Yhdis kirjoitti:siis oikeasti kuinka te voitte kuunnella tätä saatanan palvonta örinää? jo bändin nimi sanoo että ollaan nyt pimeyden voimien musiikista puhumassa!
Näin
joo on se ihan surkeaa saatanan palvonta örinää
Yhdis kirjoitti:siis oikeasti kuinka te voitte kuunnella tätä saatanan palvonta örinää? jo bändin nimi sanoo että ollaan nyt pimeyden voimien musiikista puhumassa!
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.
Iron 'Tallica kirjoitti:Joo mulla on sopivasti nyt oksennustauti, kun huomenna pitäisi mennä Helsinkiin kuuntelemaan saatanan palvonta örinää.
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.
DJanne kirjoitti:Yhdis kirjoitti:siis oikeasti kuinka te voitte kuunnella tätä saatanan palvonta örinää? jo bändin nimi sanoo että ollaan nyt pimeyden voimien musiikista puhumassa!
Kannattaa lukea sanoitukset ennenkuin rupeaa pätemään tollasta.
Iron Maiden tarkoittaa rauta arkkua johon kuolemaan tuomitut suljettiin, se arkku oli täynnä piikkejä.
Dundan kirjoitti: Puhut vaan sille semmosista sioista mistä ite tykkäät ja vähän senkin luonteen mukaan, jos se on ujo ei kannata alottaa millään räväkällä
Kamedo kirjoitti:Slippet kirjoitti:Powler (Joku tuommoinen)
Powerslave ?
NNiin ja asiaan vielä: Jep, aikas hyvä bändi, parisataa biisiä (laillistako?:O) koneella, ja kaksi paitaa kaapissa. (Itse asiassa toinen on päällä.)

Huuliharppu kirjoitti:Ei oikein enään innosta. Ennen kyl kuutelin mut nykyään s eon huonoku se vaan huutaa ja ei tee mitään muuta