juupelipox kirjoitti:kertokaa nyt noobille miten terroristinä laittaa pommin
Plokoon kirjoitti:juupelipox kirjoitti:kertokaa nyt noobille miten terroristinä laittaa pommin
Menet pommipaikalle otat pommin käteen ja pidät hiiren 1 nappia pohjassa kunnes on plänttinyt.

YнCКИЛА kirjoitti:Plokoon kirjoitti:juupelipox kirjoitti:kertokaa nyt noobille miten terroristinä laittaa pommin
Menet pommipaikalle otat pommin käteen ja pidät hiiren 1 nappia pohjassa kunnes on plänttinyt.
Ja tähän vielä lisään että voit defusettaa (Tehdä se räjähdyskyvyttömäksi, en muista oikeita sanoja röhl) kun menet vaan pommin viereen ja tuijotat sitä, nopeammin menee jos sinulla on defuse kit,
uXaN kirjoitti:Vinkki! AK:lla EI nännätä YHTÄÄN vaan ammutaan 2-3 kudin burstia päähän.
Fonzie kirjoitti:uXaN kirjoitti:Vinkki! AK:lla EI nännätä YHTÄÄN vaan ammutaan 2-3 kudin burstia päähän.
Minä ainakin kyllä käytän taktiikkaa kyykkyyn, tähtäys päähän ja yksi laukaus.
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

|NorthStar| kirjoitti:Noh olihan tuossa oppaassa kaikki mitä tarvii että, osaa pelata.
Plokoon kirjoitti:Pitää myös painaa eetä että se purkaa.
AWP'n tappaminen
Moni tyyppi valittaa awikasta, joten se kannataa tappaa läheltä, otat aseen, smoken ja fläshit, Etsit awikka tyypin, heitä smoke sen spotille, flash, ja hyvällä onnella awikka on siellä aivan sokeana ja voit tappaa sen.
zussi kirjoitti:AWP'n tappaminen
Moni tyyppi valittaa awikasta, joten se kannataa tappaa läheltä, otat aseen, smoken ja fläshit, Etsit awikka tyypin, heitä smoke sen spotille, flash, ja hyvällä onnella awikka on siellä aivan sokeana ja voit tappaa sen.
Mitäs jos sillä on wh ja flashit ja smoket ei tehoo siihen?:D