Iron Maiden

Keskustelua musiikista.

Iron Maiden

Viesti J3SS3 21 Huhti 2007 10:09

Eli ketkä kuuntelevat tätä bändiä mun mielestä tää on yksi parhaista
Mikä on sun mielestä paras kappale tai paras albumi?

mun albumit on
-Piece of mind
-Fear of the dark
-Iron maiden
-Ja kaikki loput....

kaikki kappaleet on mun mielestä hyviä.
:twisted: :twisted:
If you are going to walk in hell.... Good luck then....
J3SS3

Viesti Usopp 21 Huhti 2007 10:12

Ihan hyvä bändi, eilen latasin 412 biisiä Iron Maidenia, samojakin on, mutta ei hirveästi.
Parhaita biisejä on:

Fear of the Dark
Powler (Joku tuommoinen)
Run to the Hills
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti Zacha 21 Huhti 2007 10:40

En kuuntele, enkä tule koskaan kuuntelemaankaan.
Viimeksi muokannut Zacha päivämäärä 21 Huhti 2007 10:42, muokattu yhteensä 1 kerran
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti StandingInLine 21 Huhti 2007 10:41

Slippet kirjoitti:Powler (Joku tuommoinen)

Powerslave ?

NNiin ja asiaan vielä: Jep, aikas hyvä bändi, parisataa biisiä (laillistako?:O) koneella, ja kaksi paitaa kaapissa. (Itse asiassa toinen on päällä.) :)
[piilotettu kuva]
StandingInLine

Viesti AtukkA 21 Huhti 2007 11:23

aQ^ kirjoitti:
Slippet kirjoitti:Powler (Joku tuommoinen)

Powerslave ?

NNiin ja asiaan vielä: Jep, aikas hyvä bändi, parisataa biisiä (laillistako?:O) koneella, ja kaksi paitaa kaapissa. (Itse asiassa toinen on päällä.) :)

Prowler!

Juu Maiden on kyllä loistava bändi. Brucen ääni on loistava. Paljon hyviä melodisia biisejä ja tunnelmallisia kappaleita. Viime marraskuussa käytiin kattomassa kavereiden kanssa Maideni livenä. Kaikki kovina maiden faneina, mutta petyttiin kyllä vähän kun soittivat koko uuden levyn alusta loppuun. Kyllä sekin meni siinä mutta kun sitten lopuksi iski pari vanhaa hittiä niin oli kyllä mennä kuset housuun. Maiden on tosiaankin live bändi!
Käyttäjän avatar
AtukkA

Viesti Cloaca 21 Huhti 2007 11:27

Aika turha bändi.
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti AtukkA 21 Huhti 2007 11:28

teehoogames kirjoitti:Aika turha bändi.

Ja mitähän varten sie noin sanot? Aika monen siunkin lempibändin innoittaja varmaankin ollut? Perusteluja. Siks turha kun et tykkää? Taitaa olla tyypillä asenne vamma?
Käyttäjän avatar
AtukkA

Viesti Cloaca 21 Huhti 2007 11:30

Onhan se ollu monen bändin innoittaja mitä kuuntelen, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että lyriikat ovat kehnot.
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti J3SS3 21 Huhti 2007 12:05

Slippet tarkoittaa prowler:ia
Mulla on 3 paitaa iron maidenia jaa sitten huoneessa on ihan sairaasti iron maiden liinoja seinä liinoja ja tietenkin julisteita niitä voi ostaa http://www.leather heaven.fi
If you are going to walk in hell.... Good luck then....
J3SS3

Viesti Altair 21 Huhti 2007 12:26

teehoogames kirjoitti:Onhan se ollu monen bändin innoittaja mitä kuuntelen, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että lyriikat ovat kehnot.

Lyriikoissa ei ole mitään vikaa, korvissasi on.
[piilotettu kuva]
// 250GB WD HDD // 4GB DDR2 // Geforce 9500M GS 512MB (1791MB TurboCache) // Intel Core 2 Duo T5750 @ 2Ghz //
They said hold your head up high, raise your fist up in the air! Play metal, louder than hell!
They can't stop us, let em try, for heavy metal we would die!
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti Cloaca 21 Huhti 2007 12:32

Lyriikoista en pidä, sillä ne eivät ole kantaa ottavat. Kuuntelen vain sellaisia bändejä, jotka ottavat kantaa johonkin tai kritisoivat jotain. Pitäkää vain ahdasmielisenä, mutta periaatteista ei tingitä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti Migo 21 Huhti 2007 14:24

Kyllähän Maiden on kaikkien aikojen paras bändi, sillä on maailman paras laulaja, basisti ja kitaristi.

Itse pidän kappaleista kuten:

-Phantom of The Opera
- Hallowed Be Thy Name
- Remember Tomorrow
- Paschendale
- Wratchild
- Alexander The Great
- The Trooper

Omistan 22 Maidenin levyä sinkut mukaanluettuna, 2 paitaa, 2 kalenteria ja yhden Piece Of Mind-seinälipun.

Maidenin 3 parasta levyä ovat Seventh Son Of A Seventh Son, Somewhere In Time ja A Matter Of Life And Death.
[piilotettu kuva]
Maiden For Life \o/

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Migo

Viesti AtukkA 21 Huhti 2007 18:33

teehoogames kirjoitti:Lyriikoista en pidä, sillä ne eivät ole kantaa ottavat. Kuuntelen vain sellaisia bändejä, jotka ottavat kantaa johonkin tai kritisoivat jotain. Pitäkää vain ahdasmielisenä, mutta periaatteista ei tingitä.

Tuo on kyllä hyvä periaate. Oikeassa olet että nämä maiden lyriikat ovat tällaisia ¨mitäänsanomattomia¨, jotka kuitenkin puhuvat jostain. Hyvä kun selvensit, sillä nyt nousi pisteet miun silmissä :D

Kyllähän Maiden on kaikkien aikojen paras bändi, sillä on maailman paras laulaja, basisti ja kitaristi.

Paras laulaja ehkä, mutta en kyllä sanoisi että Harris tai Murray ja Smith olisivat mitenkään parhaita soittamaan. Hyviä biisintekijöitä kyllä.
Käyttäjän avatar
AtukkA

Viesti Manny 22 Huhti 2007 10:33

Råck!

1. Run To The Hills
2. Powerslave
3. Seventh Son Of A Seventh Son
4. Can I Play Whit Madness
5. Evil That Men Do
6. Trooper
7. Aces High
[piilotettu kuva]