Iron Maiden

Keskustelua musiikista.

Re: Iron Maiden

Viesti Karhunkaataja 17 Heinä 2008 14:21

Yhdis kirjoitti:siis oikeasti kuinka te voitte kuunnella tätä saatanan palvonta örinää? jo bändin nimi sanoo että ollaan nyt pimeyden voimien musiikista puhumassa!

Näin :D

joo on se ihan surkeaa saatanan palvonta örinää
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.
Käyttäjän avatar
Karhunkaataja

Viesti Iron 'Tallica 17 Heinä 2008 21:46

Joo mulla on sopivasti nyt oksennustauti, kun huomenna pitäisi mennä Helsinkiin kuuntelemaan saatanan palvonta örinää.
Iron 'Tallica

Viesti Migo 17 Heinä 2008 22:38

Iron 'Tallica kirjoitti:Joo mulla on sopivasti nyt oksennustauti, kun huomenna pitäisi mennä Helsinkiin kuuntelemaan saatanan palvonta örinää.

Oi vittu, saatanan huono onni : S
Toivottavasti tervehdyt keikalle, itse menisin luultavasti vaikka olisin kipee, ellei sitten olisi joku hengenvaarallinen : D
[piilotettu kuva]
Maiden For Life \o/
Käyttäjän avatar
Migo

Viesti Karhunkaataja 18 Heinä 2008 00:27

mä en jaksa mennä helsinkiin kuuntelemaan saatanan palvonta örinää
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.
Käyttäjän avatar
Karhunkaataja

Viesti urpo|| 18 Heinä 2008 12:56

DJanne kirjoitti:
Yhdis kirjoitti:siis oikeasti kuinka te voitte kuunnella tätä saatanan palvonta örinää? jo bändin nimi sanoo että ollaan nyt pimeyden voimien musiikista puhumassa!

Kannattaa lukea sanoitukset ennenkuin rupeaa pätemään tollasta.
Iron Maiden tarkoittaa rauta arkkua johon kuolemaan tuomitut suljettiin, se arkku oli täynnä piikkejä.

Oiskohan se rautaneito ja se oli kidutusväline. Joku tyyppi, oli ollu sellasessa 16 päivää ja eikä ollut kuollut.
Itse en päässyt keikalla, koska rahatilanne näytti silloin nollaa.
Punnera praKKAn kanssa. JEEEEE
Dundan kirjoitti: Puhut vaan sille semmosista sioista mistä ite tykkäät ja vähän senkin luonteen mukaan, jos se on ujo ei kannata alottaa millään räväkällä :)

MULTIFAIL
In Da Kreikka 13.10-20.10
Käyttäjän avatar
urpo||

Viesti Kreator 18 Heinä 2008 14:30

Rautaneidossa oli muistaakseeni joku 6 piikkiä, jotka meni käsistä, jaloista ja sitten pari tosta mahan seudulta. Kuoli vissiin verenhukkaan.
JEA! TÄNÄÄN IRON MAIDEN @ HELSINKI
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Viesti Eternity 19 Heinä 2008 17:16

Keikka oli mahtava! Lämppäreinä oli: Lauren Harris ja Avenged Sevenfold. Iron Maidenin lavashow oli mahtava! Ja nyt odotellaan studioalbumia ni sitten IM tulee taas Suomeen.
[piilotettu kuva]
http://www.razaeros.com | Suurin Yllättäjä 2008!| [piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Eternity

Viesti Iron 'Tallica 19 Heinä 2008 18:06

Oli muuten paljon parempi kuin vuonna 2006. Parhaat biisit oli Moonchild ja The Clairvoyant.
Iron 'Tallica

Viesti Sleieri 19 Heinä 2008 18:09

siis ihan oikeesti tää on merkki maailman tuhosta ja saatanan noususta.. sanoitukset ja kitara riffit on selvää satanistiseen ajattelu tapaan! minä en koskaan menisi heidän keikalle koska he vain räjäytti lampaat ja joi lepakon veri :D :D :D
suomi suomalaiseille!!!
Käyttäjän avatar
Sleieri

Re:

Viesti D-GenerationX 19 Heinä 2008 18:33

Kamedo kirjoitti:
Slippet kirjoitti:Powler (Joku tuommoinen)

Powerslave ?

NNiin ja asiaan vielä: Jep, aikas hyvä bändi, parisataa biisiä (laillistako?:O) koneella, ja kaksi paitaa kaapissa. (Itse asiassa toinen on päällä.) :)

Ei vaan Prowler
Ei tiedä mistään mitään
Käyttäjän avatar
D-GenerationX

Viesti Huuliharppu 21 Heinä 2008 17:29

Ei oikein enään innosta. Ennen kyl kuutelin mut nykyään s eon huonoku se vaan huutaa ja ei tee mitään muuta
KOMIAT PÄRJÄÄ AINA!!! http://p1.foorumi.info/serranonperhekeskustelu/index.php Mukaan spämmimään

98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.

RUOTSI on paras maa. Heti suomen jälkeen. en voi tajuta miks suomi vihaa ruotsia?!!
Huuliharppu

Viesti Demyx 21 Heinä 2008 17:47

Huuliharppu kirjoitti:Ei oikein enään innosta. Ennen kyl kuutelin mut nykyään s eon huonoku se vaan huutaa ja ei tee mitään muuta

Mitä muuta sen pitäisi tehdä?
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Ozero 21 Heinä 2008 19:27

Todella hyvä bändi ja kuuluu yhteen suosikeistani, stadikalla olin heitä myös katsomassa ensimmäistä kertaa ja sytytti vaa enemmän kun kuuli ihan livenä.
Coca-Cola is not a drink, it's a way of life!

Ja ei, en kannata ydinsotaa tai ydinaseita.
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti Mr.nobolity 22 Heinä 2008 14:45

Kuka oli tuolla Ratinalla?
Heti ekasta biisistä nousi kyllä ihan lentoon.
Ja siellähän oli ihan hitti hitin perään. Lavashow oli loistava. :)

Minä haluaisin sinne uudestaa!
Mr.nobolity

Viesti Sjage 22 Heinä 2008 18:10

Jostahi kuulin että Dickinson oli sekoillu siel Ratinalla ja väittäny että ne ei oo ikinä ennen käyny Tampereella? Pitääkö tämä paikkaansa? :? : :shock: Ketkähän kävi vuonna 2006 Tampereella? :lol: Tai jotain tämän tapasta se oli väittäny
Only the good die young, all the evil seems to live forever
Käyttäjän avatar
Sjage

Palaa alueelle Musiikki