MJM kirjoitti:PS3FANBOY kirjoitti:GTA on paras ja se on sonnyn yksinoikeus peli!
Siis Sony?
Ja GTA:t on myös PC:llä ja Xboxilla.
Mutta minä voisin sanoa Socom 3, vaikka nyt en ole pelannut pleikkaria ollenkaan.
PS3FANBOY kirjoitti:
Joo sony, mulle tuli kirjoitusvirhe! GTA-pelisarja on paras ps2:lle, koska se on tehty alunperin sille. Kaikki PC ja xbox-versiot ovat huononnettuja versioita, koska se vaatii niin paljon tehoja.
PS3FANBOY kirjoitti:MJM kirjoitti:PS3FANBOY kirjoitti:GTA on paras ja se on sonnyn yksinoikeus peli!
Siis Sony?
Ja GTA:t on myös PC:llä ja Xboxilla.
Mutta minä voisin sanoa Socom 3, vaikka nyt en ole pelannut pleikkaria ollenkaan.
Joo sony, mulle tuli kirjoitusvirhe! GTA-pelisarja on paras ps2:lle, koska se on tehty alunperin sille. Kaikki PC ja xbox-versiot ovat huononnettuja versioita, koska se vaatii niin paljon tehoja.
MJM kirjoitti:PS3FANBOY kirjoitti:
Lähde? Oikeasti se oli PC:lle. Onhan niitä 2D-GTA-pelejä vieläkin olemassa, ja mikään PC ja Xbox-GTA ei vaadi paljoa tehoa. Revi vielä päästäsi niitä tyhmiä tarinoita.
VegetaNiko kirjoitti:Dragon ball z budokai tenkaichi 2 ja metal gear solid3.