testatkaa itsenne

Tiedätkö jonkun hienon/hyödyllisen sivun? Kerro ihmeessä muillekin.

testatkaa itsenne

Viesti Leet 10 Tammi 2005 20:17

käykää täällä http://www.nelonen.fi/kummankaa/ tuolla on hauska testi.
Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.
Käyttäjän avatar
Leet

Viesti Eero 11 Tammi 2005 22:38

ei se hauska ollut mutta tuli aika outo lopputulos :oops:
naggi...
Käyttäjän avatar
Eero

Viesti Katos juippi 11 Tammi 2005 22:48

Oon testannu jo ton, aika tyhmä testi.
Käyttäjän avatar
Katos juippi

Viesti Eazy-E 11 Tammi 2005 22:48

Tyhmä testi, tein tuon äsken.
[piilotettu kuva]
Eazy-E

Viesti Humahuta 11 Tammi 2005 23:02

Aika outo testi, se sanoi minulle: "Täydellinen naisesi on harteikas. Lähemmin tarkasteltuna silmät ovat hieman vinksallaan. Tanssilattialla se on vain eduksi. Alitajuisesti haet jännitystä - naista joka yllättää sinut raejuustolla.

Tuolla menolla löydät itsesi suurperheen elättäjänä. Sitäkö sinä tahdot? Sinunlaisesi hengen jättiläinen ansaitsee notkean ikiliikkujan. Hänen kanssaan voit turvallisin mielin suunnitella omaisuuden jakamista.

Se on menoa nyt! "

En ihan ajatellut naistani tällaiseksi mutta kuten varmaan tiedättekin, tämmöiset testit on täyttä soopaa.
Ima gonna go to hell when I die
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti Sampson 12 Tammi 2005 14:48

Ei oo sitten mittään järkee tossa testissä suoraan sanottuna paska
GTO...Great Teacher Onizuka!!!
Käyttäjän avatar
Sampson

Viesti vekeen 12 Tammi 2005 19:35

Ruotosta menoa!

Et anna median vaikuttaa mieltymyksiisi vaan zoomaat määrätietoisesti hyvämunkkiseen emäntään. Sinä olet sinä, hän olkoon käheä aikuinen perhonen. On ihan ok, että hän joskus joskus vähän pössytteleekin. Yhteinen harrastuksenne voisi hyvinkin olla juontohommien haeskelu.

Täydellinen naisesi on harteikas. Lähemmin tarkasteltuna hän ei ole kovinkaan painava. Tanssilattialla se on vain eduksi. Alitajuisesti haet jännitystä - naista joka kaataa sinut ketoon.

Tuolla menolla löydät itsesi tilittämässä ulkonäkösi kurppaisuutta. Sitäkö sinä tahdot? Sinunlaisesi hengen jättiläinen ansaitsee notkean ikiliikkujan. Hänen kanssaan voit turvallisin mielin suunnitella omaisuuden jakamista.

Yrittänyttä ei laiteta – adelante!

Tollein se sano mulle :lol:
vekeen

Viesti Eazy-E 12 Tammi 2005 19:39

vekeen kirjoitti:Ruotosta menoa!

Et anna median vaikuttaa mieltymyksiisi vaan zoomaat määrätietoisesti hyvämunkkiseen emäntään. Sinä olet sinä, hän olkoon käheä aikuinen perhonen. On ihan ok, että hän joskus joskus vähän pössytteleekin. Yhteinen harrastuksenne voisi hyvinkin olla juontohommien haeskelu.

Täydellinen naisesi on harteikas. Lähemmin tarkasteltuna hän ei ole kovinkaan painava. Tanssilattialla se on vain eduksi. Alitajuisesti haet jännitystä - naista joka kaataa sinut ketoon.

Tuolla menolla löydät itsesi tilittämässä ulkonäkösi kurppaisuutta. Sitäkö sinä tahdot? Sinunlaisesi hengen jättiläinen ansaitsee notkean ikiliikkujan. Hänen kanssaan voit turvallisin mielin suunnitella omaisuuden jakamista.

Nah, mulle tuli sama tulos.
[piilotettu kuva]
Eazy-E

Viesti Default 12 Tammi 2005 19:40

vekeen kirjoitti:Ruotosta menoa!

Samalla lailla mullaki :lol:
Viimeksi muokannut Default päivämäärä 14 Tammi 2005 15:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Kek
Käyttäjän avatar

Viesti krade 14 Tammi 2005 15:22

ei se nyt ollut niin kiva.... :?
Ja sitte vittu....
Käyttäjän avatar
krade

Palaa alueelle Linkit

Samankaltaisia viestiketjuja