Yleinen World of Warcraft - keskustelu!

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen World of Warcraft - keskustelu!

Viesti Typo 21 Heinä 2008 15:49

Amadeus kirjoitti:
Plokoon kirjoitti:
Yajiko kirjoitti:Hoo jo 30 levasena saa mountin. ^^

Hee ja se on perseestä. ^^

Harmittaako kun itse maksoit siitä lähes 100g ja nyt sen saa alle puoleen hintaan?

Itseänikin harmittaa tuon levun alennus, olin 38 kun tuon sain. Tuli vähän sellanen olo ettei se ole edes mikään saavutus. Hinnanalennus taas oli vaan hyvä juttu.
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Peto 21 Heinä 2008 17:03

Onhan se ihan hyvä juttu mutta vituttaakon meni rahaa enemmän hukkaan ja levua tuli hakattua enemmän =/.
Why So Serious ?

AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Grim 21 Heinä 2008 17:27

Yyh, kaikki minu hahmojen realmit on offlinessa. Tai no yksi ei, mutta sinne en pääse, tiiä sitte miksi.

<ranteet auki>

E: Ei sittenkää ranteit auki, wörks <3.
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti ®©ÐÓßX_ 21 Heinä 2008 19:33

Peto kirjoitti:Uskon että Death knight tulee olemaan aika paha pvpssä. Kun voi tehdä pienen armeijan, herättää kaverin ghoulina. Tosi hyvä :). Ja 55levusena saa että jättää oman palan siihen 54lvl ja muuttaa sitten sen deathknightiksi :).

>.> Oot ihan kujalla... Death Knightin pystyy tekemään vain jos on yli 55 levunen charru ja pystyy tekemään vain yhden Death knightin per realmi eli jos haluut monta ni levutat sitte monelle realmille 55 tyypin
®©ÐÓßX_

Viesti Grim 21 Heinä 2008 21:36

TheM3W kirjoitti:>.> Oot ihan kujalla... Death Knightin pystyy tekemään vain jos on yli 55 levunen charru ja pystyy tekemään vain yhden Death knightin per realmi eli jos haluut monta ni levutat sitte monelle realmille 55 tyypin

Tarkotti varmaan, että ghouleista tekisi armeijan. DK:sta tulee varmaan druidien terminaattori, jossakin sanottiin, että pystyy muuttamaan hotit doteiksi.
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti Peto 21 Heinä 2008 22:49

Grim kirjoitti:
TheM3W kirjoitti:>.> Oot ihan kujalla... Death Knightin pystyy tekemään vain jos on yli 55 levunen charru ja pystyy tekemään vain yhden Death knightin per realmi eli jos haluut monta ni levutat sitte monelle realmille 55 tyypin

Tarkotti varmaan, että ghouleista tekisi armeijan. DK:sta tulee varmaan druidien terminaattori, jossakin sanottiin, että pystyy muuttamaan hotit doteiksi.

Itse luin lisäää ja 1x death knight per server ja jos on yksikin yli 55levunen niin sen voi tehdä vaikka erille servulle. Ja se ghoul armeijaj pwned :).
Why So Serious ?

AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti dajesse 24 Heinä 2008 15:27

jAHA, kuinkas moni on testannut jo wotlk betaa? itse olen ja vaikutti hyvältä..ne jotka eivät ole saanet vielä inviä betaan voivat testata emuloitua wotlk privaatti servua jossa pitäis kaikki toimia, dk't ja muut, pitää vaan ladata wotlk beta 3.0.1 tuolta wotlk wikistä ja kattoa ohjeteet täältä http://a[yame]sd.net se toimii kun olen itekkin kokeillut kavereitten kaa, easy way to do beta rofl
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
dajesse

Viesti BigOne 24 Heinä 2008 17:10

dajesse kirjoitti:jAHA, kuinkas moni on testannut jo wotlk betaa? itse olen ja vaikutti hyvältä..ne jotka eivät ole saanet vielä inviä betaan voivat testata emuloitua wotlk privaatti servua jossa pitäis kaikki toimia, dk't ja muut, pitää vaan ladata wotlk beta 3.0.1 tuolta wotlk wikistä ja kattoa ohjeteet täältä http://a[yame]sd.net se toimii kun olen itekkin kokeillut kavereitten kaa, easy way to do beta rofl

Ei oikein tuo linkki pelitä, vai pitäiskö tuota jotenkin muokata?
:F
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti Altair 24 Heinä 2008 17:42

Linkki on sensuroitu koska ei ollut lähelläkään laillista.
[piilotettu kuva]
// 250GB WD HDD // 4GB DDR2 // Geforce 9500M GS 512MB (1791MB TurboCache) // Intel Core 2 Duo T5750 @ 2Ghz //
15:49:13 <+Ocabi> Moderaattori voi luvalla bannata ekasta spämmistä.
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti ®©ÐÓßX_ 24 Heinä 2008 20:43

Nii ei aleta mitää rivaatti servuu mainostaa "amg mul on tämmönen IhG priva joka disconnectaa joka 5 min <3 tulkaa teki"
®©ÐÓßX_

Viesti Ailerssi 24 Heinä 2008 23:27

TheM3W kirjoitti:Nii ei aleta mitää rivaatti servuu mainostaa "amg mul on tämmönen IhG priva joka disconnectaa joka 5 min <3 tulkaa teki"

:) Mun private ei DCnny ku joka toinen tunti, muttei siitä sitten sen enempää...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ailerssi

Viesti Peto 24 Heinä 2008 23:49

TheM3W kirjoitti:Nii ei aleta mitää rivaatti servuu mainostaa "amg mul on tämmönen IhG priva joka disconnectaa joka 5 min <3 tulkaa teki"

Kannattaa mennä sellaiselle privalle joka ei kaadu. Joka on hyvin dedicated ja tehokas kone.
Why So Serious ?

Käyttäjän avatar
Peto

Viesti ®©ÐÓßX_ 25 Heinä 2008 18:12

Peto kirjoitti:

Kannattaa mennä sellaiselle privalle joka ei kaadu. Joka on hyvin dedicated ja tehokas kone.

Ei kannata mennä ollenkaan private serverille.
®©ÐÓßX_

Viesti Peto 25 Heinä 2008 20:34

TheM3W kirjoitti:
Peto kirjoitti:

Ei kannata mennä ollenkaan private serverille.

Onhan se paljon mukavampi pelata kunnolla aijossa pelissä joka on varma, ja sielä ei saa heti kaikkee mitä haluu. Vaan kaikki alottaa esim areenan samasta pisteestä ja pikku hiljaa kehittyy. Itse alan vetämään kaverin kans Areenaa kun ostan peli aikaa. Resto druid + Arms/pvp warrior. En ole ihan full resto, melkein.
Why So Serious ?

Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Sloaner 26 Heinä 2008 09:32

Ei mitää areenaa, kunnon raidia vaa :D Vaikka itelläki ois 2k arena pointseja johonki tuhlattavana mut en tartte mtn 8) Kyllä mäki joskus pelasin privaservulla, ei siittä sen enempää.. :roll: Perkels ku ketuttaa ku tein ud warrun vaikka se onki paras ku vaikka pvp voi syödä ruumita, mutta olishan sen orc tai tauren ollu komeempi ;D Tai ees ihminen.. Noh meen tästä mun t4 rogulla gänggii porukkaa :D
"Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you're retarded.

Auta kasvamaan :)[piilotettu kuva][br]Click here to feed me a Star Fruit![br]Get your own at Flyffables! Avatar poistettu ku se oli liian iso kuulemma :(
Käyttäjän avatar
Sloaner

Palaa alueelle PC-pelit