Yleinen World of Warcraft - keskustelu!

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen World of Warcraft - keskustelu!

Viesti ®©ÐÓßX_ 16 Heinä 2008 18:39

Peto kirjoitti:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&n=Killingfloor Siinä oma rogue twink.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Elfhunterz Siinä hunu twink.

Roguelle ostan vielä bgstä kamaa, kaulakoru, sormukset, ja tabard lopuksi. 15 agia käsiin ja kenkiin 7str, 7 stamina myös bracerssiin, 50armor viittaan tai 12 dodgea. Mielipiteitä? Pajlon tällänen listy maksaako menny jo rogueen rahaa 200e ja hunuun 220g. Molemmat on hyviä bgssä ja aina listan kärjessä.

Suoraan sanoen... HYI
Mitä toi Unholy weapon on olevinaan tossa staffissa?
Tässä mun rogue twink. jotain kamaa puuttuu vielä
E: Mun twinkin housuihinki meni enemmä rahaa ku sun koko twinkkiin. Pistit varmaa mounttirahas noihin twinkkeihin. :?
Viimeksi muokannut ®©ÐÓßX_ päivämäärä 18 Heinä 2008 16:49, muokattu yhteensä 1 kerran
®©ÐÓßX_

Viesti TribalReaper 16 Heinä 2008 22:01

Itse pelaan nykyisin koomiksessa siellä minulla on 26lvl Troll Shammy.
Oisko muita hyviä paikkoja treenata ku Thousand Needles?
Auttakaa minua ja rekatkaa tänne
HL1 G-Man on saanut kännykän mutta ei osaa käyttää sitä.
HL2 G-Man on oppinut käyttämään puhelinta ja rupattelee Gordonin kanssa joissain kohtaa.
HL2 Ep1 G-Manilta on loppunut puhe aika ja ei rimpauttele Gordonille
Hl2 Ep2 G-Man on ostanut puhe aikaa ja rupattelee Gordonin kanssa sillä aikaa kun Alyx paranee.
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Viesti Nazgûl 16 Heinä 2008 22:09

ruoska kirjoitti:Itse pelaan nykyisin koomiksessa siellä minulla on 26lvl Troll Shammy.
Oisko muita hyviä paikkoja treenata ku Thousand Needles?

http://thottbot.com/world

Sieltä vaan etsimään.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti JonuZi 17 Heinä 2008 13:57

TheM3W kirjoitti:
Peto kirjoitti:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&n=Killingfloor Siinä oma rogue twink.

Roguelle ostan vielä bgstä kamaa, kaulakoru, sormukset, ja tabard lopuksi. 15 agia käsiin ja kenkiin 7str, 7 stamina myös bracerssiin, 50armor viittaan tai 12 dodgea. Mielipiteitä? Pajlon tällänen listy maksaako menny jo rogueen rahaa 200e ja hunuun 220g. Molemmat on hyviä bgssä ja aina listan kärjessä.

Suoraan sanoen... HYI

Tästä otat Peto mallia, niin voisit joskus hyvän twinkin saada. Ei tollasia 200g halpispaska twinkkejä ole mitään järkeä tehdä, ellet halua päästä 1 shottailemaan 10 levelisiä @WSG.
JonuZi

Viesti Z_J 17 Heinä 2008 17:42

Joku puoli vuotta sitten pelasin jonkun verran ja nyt ajattelin aloittaa uudelleen pelaan reaverilla lvl 17 draenei priestillä
ja akkoni Ei mikään kauhean hyvä.Eikä kamat kaan oikein mitkään.
Käyttäjän avatar
Z_J

Viesti TribalReaper 17 Heinä 2008 18:34

Pitääkö minun ladata toi 2.4.3 Patchi ku aina ku yritän kirjautuu sisään nii se valittaa että minulla on väärä versio.
HL2 G-Man on oppinut käyttämään puhelinta ja rupattelee Gordonin kanssa joissain kohtaa.
Hl2 Ep2 G-Man on ostanut puhe aikaa ja rupattelee Gordonin kanssa sillä aikaa kun Alyx paranee.
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Viesti Typo 17 Heinä 2008 19:56

ruoska kirjoitti:Pitääkö minun ladata toi 2.4.3 Patchi ku aina ku yritän kirjautuu sisään nii se valittaa että minulla on väärä versio.

Näät siinä kirjautumisikkunan vasemmassa alakulmassa, että mikä versio sulla on. Jos ei oo 2.4.3 niin lataa se vaikka täältä.
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Sloaner 17 Heinä 2008 21:59

Itellä on: lvl 70 undead rogue, full epic ei parhaimmistoa, ehkäpä t4 paikkeilla, lvl 70 kans full epic dwarf hunter, ehkäpä s3 tapaista, ja paras, lvl 70 undead warrior full epic! t6 jotain ja muut vaikeista instoista! Kyllä, olen raidannu black templen ja tankannut illidanin ny 2 kertaa, eipä tullut twinbladeseja kummallakaa kerralla :? Jos on kysymyksiä, voin auttaa vastailemaan ^^
"Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you're retarded.
Ismon laulu
Auta kasvamaan :)[piilotettu kuva][br]Click here to feed me a Star Fruit![br]Get your own at Flyffables!
Käyttäjän avatar
Sloaner

Viesti Sloaner 17 Heinä 2008 22:01

JonuZi kirjoitti:
TheM3W kirjoitti:

Suoraan sanoen... HYI

Tästä otat Peto mallia, niin voisit joskus hyvän twinkin saada. Ei tollasia 200g halpispaska twinkkejä ole mitään järkeä tehdä, ellet halua päästä 1 shottailemaan 10 levelisiä @WSG.

tarkoititko että ota mallia tosta pedon unholy weapon? XD Itellä on hunulle parhaat leather kamat, ja sitte se agility enchantti staffis jne 40 stam ja agi leguissa ja fishing hat etc Meni jotain 2000g rahaa ja warru twinkkiin meni ehkä 1500g noin.. vielä 2000g jäljellä jos tekis rogun ^^

edit: aijjaa tarkotit että pedon pitää ottaa mallia ^^ Mutta ei kaikilla oo rahaa tollasii.. on mullaki paras lvl 19 priest twinkki yhellä toisella servulla, ja se on korkein lvl siinä servussa O_o kaikki kamat on tullu instoista ja sinisiä + enchat kaikissa ja healing enchoja tulee jo korvista ;D
"Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you're retarded.
Ismon laulu
Auta kasvamaan :)[piilotettu kuva][br]Click here to feed me a Star Fruit![br]Get your own at Flyffables!
Käyttäjän avatar
Sloaner

Viesti Amadeus 17 Heinä 2008 22:43

Tapola kirjoitti:Itellä on: lvl 70 undead rogue, full epic ei parhaimmistoa, ehkäpä t4 paikkeilla, lvl 70 kans full epic dwarf hunter, ehkäpä s3 tapaista, ja paras, lvl 70 undead warrior full epic! t6 jotain ja muut vaikeista instoista! Kyllä, olen raidannu black templen ja tankannut illidanin ny 2 kertaa, eipä tullut twinbladeseja kummallakaa kerralla :? Jos on kysymyksiä, voin auttaa vastailemaan ^^

Viittisiks kertoo hahmojes nimimerkit, olis kiva tsekata geari armorysta? :)
Realmit kans.
Viikon kappale: Avenged Sevenfold - Blinded in Chains
Paras moderaattori @ Syksy 2007
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Amadeus

Viesti Frostyb 17 Heinä 2008 23:46

Privaserver jeejee.
Frostyb

Viesti Sloaner 18 Heinä 2008 09:43

Eipä ei, warrior on zodii, hunter on yndí ja rogue on xavaco ja sit on kyl 64 mageki Yndigo ... Opetelkaa vaa pelaamaa älkää tulko heti wineemää PRIVASERVU!!ONEONEONE.. edit: tässä on armory linkit: Zodii http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... as&n=Zodii xavaco: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... l&n=Xavaco ja yndí: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Ynd%C3%AD
Edit2: Huomasin just että kaveri on pelannu zodiilla ja jättäny sille vaa noi t6 kamat päälle rofl ;D Mut ei nuilla geareilla oo enää paljo merkitystä, sitte t8 haetaan warrulle wotlk ^^
Ismon laulu
Käyttäjän avatar
Sloaner

Viesti TribalReaper 18 Heinä 2008 12:36

Ööh.. Miten minä voisin asentaa taas 2.4.2 Patchin koska se WoWi valittaa että se pitäs olla :/
E: Nykyinen Patchi on 2.4.3
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Viesti Demyx 18 Heinä 2008 15:36

ruoska kirjoitti:Ööh.. Miten minä voisin asentaa taas 2.4.2 Patchin koska se WoWi valittaa että se pitäs olla :/
E: Nykyinen Patchi on 2.4.3

Asenna peli uudestaan ja patchaa 2.4.2.
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Sloaner 19 Heinä 2008 10:27

Oisko kellään sellasta Human/orc/tauren warrua ja haluais ''sharee'' jos mä ''shareisin'' vaikka mun full epics roguen ;D Ku en enää tykkään undead :S Eli jos jollain ois joku hyvä DPS geared warru ni ''shareis'' mun kanssa ni mä ''shareisin'' jonku mun ukoista ;D (Ja voin näyttää ingame) (Shareeminen ei oo kiellettyä lukee wowin säännöissä XD) Siis vaihan jonku noista paitsi en ehkä zodiita..
Ismon laulu
Käyttäjän avatar
Sloaner

Palaa alueelle PC-pelit