
Anakaa!

Palaa alueelle PC-pelit